Hyvä perheauto etsinnässä
Lapset nyt 2- ja 6-vuotiaat. Pitäisi olla kunnolla tilaa turvaistuimille ja lomareissuja ajatellen tavaroillekin. Mieluiten bensakoneella. Plussaa jos takana olis liukuovet. Suosittele hyvää mallia! Mieluiten kuulisin lapsiperheellisten kokemuksia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole BMW:n voittanut. X5:ssa hyvät tilat, loistavat ajo-ominaisuudet, sekä matkustusmukavuus, sporttinen suorituskyky.
Hyvä pointti. Mulla oli aikanaan 2005 X5 3.0D. Paras auto mitä mulla on ikinä ollut. Hyvä ajaa, ei vikoja, reilusti tilaa. Kulki kuin juna missä tahansa olosuhteissa. Verot toki oli aika suolaiset dieselissä, samoin laaturenkaat aika hintavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole BMW:n voittanut. X5:ssa hyvät tilat, loistavat ajo-ominaisuudet, sekä matkustusmukavuus, sporttinen suorituskyky.
Hyvä pointti. Mulla oli aikanaan 2005 X5 3.0D. Paras auto mitä mulla on ikinä ollut. Hyvä ajaa, ei vikoja, reilusti tilaa. Kulki kuin juna missä tahansa olosuhteissa. Verot toki oli aika suolaiset dieselissä, samoin laaturenkaat aika hintavia.
Minä en olisi epäröinyt hetkeäkään ottaa tuollaista liisariksi uutena 2005 jos siihen olisi tarjoutunut tilaisuus kun omaa rahaa kuluu 0€ ja kaikki riski on leasing-yhtiöllä.
Tunnen myös yhden työkaverin joka hankki juuri tällaisen muutaman vuoden ikäisenä kohtalaisen vähän ajettuna eikä laittanutkaan sitä heti kiertoon kun ensimmäiset kalliimmat viat alkoivat ilmestyä mihin ei mennyt kauaa.
Lopulta korjauksiin paloi rahaa uuden pikkuauton verran kun eihän autoa voinut vaihtaa kun siihen on juuri tehty yli kolmen tonnin remppa joten sitä pidettiin vuosi neljän tonnin remppaan ja niin päin pois.
Voivoi ja minä kun suunnittelin Yariksen ostoa mutta ei sitten kun teboilin paarissa sanottiin näin 1967.