Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian deittailun aloittamisen jälkeen sänkyyn?

Vierailija
16.06.2026 |

Kun olette alkaneet deittailla uutta henkilöä, kuinka pian olette harrastaneet seksiä ekan kerran?

Aiemmissa tapailusuhteissa olen harrastanut seksiä jo 1.-3. treffeillä ja ne kaikki ovat päättyneet jo parin kuukauden jälkeen yleensä miehen aloitteesta. Näin ollen ainakin minä olen huomannut, ettei ole hyvä taktiikka mennä heti alussa sänkyyn jos toiveena on pidempi parisuhde, eikä mikään lyhyt tapailu.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidempää suhdetta tavoittelee, kannattaa ensin tutustua toisen ajatusmaalimaan ennen kuin lähtee tekemään läheisempää tuttavuutta fyysisellä puolella. Ainakin pari kertaa kannattaa tavata selvinpäin, ja katsoa, lähteekö juttu luistamaan ilman kemiallista vahvistusta.

Fakta on se, että parisuhde kaatuu huomattavasti useammin siihen, että keskusteluyhteydessä on ongelmia kuin seksuaalisiin ongelmiin. Ja valtaosa seksuaalisista ongelmistakin johtuu siitä, että asioista ei kyetä puhumaan.

Vierailija
22/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan silloin kun siltä itsestä tuntuu.

minäkin luulen näin....sama lähteekö mies heti sen jälkeen vai viikon päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla tai tokilla. Tuplahyöty: saa seksiä ja pääsee eroon kaksinaismoralisteista!

Vierailija
24/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raja on 3 kk. Sitä ennen vain tapaillaan, käydään syömässä, leffoissa, kävelyillä, vietetään koti-iltoja ja tutustutaan. Pussailla voidaan ja kädestä pitää kiinni. Mutta petipuuhiin pääsee mun kanssa vasta 3 kk jälkeen ja silloin suhteen pitää olla virallinen.

Vierailija
25/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidempää suhdetta tavoittelee, kannattaa ensin tutustua toisen ajatusmaalimaan ennen kuin lähtee tekemään läheisempää tuttavuutta fyysisellä puolella. Ainakin pari kertaa kannattaa tavata selvinpäin, ja katsoa, lähteekö juttu luistamaan ilman kemiallista vahvistusta.

Fakta on se, että parisuhde kaatuu huomattavasti useammin siihen, että keskusteluyhteydessä on ongelmia kuin seksuaalisiin ongelmiin. Ja valtaosa seksuaalisista ongelmistakin johtuu siitä, että asioista ei kyetä puhumaan.

Ei ku just toiste päin. Siinä hienotkaan ajatusmaailmat auta jos lopulta toiselta paljastuu pieni minuuttimuna ja huono kielipää.

Vierailija
26/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden päästä, sitten kun olette molemmat varmoja että suhteesta tulee pitkäikäinen.

Miten seksi ja pitkäikäinen suhde liittyy toisiinsa?

Jos molemmat osapuolet oikeasti etsivät pitkäaikaista suhdetta niin miksi pitää olla kiire seksiin? Parisuhteessa on niin monta tärkeämpääkin asiaa. Silti, jokainen tavallaan.

Vierailija
27/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin vuosi kannattaa odottaa. Erottuu jyvät akanoista.

Vierailija
28/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajo on hyvä suorittaa ensitilassa.

Vierailija
29/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka suhde alkoi panolla, sen jälkeen seurusteltiin 2,5v.

Toinen suhde alkoi panolla, sen jälkeen ollaan seurusteltu yli 25 vuotta eikä loppua näy.

Sinkku olen ollut viimeksi 16 vuotiaana.

Olen sitä mieltä että jos seksistä tekee heti alussa jonkun vallankäytön välineen tai pelinappulan, se ei tule kestämään.

M44

Vierailija
30/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunu meneen ilta 6 niin sillon ilta 6. Periksi ei anneta.

Naine voi odottaa jakkaralla kun mä herään aamu 8.

Vierailija
31/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää - alun kahdeksatta minuuttia!

Vierailija
32/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin poskeen mieheltä ensimmäisten treffien puolessa välissä. Käytiin vessassa ja tultiin sitten jatkamaan ruokailua. Yhdessä oltu nyt 26 vuotta.

Vierailija
33/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia mä en just uskalla alkaa deittailemaan. Panettaa liikaa. Kun on ollu kahdeksan vuotta selibaatissa. Täytyis löytää jostain oikea mies. 

Vierailija
34/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää aina hetki pihdata ja katsoa miten mies reagoi. Muutama dinneri ainakin.

Mutta ei niin, että mies aina tarjoaa. Ainakaan, että nainen edellyttää miehen tarjoavan.

Mi...?  Kamala saituri, mokoma tylsimys!

Vierailija
35/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun raja on 3 kk. Sitä ennen vain tapaillaan, käydään syömässä, leffoissa, kävelyillä, vietetään koti-iltoja ja tutustutaan. Pussailla voidaan ja kädestä pitää kiinni. Mutta petipuuhiin pääsee mun kanssa vasta 3 kk jälkeen ja silloin suhteen pitää olla virallinen.

t. Heikki Antero 56-v

Vierailija
36/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka suhde alkoi panolla, sen jälkeen seurusteltiin 2,5v.

Toinen suhde alkoi panolla, sen jälkeen ollaan seurusteltu yli 25 vuotta eikä loppua näy.

Sinkku olen ollut viimeksi 16 vuotiaana.

Olen sitä mieltä että jos seksistä tekee heti alussa jonkun vallankäytön välineen tai pelinappulan, se ei tule kestämään.

M44

Se, ettei suhteessa ole heti seksiä ei mitenkään liity siihen että se olisi jotenkin pelinappula tai vallankäytön väline, silloin tai myöhemmin.

Vierailija
37/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin poskeen mieheltä ensimmäisten treffien puolessa välissä. Käytiin vessassa ja tultiin sitten jatkamaan ruokailua. Yhdessä oltu nyt 26 vuotta.

Hyi s****na!🤮 Älkää naiset suostuko suusek siin, se aiheuttaa naiselle suun limakalvon syöpää. Ja taatusti reikiinnyttää hampaatkin. 

Vierailija
38/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta. Kyllä ne pahimmat skitsoilut siinä ajassa yleensä paljastuu.

Vierailija
39/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan avioliittoon 

Vierailija
40/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kommenteista on kirjoitettu vitsillä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän