Kenen omistamia nuo epassi ja edenred huijarifirmat ovat? Työnantajat maksaa maltaita niille eduista joita kukaan ei juurikaan käytä
Ja valtio kompensoi... Palvelutarjontakin on suunnattu pääaisassa naisille, joiden euro on vain 80centtiä+edut
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet käy ollenkaan konserteissa, leffassa, kuntosalilla, hieronnassa, laskettelemassa, golfaamassa....?
Ei, miehet haluaisivat varmaan jotain thaihieromo ja strippilubi -passeja. Eivät ole vielä humanisoituneet, kulttuuri on heille vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet käy ollenkaan konserteissa, leffassa, kuntosalilla, hieronnassa, laskettelemassa, golfaamassa....?
Ei, miehet haluaisivat varmaan jotain thaihieromo ja strippilubi -passeja. Eivät ole vielä humanisoituneet, kulttuuri on heille vieras käsite.
Parturissa, moottoriradalla, pyöräilemässä, jne...
Meillä käyttää kaikki. Kuinka idari pitää olla, että on rahaa jollain kortilla mutta ei käytä sitä?
Heitätkö kaikki muutkin lahjakortit roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaihierontapassi ois kyllä kova! 😎
No nythän valtko on viisaudessaan rajoittanut ruokaetua siten ettö mikroateria tai muu helppo laitettava ei enää lounaaksi kelpaa - epäilemättä ravintoloiden ääntä kuultu tässä.
Suurelta osin etätyötä tekevänö kuovuin koko ruokaedusta ja käytän kaiken virkisthssaldona. Sali - ja pursiseuramaksuja se vöhön pienentää, ooperealipun sillä ostin jonain vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Tai syö lounaita työpäivinään. Enemmän kai ne miehet käy ulkona lounaalla, naiset "harrastavat" enemmän itse tehtyjä lounaita. Näin niinkuin keskimäärin.
Mikä huijarifirma se on, jos et käytä? 😄
Meillä kummallakin käytössä. Itse käytän jalkahoitoon, keikkalippuihin, raflaan.. mies raflaan ja keikoille.
Korona aikaan hankittiin museokortit. Tuli ressattua pitkin Suomea. Oli kätevä.
Työnantaja maksaa vain käytetyistä eduista. Eikä siis niin, että sun käyttämättä jääneet 300 euroa menisi voitoksi epassille.
Työnantaja suosii noita siksi, että niihin ei tule sivukuluja. Hyvän työn palkkio saattaa olla lisärahaa epassille...
Sinulle etu on siinä, että tuo on verotonta. On halvempaa ostaa epassilla kuin sama juttu palkkarahalla pankkikortilla.
Aika monella ne silti jää käyttämättä tai ostetaan pakolla leffalippuja vikana päivänä, ja jää nekin käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kummallakin käytössä. Itse käytän jalkahoitoon, keikkalippuihin, raflaan.. mies raflaan ja keikoille.
Joku vie minulta 400 euroa tuloja, niin onhan se huijausta?
Huono puoli ettei käy ulkomaalaisiin sovelluksiin, itse käytän pyöräilyssä pariakin mutta kummankaan kk-maksuihin ei kelpaa. Toki idea että rahat jäisi Suomeen.
Ap ei siis esimerkiksi käy hammaslääkärissä missä voisi tuota Epassia käyttää?
Meidän firmassa maksetaan tuotantopalkkio 4krt vuodessa rahana tilille, jokainen voi tehdä sillä rahalla mitä lystää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vie minulta 400 euroa tuloja, niin onhan se huijausta?
Ja sä oikeasti meinaat, että saisit tuon 400 muuten palkkaan?! Se olisi paljon enemmän työnantajalle ja paljon vähemmän sulle. Hah!
Mulla on 300 e odottamassa, nyt on kyllä ollut todella vaikeaa keksiä käyttökohteita.
En kyllä tunne ketään joka ei käytä. Aina ollaan miehen kanssa kaikki käytetty.
Meillä töissä käyttää kaikki. On e-passin liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu. Itse olen käyttänyt suuhygienistiin ja elokuvalippuihin useana vuonna. Monet ostaa festariliput tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalippuunkin voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalippuunkin voi käyttää.
Jos työnantaja on sallinut työmatkaedun.
Voi olla myös pelkästään liikunta- ja kulttuurietu, tällöin ei voi käyttää myöskään hierontoja.
Ja lounasetu on sitten toki erikseen.
Tämähän on puhtaasti kiinni siitä, mitä etuja se työantaja on ottanut käyttöön.