Kävin taas Ruotsissa ja täytyy taas todeta että ruotsalaiset on kyllä huomattavasti suomalaisia kauniimpia ja komeampia
Eikä kokemukseni perustu vain Tukholman keskustaan tai Tukholmaan ylipäätänsä. Ruotsalaisilla on selkeät ja kauniit kasvonpiirteet, vahvat, tuuheat hiukset, silmätkin on tummemman väriset. Siniset silmät on Ruotsissa selvästi siniset (usein mustikan väriset) eikä sellaiset hailakan vaaleat harmaasävyiset kuin täällä Suomessa. Suomessa on vielä peruna- tai hyppyrinenät ja taikinanaamat.
Se täytyy kyllä todeta, että moni ruotsalainen pilaa luonnonkauniin ulkonäkönsä liialla laittautumisella, värjätään hiuksia liikaa, otetaan aurinkoa/käydään solariumissa jne.
Kommentit (48)
Olen asunut lapsuuteni Ruotsissa ja mieleen on jäänyt kuinka KAIKKI kavereitteni isät oli kärttyisiä ja KAIKKI kavereitteni äidit ihanan lempeitä. Eli ruotsalainen mies ei niin kiva oman kokemuksen mukaan.
Suomalaiset miehet ovat hyvännäköisiä sillä edellytyksellä, että huolehtivat hiuksistaan. Ennen kaikkea leikkauttavat hiuksensa hyvään malliin.
Kun tukka on kunnossa, on ulkonäkökin kohentunut huomattavasti.
Ja sama pätee naisiin : tukka kuntoon.
Löysitkö liian aauniin suomalaisen naisen ja nyt oot kade.xD
Ruotsalaiset tykkää ruskettuneen näköisestä ihosta. Kalvakka naama ei ole siellä suosiossa.
Kun lukee ruotsalaisia naistenlehtiä/perhelehtiä joissa juttuja on ympäri Ruotsin niin pullukoita taikinanaamoja siellä maakunnissakin asuu ja ihan riikinruottalaisia. Tukholman otanta hieman eri.
Ruotsalaisissa on se todella outo juttu, että naiset ovat siellä keskimääräistä kauniimpia, mutta miehet eivät ole keskimääräistä komeampia.
En ymmärrä miten tuo on mahdollista. Luulisi että kansakunnan hyvät ulkonäkögeenit toimisi samalla tavalla riippumatta siitä, onko ihminen mies vai nainen.
Ja venäläiset on huomattavasti rumempia. Joten?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti Venäjällä on maailman kauneimmat naiset ja rumimmat miehet.
En ole huomannut merkittävää eroa ruotsalaisten ja suomalaisten ulkonäön viehättävyydessä.
Joitain eroja tyypillisissä piirteissä toki on. Edellä mainitulla Mikael Persbrandtilla on mielestäni tyypilliset ruotsalaiset kasvonpiirteet. Toisaalta valtaosalla ruotsalaismiehistä ei ole kyseisiä piirteitä! Niistä tekee "tyypilliset ruotsalaiset" se, että kyseisiä piirteitä olen huomannut lähinnä vain ruotsalaisilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ruotsalaisillahan on nimenomaan hyppyrinenä, mistä sieraimet näkyy myös. Aika samantyyppisiä kun suomalaaiset mutta vähän tummempia.
Hyppyrinenä on btw eniten haluttu nenä nenäleikkauksissa. :D
Suomi jakautuu geneettisesti kahtia itäiseen ja läntiseen geenipopulaatioon.
Itä- ja Länsi-Suomen välinen geneettinen ero on Euroopan mittakaavassa poikkeuksellisen suuri. Esimerkiksi itä- ja länsisuomalaisten perimät eroavat toisistaan enemmän kuin brittien ja saksalaisten
Samoi eroaa ulkonäkö. Länsisuomalaisten perimä on lähempänä eurooppalaista ja skandinaavista kantaa, kun taas itäsuomalaisilla näkyy voimakkaammin itäinen ja uralilainen perimä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti Venäjällä on maailman kauneimmat naiset ja rumimmat miehet.
Venäjällä on ne naiset, jotka huaraa, ja jotka nyppii kulmansa pois.
Ei mikään kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Itä- ja Länsi-Suomen välinen geneettinen ero on Euroopan mittakaavassa poikkeuksellisen suuri. Esimerkiksi itä- ja länsisuomalaisten perimät eroavat toisistaan enemmän kuin brittien ja saksalaisten
Samoi eroaa ulkonäkö. Länsisuomalaisten perimä on lähempänä eurooppalaista ja skandinaavista kantaa, kun taas itäsuomalaisilla näkyy voimakkaammin itäinen ja uralilainen perimä
Nämä kaksi mainitsemaasi geenipopulaatiota ovat sekoittuneet enemmän kuin moni tulee ajatelleeksi ja tätä on tapahtunut jo vuosisatojen ajan. Jako ei ole ihan niin jyrkkä, kuin yleisesti luullaan tai mediassa esitetään.
Suomessa on esimerkiksi laajaa skandinaavista geenipohjaa myös Itä-Suomessa. Länsi-Suomessa on taas itäistä vaikutusta erilaisten historian kuluessa tapahtuneiden muuttoliikkeiden takia.
Lopettakaa nämä jutut! Minua häiritsee kun suomalaiset kokee alemmuutta ruotsalaisiin ja he kokevat suomalaisten olevan juntteja.
Me ollaan hienoja, sivistyneitä (myös slaavilaisesti sivistyneitä) ja älykkäitä ja kauniita, Meillä on hienoja arvoja ja osaamista.
En pysty matkustamaan Ruotsissa enkä tapaamaan heitä. Jos jossain ulkomailla ensin keskustelen englanniksi ruotsalaisen kanssa (luulevat että olen enlantilainen tai ranskalainen) kun saavat tietää, että olen suomalainen pikkuhiljaa tulee vittuiluita Mora-puukohipoista tms.
Älkää itse ruokkiko näitä viinaan menvä suomalainen, viinaan menevä puukko-hippailija -juttuja. Älää naurako tai kertoko näitä enää heille. Ei enää kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nämä jutut! Minua häiritsee kun suomalaiset kokee alemmuutta ruotsalaisiin ja he kokevat suomalaisten olevan juntteja.
Me ollaan hienoja, sivistyneitä (myös slaavilaisesti sivistyneitä) ja älykkäitä ja kauniita, Meillä on hienoja arvoja ja osaamista.
En pysty matkustamaan Ruotsissa enkä tapaamaan heitä. Jos jossain ulkomailla ensin keskustelen englanniksi ruotsalaisen kanssa (luulevat että olen enlantilainen tai ranskalainen) kun saavat tietää, että olen suomalainen pikkuhiljaa tulee vittuiluita Mora-puukohipoista tms.
Älkää itse ruokkiko näitä viinaan menvä suomalainen, viinaan menevä puukko-hippailija -juttuja. Älää naurako tai kertoko näitä enää heille. Ei enää kiitos!
Tiesitkö että muinaiset Viikingit pelkäsivät suomalaisia eivätkä mielellään tänne tulleet 😆. Meissä oli jotain maagista ja pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Slaavilaisesti sivistyneitä?
Kun venäläinen trolli ei ymmärrä olevansa vihollisen alueella 😄
Vierailija kirjoitti:
Suomeen kuuluu harmaat silmät, persunenä ja taikinaiho. Voiko ruotsalaisista osa olla albiinoja?
Taikinas on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita että silti länsisuomalaisissa on enemmän venäläistä ja itäistä geeniä myös, kun itäsuomalaisissa on se Euroopan omaperäisin geenipooli mitä ei tavata missään päin maailmaa. Länsisuomalaisissa on enemmän läntistä geeniä ja myös venäläistä geeniä. Tämä on aika hauska juttu sinällään, että itäsuomalaiset on ihan oma juttunsa ja rotunsa maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset onkin suomalaisia kauniimpia, mutta miehet eivät todellakaan ole niin komeita kuin suomalaiset miehet.
Ei vaan paljon komeampia, niinkuin esim. Mikael Persbrandt.
Ruotsalaiset naismaiset miehet eivät todellakaan ole komeita suomalaisiin maskuliinisiin, miehekkäisiin miehiin verrattuna!
Varo ettei otsasuoni vaan poksahda, pätkä. Et taida olla lähellekään niin pitkä, raamikas ja charmantti kuin Mikael Persbrandt. Pahoittelut.
Montako aitoa ruotsalaista voi nähdä Tukholmassa? Ei kovin monta. Sama koskee suomalaisten määrää Hwlsingin keskustassa käydessä. Tai aitoja pariisilaisia Pariisissa.