Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehetkin voivat elää sinkkuina mammanpoikina

Vierailija
26.03.2025 |

Oletettavasti mies joka on sinkku haluaa elää vapaasti. Kuitenkin tämä kategoria jakautuu selvästi

A. Miehiin jotka ovat sinkkuja, koska eivät saa ketään tai eivät edes yritä etsiä parosuhdetta, koska eivät usko kykenevänsä siihen. Heillä on vähäinen kokemus naisista.

B. Miehet, jotka ovat sinkkuja ja myös mammanpikia eli elävät vielä kotona tai läheisessä tiiviissä suhteessa äitiinsä. Nämä miehet ovat usein naisvihaisia ja p***on suurkuluttajia. Parisuhteet eivät oikein onnistu. Mielenterveydessä saattaa usein olla häikkää.

C. Miehet jotka ovat sinkkuja ja itsenäisiä. Nämä lienevät ns. yksinäisiä susia, joille naisen seura on vain lämmin vuode silloin tällöin, eikä heitä sen syvemmin pääse tuntemaan. Nämä Miehet kokevat että he eivät tarvitse ketään. Osin melko salaperäisiäkin miehiä. 

Oliko vielä jokin muu ryhmä joka jäi mainitsematta tahallisesti tai tahattomasti sinkkuihin miehiin liittyen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset miehet jotka saa naisia mut on hunsvotteja ja ne naiset lähtee

Vierailija
2/15 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu A:han, mutta pienituloiset miehet. Tehdasduunarit ym. Tienaa noin 30k brutto. Kukaan nainen ei halua sellaista luuseria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on mammantyttö

Vierailija
4/15 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, minä olen melkolailla selvä A-ryhmäläinen ja siihen päälle vielä B-ryhmästä lainattuna mt-ongelma.

Omituisesti olen kuitenkin ollut viimeiset 15-vuotta parisuhteessa. Tuurilla on iso vaikutus tässäkin asiassa.

Vierailija
5/15 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä seksi on parasta täysin tuntemattoman naisen kansa. Miehen seksi huononee mitä paremmin mies tuntee ja arvostaa naista. Naisilla on usein päinvastoin.

Vierailija
6/15 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poistoon.

Vierailija
7/15 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä seksi on parasta täysin tuntemattoman naisen kansa. Miehen seksi huononee mitä paremmin mies tuntee ja arvostaa naista. Naisilla on usein päinvastoin.

Ai koska ei tarvitse välittää p********n toisen tunteista tai mistään muustakaan?

Vierailija
8/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai koska ei tarvitse välittää p********n toisen tunteista tai mistään muustakaan?

Periaatteessa juuri niin kuin sanoit ja sen päälle vielä uutuudenviehätys ja valloitusvietin tyydyttyminen.

t. Eri

Vierailija
9/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja saman naisen paneminen kauan on tylsää. Seksistä tulee yhtä mielenkiintosta ku s-marketista maidon ostamisesta.

Vierailija
10/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko joku femkkeli tulee laatikoimaan kaikki miehet kolmeen laatikkoon?

Vierailija
11/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko joku femkkeli tulee laatikoimaan kaikki miehet kolmeen laatikkoon?

Jaottelu taisi koskea lähinnä (iki)sinkkuja.

Vierailija
12/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan naiset kyllästyvät puolisoihinsa nopeammin kuin miehet.

Vierailija
13/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Ja saman naisen paneminen kauan on tylsää. Seksistä tulee yhtä mielenkiintosta ku s-marketista maidon ostamisesta.

Samaa mieltä mutta vain samasta mulkusta .Sama ähinä ja ruikku lentää.

Vierailija
14/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuna elävä mies. - Nykyisin ainakin osaksi omasta tahdostani. Tarkoitan sitä, että olen päässyt sen yli, että antaisin parisuhdekumppanin löytämisen ja saamisen määrittää elämäni laadun tai mielekkyyden, jos nyt koskaan tällaist avaihetta varsinaisesti koskaan on edes ollut.

En ole erityisen introvertti enkä eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden välistä, kuten varmaan useimmat meistä. 

Introverttiuttani lienee se, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani ja energiaani siihen, että löytäisin ja kohtaisin itselleni, jotain kumppanin.  Olen kai vähän hölmö tai naivi kun koen, että löydän ja kohtaan hänet kyllä, jos niin on tarkoitettu. - Ellen niin elän sinkkuna kuten nyt. 

Elän sinkkuna mutta onneksi elämääni kuuluu muita läheisiä ja merkittäviä ihmissuhteita vaikka se nimenomainen parisuhdekumppani puuttuu. - Eivät he, ei yksikään heistä tietenkään ole sama asia kuin Se Yksi ja Erityinen mutta ovat kuitenkin yhdessä ja eriskeen monin tavoin enemmän kuin osaan sanoa tai kuvata. 

Koska en ole kuitenkaan erakko, enkä halua yksinelämsienseni muuttuvan yksinäisyydeksi. - Yksinäsyydeksi, joka on vaarana tai uhkana toteutua myös hyvin onnettomassa parisuhteessakin.

Parisuhdekumppanin löytämien on lopulta minulle enempi ikäänkuin bonus; mahdollsiuus tehdä hyvästä parempi. Missään tapauksesa hän ei kuitenkaan olisi itsestään selvyys; tai joku johon vain tyytyisin, koska tiedoatn liiankin hyvin viihtväni ja nauttivani sinkkuelostani, ainakin enimmäkseen. 

Vierailija
15/15 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä poistaisin tästä ryhmästä kaikki mielipiteet. Eivät pidä paikkaansa. Minä asuin vielä 26 vuotiaana kotona. Lyhyt ujo poika, amis kävin töissä ja panemassa tyttöjä. Kun lopulta halusin naisen niin otin ja oli mistä valita. Nyt on kolme lasta,vaimo, yhteinen uusi koti. Tienaan reilusti alle 3000€ , muna 11cm , pituus 167cm. Vieläkin olis naisia mistä valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan