Miksi jotkut pitävät aurinkolaseja pilvisellä säällä?
Olen nähnyt myös sisätiloissa niitä käytettävän. Itsellä tulee mieleen nisti, jolla pelkotiloja tai jos nainen kyseessä niin peittelee kulttuurin rikastuttajan mustelmia.
Kommentit (85)
Minulla on kaksitehoaurinkolasit ja ne toimii pilviselläkin säällä esim. ajaessa paremmin kuin muut lasini. Kun lähtee autolla liikenteeseen niin ei viitsi aina ottaa toisia laseja mukaan. Noilla kun näkee hyvin sisälläkin. Ne on laatulasit. En näe mitään ilman laseja, joten kaupassa on oltava jotkut päässä. Autoillessa usein nuo aurinkoversiot on vaan parhaat.
Mulla on ollut laserleikkauksen jälkeen paljon aiempaa valoherkemmät silmät, kirurgi siitä jo varoittikin silloin ennakkoon ja suositteli ostamaan oikeat, kunnolliset aurinkolasit, toki olin sellaisia käyttänyt jo aiemminkin.
Minulla on sellainen teoria, että he ovat itseasiassa kehitysvammaisia.
Minusta sinä olet outo ihminen, kun sinä vietät vapaa-aikasi täällä arvostellen muita. Kannattaisi käyttää tuokin aika tekemällä jotain järkevää tai edes kirjoitella jotain järkevää. Olet yksinkertaisesti heikkolahjainen kun kirjoittelet tällaisia täällä. Ne ihmiset melko varmasti liikkuu autolla ja heillä on siksi ne arurinkomallin 2-tehot päässä myös siellä kaupassa. Älä ole lapsellinen kiusaaja!
Eihän sitä nyt hyvää imagoa muuteta jonkun sään takia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen teoria, että he ovat itseasiassa kehitysvammaisia.
He ovat huononäköisiä ihmisiä, jotka ovat hankkineet toimivat lasit aurinko-ominaisuuksilla. Sinä et vain ole kovin fiksu! Olet kiusaaja ja Iuuseri!
Mulla on todella valonarat silmät ja saan herkästi migreenin, jotek arskat on aina myös kesäpilvisellä säällä. Joskus jopa talvellakin, yleensä keväthankien aikaan varsinkin, on liian kirkasta vaikka olisi pilvistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen teoria, että he ovat itseasiassa kehitysvammaisia.
He ovat huononäköisiä ihmisiä, jotka ovat hankkineet toimivat lasit aurinko-ominaisuuksilla. Sinä et vain ole kovin fiksu! Olet kiusaaja ja Iuuseri!
Siinä olet väärässä. Katsos, minä olen teoreetikko.
Koska haluan liikkua kaupungilla incognito. Samasta syystä kasvomaski.
Tulee herkästi migreeni, jos on kirkasta valoa, ja myös pilvisellä säällä taivas on aika kirkas. Lisäksi ulkona on autojen LED-ajovaloja, ja niistäkin tulee äkkiä kohtaus. Aurinkolasit lievittävät ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silmälasit joiden linssit tummuu jos on ulkona uv säteilyä, ja pilvisellä säälläkin ne tummuu.
En ikinä ottaisi semmoisia silmälaseja, ovat tyhmän näköiset sisällä.
Ne suojaavat mun silmiäni sun häikäisevältä katseeltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen teoria, että he ovat itseasiassa kehitysvammaisia.
He ovat huononäköisiä ihmisiä, jotka ovat hankkineet toimivat lasit aurinko-ominaisuuksilla. Sinä et vain ole kovin fiksu! Olet kiusaaja ja Iuuseri!
Siinä olet väärässä. Katsos, minä olen teoreetikko.
Vajaamielinen sä oot!
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle on tehty silmäleikkaus kuten lasik, silmät ovat todella valonarat. Ulkona ei pysty liikkumaan kivutta ilman todella tummia aurinkolaseja, eikä sisälläkään.
Ei, minulle ei ole tehty silmäleikkausta.
ne voivat olla myös silmälasit
terkuin aurinkolasit myös silmälaseina.... aina ei vaan jaksa ottaa mukaan kaksia laseja, mutta likinäköisenä kuitenkin tarvitsee lasit ja jos sitten on aurinkoista kotoa lähtiessä, niin siinäpä sitten lottoat kaupassa, että tekisikö ostokset puolisokeana ilman aurinkolaseja (=silmälaseja) vai pitääkö aurinkolaseja päässä ja jopa näkee sitten mitä on ostamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle on tehty silmäleikkaus kuten lasik, silmät ovat todella valonarat. Ulkona ei pysty liikkumaan kivutta ilman todella tummia aurinkolaseja, eikä sisälläkään.
Ei, minulle ei ole tehty silmäleikkausta.
Ei mullekaan.
Mä pidän sen takia, että ne lasit ei hukkuisi. Ja jos nostan ne pois silmiltä otsalle niin ne menee lähmäiseksi.
Pakko pitää. Suurin osa ihmisistä varmasti pitää niitä omaa dorkuuttaan, mutta mun silmät ei kestä kesän valoisuutta. En pysty olemaan silmät auki päivänvalossa jos ei ole aurinkolaseja. Aina ollut näin. Pitäisikö mennä silmälääkärille? Tuskin tälle mitään voi.
Ruskeat linssit vahvistaa kontrastia ja niillä näkee pilvisellä joiltain osin paremmin kuin ilman laseja. Hyvä etenkin autolla ajaessa.
Migreenipäivä. Silloin aurinkolasit koko ajan ulkona ollessa.