Mikä sinua ärsyttää muissa kulkijoissa?
Nyppiikö jokin motarilla? Ärsyttääkö joku julkisilla kulkiessa? Tuleeko jalkakäytävällä vastaan jotain, mikä saa verenpaineesi nousemaan?
Yksi asia per viesti. Peukku ylös = samaa mieltä, peukku alas = eri mieltä.
Ihmiset, jotka ajavat 80/100 km/h alueella alinopeutta. Kun tulee ohituskaista, niin ajavat sen täysiä ja eivät päästä muita ohi (elleivät aja ylinopeutta). Ohituskaistan loppuessa aloittavat taas matelemisen. En siis tajua, miksi pitää ohituskaistan ajaksi kiihdyttää, jos muuten hidastelee.
Ap
Kommentit (28)
Liukuportaiden alaosaan/yläosaan ja kaupan käytävälle äkisti pysähtyvät tarkistamatta, tuleeko takaa ketään. Miten eivät tajua mennä sivuun?
Ihmiset jotka kävelevät hitaasti. Omistan pitkät jalat ja ohitan melkein jokaisen rauhallisella vauhdilla.
Ihmiset jotka eivät väistä muita.
99% maahanmuuttajia tai +50v miehiä.
Jalankulkijat, jotka juoksevat suojatielle silloin, kun autot lähestyvät kovaa vauhtia. Eivät käsitä jarrutusmatkasta mitään, jos eivät omista ajokorttia.
Suomen lakiin tulisi määrätä myös jalankulkijoille oikeanpuoleinen liikenne kun ei näköjään onnistu.
Eli ärsyttää tuo seilaaminen ja siten vaara tilanteen luominen kun ei voi kävellä oikeaa laitaa.
Vierailija kirjoitti:
99% maahanmuuttajia tai +50v miehiä.
Erikoista sillä olen 190cm ja 38 vuotias mies ja olen huomannut että ainoat jotka ei väistä on suomalaiset joko 40-80 vuotiaat naiset tai 50-80 vuotiaat miehet.
Nuoriso väistää aina.
Vierailija kirjoitti:
Jalankulkijat, jotka juoksevat suojatielle silloin, kun autot lähestyvät kovaa vauhtia. Eivät käsitä jarrutusmatkasta mitään, jos eivät omista ajokorttia.
Tämä. Ei tajuta, että se 50 km/h lähestyvä henkilöauto ei pysähdy sekunnissa. Sitten ollaan vihaisia, että miten meinataan ajaa päälle. Saisi käyttää tervettä varovaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Liukuportaiden alaosaan/yläosaan ja kaupan käytävälle äkisti pysähtyvät tarkistamatta, tuleeko takaa ketään. Miten eivät tajua mennä sivuun?
sosiaalinen älykkyys. Ei nähdä muita, ei tilanne tajua lainkaan.
Koiranulkoiluttajat, jotka pitävät narun pitkänä ja antavat koiransa seilata tien kummassakin laidassa. Omassa lapsuudessani kulkivat tien oikeaa laitaa.
Motarilla ne ohittajat, jotka palaavat oikeanpuoleiselle kaistalle heti ohituksen jälkeen - varsinkin sadekelillä.
Vierailija kirjoitti:
Jalankulkija ei tiedä,laki kertoo näin astunut tai astumassa suojatiellä,EI JUOKSEMASSA,SITÄ EI OLE OLE LAKIIN KIRJATTU
Liikennekostajat. Jos ohitat ja se ärsyttää, niin ohittavat sinut kostoksi heti kun voivat. Eikä siis ole tarve ohittaa, kun ensin ohittanut ajaa kovempaa vauhtia.
Koiranulkoiluttajat, jotka antavat koiransa tulla haistelemaan ohikulkijoiden nilkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Käsitän kyllä vaikka ei ole korttia. Sitä taas en käsitä miksi autot pysähtyvät kun olen vielä parin metrin päässä suojatiestä ja autoilija ehtisi mennä siitä aivan hyvin. Sitten mun pitää alkaa harppomaan kun autoilija siinä odottelee. Enää en kiihdytä vauhtia, siinähän odottelee kun kerran turhaan pysähtyi.
Luulin pitkään, että laki velvoittaa kulkemaan kevyenliikenteenväylää oikeassa laidassa. Näin mulle opetettiin ysärillä, että aina kulje oikeassa laidassa. Nykyisin näkee, että ihmiset kulkevat usein vasenta laitaa.
Tien leveydeltä porukalla kävelijät. Yhtään ei mietitä, että mahtuvatko muut ohi.
Autoilijat, jotka ajavat täysiä suojatien yli vaikka näkyvyys on niin hyvä, että ihan varmasti ovat nähneet minut jos ovat edes sentin verran kääntäneet päätään sivulle ja ylipäätään, että ajetaan täysiä suojatien yli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% maahanmuuttajia tai +50v miehiä.Erikoista sillä olen 190cm ja 38 vuotias mies ja olen huomannut että ainoat jotka ei väistä on suomalaiset joko 40-80 vuotiaat naiset tai 50-80 vuotiaat miehet.
Nuoriso väistää aina.
Pitäisikö 70 - 80 vuotiaiden naisten väistää alle nelikymppistä miestä?
Päin kävelijät, jotka eivät tee elettäkään väistääkseen.