Olen tehnyt palstalla rehottavasta KUVOTTAVASTA NAISVIHASTA varmaan sata rikosilmoitusta, eikä mitään tapahdu
Poliisi ei välitä. Ovat samassa liemessä ja peittelevät fasismiaan!
N53v
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Poliisit on sikoja ja hakkaa naisia.
Vosulle ihan oikein!
No varmaan ymmärrät sitten lopettaa.
Minäkin olen tehnyt vähintään yhtä monta rikosilmoitusta palstan rasistisista viesteistä. En tiedä onko niistä ollut seuraamuksia, mutta ei rasismi ainakaan täällä vähentynyt ole.
Mene TÖIHIN! helvetin naukumaija.
Sun kiukuttelu muiden mielipiteistä ja Naisrealismista, ei aiheuta vitunkaan vertaa toimenpiteitä posiilien taholla.
Et vaan osaa tehdä mitään oikein. Poistu palstalta trolli.
Vedä sukka päähäs ja mene töihin :D
Tapahtuupas. Etkö ole huomannut, että verenpaineesi nousee koko ajan? Nyt puhut jo isoin kirjaimin.
Eihän sellaista rikosta ole olemassakaan. Eikä naisvihaa ole ilmiönä edes olemassa, on vain toinen toistaan hölmömpiä akkoja.
Olen huomannut saman, että tänne jopa miehet postaavat, että haluan jopa 9-vuotiaan tytön ym. Niin palsta julkaisee tämän toki? Eli palsta osallistuu rikokseen aina, kun julkaisee miesten tekemiä aloituksia alaikäisiä tyttöjä kohtaan. Mutta palstan pitäjän moraali on täysin onneton? Onko palstan pitäjällä myös lapseen seksuaaliseen hyväksikäytöön suhteita? Tätä olen alkanut epäilemään. kun kaikki ilkeä käytös palstalla sallitaan ja myös alaikäisiä lapsia ja teinejä kohtaan?
En tiedä mikä siinä on kun mulla toi toinen jalka vetää koko ajan vasemmalle?
Sun pitää tehdä toiset sata, niin pääset lopulta psykiatriseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle. Ongelma ratkaistu.
Mene sinä!
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää tehdä toiset sata, niin pääset lopulta psykiatriseen hoitoon.
Saapi fazerin pakastekakkua & M1-lähetteen sekä lentoliput pakkohoitoon.
Mikä nyt vain on oikein ja luonnollista😁
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, että tänne jopa miehet postaavat, että haluan jopa 9-vuotiaan tytön ym. Niin palsta julkaisee tämän toki? Eli palsta osallistuu rikokseen aina, kun julkaisee miesten tekemiä aloituksia alaikäisiä tyttöjä kohtaan. Mutta palstan pitäjän moraali on täysin onneton? Onko palstan pitäjällä myös lapseen seksuaaliseen hyväksikäytöön suhteita? Tätä olen alkanut epäilemään. kun kaikki ilkeä käytös palstalla sallitaan ja myös alaikäisiä lapsia ja teinejä kohtaan?
Minä olen mode täällä!
t. Asko V.
Poliisit on sikoja ja hakkaa naisia.