Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Seksi ei kiinnosta tämän vuosikymmenen 25–34-vuotiaita miehiä ja naisia"

Vierailija
16.06.2026 |

Tämän vuosikymmenen 25–34-vuotiailla miehillä on kuukaudessa noin 40 prosenttia vähemmän yhdyntöjä kuin 1990-luvun samanikäisillä miehillä. Saman ikäryhmän naisilla laskua on noin 33 prosenttia.

 

Nuorten ja myös muiden ikäryhmien kotikeskeiseksi muuttunut elämä on yksi keskeinen syy siihen, miksi seksi vähenee.

 

Jos parisuhdetta ei ole, kodin ulkopuolelta löytyisivät potentiaaliset seurustelu- ja seksikumppanit.

 

Nykyään solmituista parisuhteista jo lähes puolet alkaa nettivälitteisesti, kertoo vuoden 2024 Perhebarometri.

 

Samalla kaikki muut tapaamisen muodot, kuten kumppanin iskeminen baarissa tai tutustuminen ystävien kautta, ovat romahtaneet.

 

Internet ja älypuhelimet ovat mullistaneet yhteiskunnan ja ihmisten väliset suhteet muutamassa vuosikymmenessä.

 

Nuorten väliset kontaktit ovat siirtyneet suurelta osin verkkoon. Siellä eivät sosiaaliset taidot kehity samalla lailla kuin kasvokkain.

 

Nuoret aikuiset | Suomeen iski seksilama
https://www.hs.fi/tiede/art-2000012047910.html

Kommentit (274)

Vierailija
101/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Suomalaiset. Tuskin venäläiset, kiinalaiset tai jenkit ihan hetkeen kuolee. 

Ydinaseet toki tekee kaikista (paitsi epsteinporukasta) selvää.

Vierailija
102/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Kukaan ei estä sinua menemästä luovuttamaan spermaasi lääkärille. Se että sinä haluat lisääntymisen lisäksi ilmaisen s eksiorjan jota kiusata ja pahoinpidellä JA vielä omistaa naisen jälkeläisen eli lapsen on aika paljon pyydetty siihen nähden etteivät miehet enää edes elätä naisia. Lääkäriltä saa sellaisen nolladiilin, siemen ilman mieshaittaa. Sitten jos haluat pimppaa niin sillä on oma hintansa ja jos haluat omistaa nisäkäsnaaraan pentua eli lasta niin sillä on oma hintansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvähän se on että seksin ylikorostaminen vähenee... suuntaus on ainoa oikea...

Ainoastaan tosielämässä. Nettimaailmassa seksiä tungetaan kahta kauheammin. OnlyFans ja muut porno, Instagramin salipyllistelyt, "älykkäät" uudislajit kuten twerkkaus

Sitä tungetaan, mitä katsoo. Kertoo vain itsestäsi.

Että kun seuraa netin yleisiä uutisläpysköjä missä ylistetään kaikenlaista irstasta pornoilua niin mitä se sitten kertoo?

Ei se kerro meistä mitään. Se kertoo kaiken niistä jotka tätä aivotonta paskaa meille syöttävät. 

Valinta on ihan jokaisella käsissään.

Vierailija
104/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin seksikerta miehen kanssa:

Mies makaa selällään tekemättä mitään pieni pili pystyssä ja odottaa, että minä teen kaiken. Silmät seisovat päässä kuin pornoa katselisi ja suu on leveässä hymyssä kuin vähämielisellä. En tunne miehen minimunaa, yritän hinkata itseäni miehen luiseen lantioon ja laitan silmät kiinni disassosioidakseni pois miehen rumasta ja äärimmäisen epäkiihottavasta naamasta. Kun mielikuvittelen itseni muualle ja miehen tilalle jonkun muun, pitkän jyystön jälkeen onnistun saamaan itselleni orkun. Sitten pitäisi vielä miehellekin saada, mutta hän tykkää että "nainen on päällä" ja mietin että mitä pornotemppuja alkaisin tässä vääntämään kun mies vaan makaa kuin i diootti patalappu. Alan puhumaan hänelle tuhmia, feikkaamaan. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.

 

Tyhjän saa pyytämättäkin ja keskimääräinen mies on haitta seksissäkin. Yksinkin voi disassosioida ja hinkata itseään elottomaan objektiin.

 

Joku tällainen luuseri-itsekäs-misogyyni mies joskus sanoi, että kaikki vastaavat orkuistaan itse. Miksi he nyt sitten itkevät, kun naiset ovat alkaneet vastaamaan niistä itse ja poistaneet kuviosta miehen, joka vain haittaa sen orkun saamista? 

Vierailija
105/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Ja mikä tässä olisi negatiivista maailmankaikkeuden kannalta? Kerro ihmeessä!

Vierailija
106/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Suomalaiset. Tuskin venäläiset, kiinalaiset tai jenkit ihan hetkeen kuolee. 

Ydinaseet toki tekee kaikista (paitsi epsteinporukasta) selvää.

Dream on incel. 

"Kaikki kuolee jos minä en ala saamaan pimppiä. Ydinase tulee ja kiinalaiset tulee kaikki tapetaan."

Aloitetaan se tappaminen sinusta jos et ala käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuvitelma siitä, että he ovat palkintoja on kärsinyt romahduksen.

En itse myöskään ole kiinnostunut tahosta, joka kuvittelee olevansa jotain - löytyy paljon mielenkiintoisempaa tekemistä. 

Lapsikin on jo hankittu niin jatkakaa naisoletetut prinsessakuvitelmia.

Ja sinäkö tiedät mitä kaikki maailman naiset ajattelee? Oot kuitenkin lapsen mennyt tekemään naisen kanssa. Ehkä kyseessä onkin nyt sun oma naismaku. Olisit valinnut paremmin. 

Naisten ajatuksista kertoo paljon se, että melkein neljänneksellä ajatukset ovat niin kaukana todellisuudesta, että tarvitsevat lääkitystä tuomaan niitä lähemmäs sitä todellisuutta.

Se mitä naisten suusta tulee tai kirjoittavat on pelkkää kulissia sille, että sisällä asuu useimmiten onneton teinityllerön äitijuttujan tasolle jämähtänyt naislapsi, joka ei suhteellisuudentajuttomuudessaan tiedä, mitä elämällä pitäisi tehdä, kun se ei vastaa sometodellisuutta.

Mielenterveysongelmien siemeninä toimivat epäterveet defenssit kuten "mutku sinä pingpong" ja projektio omista salatuista häpeää aiheuttavista puutteista ja peloista kuten mieslapsi ja incel ei kelpaa kenellekkään.

Ei naiset ole mitään rakettitiedettä, kun niitä käsittelee psykologiselta faktapohjalta.

Muistutuksena että eivät naiset ole keskenään niin samanlaisia kuin annat ymmärtää. Enemmistö varmaan laumasieluja jotka välttelevät omaa pohdintaa mutta on tätä paljon miehissäkin. Vastaukset etsintään helpointa tietä ja itseä imarrellen. 

Tänne kirjoittelevien perusteella ei pidä yleistää, ääriwoket tekevät kaikkensa paskiakseen kaiken järkevän täällä. Sitten syrjäytyneet eivät enää usko mihinkään. Ei nämä äänet edusta kuin pientä osaa suomalaisista.

Vierailija
108/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Suomalaiset. Tuskin venäläiset, kiinalaiset tai jenkit ihan hetkeen kuolee. 

Ydinaseet toki tekee kaikista (paitsi epsteinporukasta) selvää.

Dream on incel. 

"Kaikki kuolee jos minä en ala saamaan pimppiä. Ydinase tulee ja kiinalaiset tulee kaikki tapetaan."

Aloitetaan se tappaminen sinusta jos et ala käyttäytymään.

Kiitos kun kerrot omat tyhmyytesi noin avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Mars luovuttamaan spermaan ja seuraavaksi voitte perustaa vaikka säätiön joka tukee erityisesti näitä itsellisiä äitejä, jos haluatte edistää pariutumismahdollisuuksianne. Mitään s eksiorjuuksia ei ole enää tulossa vaikka kuinka kiukuttelette.

Vierailija
110/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerrot omat tyhmyytesi noin avoimesti.


 

:D Kiitos että kerrot omasi. "Kukaan ei hinkkaa pippeliäni KUOLKAA KAIKKI"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Ja mikä tässä olisi negatiivista maailmankaikkeuden kannalta? Kerro ihmeessä!

Eli mitä vähemmän ihmisiä niin sinulle sen parempi? Et kuitenkaan ole ensimmäisenä menossa, jotenkin arvaan.

Vierailija
112/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se nyt pakko kiinnostaa? Jos voi hyvin, niin väliäkö sillä on harrastaako seksiä vai ei.

Ei. Mutta ei sitä tässä kysyttykkään tai ollut pointtina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerrot omat tyhmyytesi noin avoimesti.


 

:D Kiitos että kerrot omasi. "Kukaan ei hinkkaa pippeliäni KUOLKAA KAIKKI"

Missään ole tälläistä sanonut ja olen nainen.

Elä vähemmän harhoissasi.

Vierailija
114/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Kukaan ei estä sinua menemästä luovuttamaan spermaasi lääkärille. Se että sinä haluat lisääntymisen lisäksi ilmaisen s eksiorjan jota kiusata ja pahoinpidellä JA vielä omistaa naisen jälkeläisen eli lapsen on aika paljon pyydetty siihen nähden etteivät miehet enää edes elätä naisia. Lääkäriltä saa sellaisen nolladiilin, siemen ilman mieshaittaa. Sitten jos haluat pimppaa niin sillä on oma hintansa ja jos haluat omistaa nisäkäsnaaraan pentua eli lasta niin sillä on oma hintansa.

Mistä teet sen päätelmän että olen mies? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 34vuotias ja meillä on kyllä seksiä monta kertaa viikossa, vaikka oltu 13vuotta yhdessä. Ja on lapsia jne.

Vierailija
116/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerrot omat tyhmyytesi noin avoimesti.


 

:D Kiitos että kerrot omasi. "Kukaan ei hinkkaa pippeliäni KUOLKAA KAIKKI"

Missään ole tälläistä sanonut ja olen nainen.

Elä vähemmän harhoissasi.

:D Itke vähemmän, hymyile enemmän. Hiplaa vaikka klittaasi jos tulisi parempi mieli.

Vierailija
117/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, impejä tarvittaiski jo lisää, lähinnä nais-impejä

Vierailija
118/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänolon tunne haetaan nykyään sosiaalisesta mediasta. Ei siinä jää aikaa perinteiselle kanssakäymiselle. Tärkeintä on se, miltä ruudussa näyttää ja tapahtuu. Ikävintä on se, että hyvänolon sijaan tuloksena on usein paha olo. Addiktoivaa yhtä kaikki.

Tuon vuoksi Piilaaksossa käytetään neurotieteilijöitä mahdollisimman koukuttavien algoritmien kehittämiseen. Piilaakson väki on tunnettua siitä, etteivät he halua antaa alle 16-vuotiaille lapsilleen älylaitteita, somea eivätkä edes koulutuksessa netin apuun tukeutumista. 

Jep. Ja naiset ovat jopa piilaakson ukkoja fiksumpia eivätkä anna pillujaan tai lapsia miehille :D

Ja kuollaan sukupuuttoon näiden nerojen takia.

Kukaan ei estä sinua menemästä luovuttamaan spermaasi lääkärille. Se että sinä haluat lisääntymisen lisäksi ilmaisen s eksiorjan jota kiusata ja pahoinpidellä JA vielä omistaa naisen jälkeläisen eli lapsen on aika paljon pyydetty siihen nähden etteivät miehet enää edes elätä naisia. Lääkäriltä saa sellaisen nolladiilin, siemen ilman mieshaittaa. Sitten jos haluat pimppaa niin sillä on oma hintansa ja jos haluat omistaa nisäkäsnaaraan pentua eli lasta niin sillä on oma hintansa.

Mistä teet sen päätelmän että olen mies? 😳

Jos olet nainen niin sitten ei voi muuta sanoa kun että hanki apua ja itsetunto. Sen ymmärrän että inkkelintyperykset itkevät muniensa vuoksi mutta miksi joku nainen itkisi siitä, ettei tule seksuaalisesti hyväksikäytetyksi? :D Joko olet jotain pilaantunutta erää tai sitten vammainen.

Vierailija
119/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 34vuotias ja meillä on kyllä seksiä monta kertaa viikossa, vaikka oltu 13vuotta yhdessä. Ja on lapsia jne.

Miehesi käy myös vieraissa.

Vierailija
120/274 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 34vuotias ja meillä on kyllä seksiä monta kertaa viikossa, vaikka oltu 13vuotta yhdessä. Ja on lapsia jne.

Ammatti se eks klusiivinenkin h uora on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän