Lue keskustelun säännöt.
Vasemmisto: Nuoren päästävä töihin 3 kuukaudessa.
16.06.2026 |
"– Nuoret haluaisivat töitä, mutta hallituksella on tarjota vain kasvavaa työttömyyttä"
– Vasemmistoliitto esittää uutta nuorisotakuuta, jossa jokaiselle nuorelle turvataan tosiasiallinen mahdollisuus työhön, koulutukseen tai tarpeita vastaavaan palveluun viimeistään kolmen kuukauden työttömyyden jälkeen
https://www.ku.fi/artikkeli/5446438-vasemmistoliiton-lohikoski-nuoret-h…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tämä ole mikään ehdotus. Mitään käytännön toimenpiteitä ei esitetä. ainoastaan joku ihmeellinen utopia vailla mitään konkretiaa.