Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin itselleni yötyön

Vierailija
17.05.2007 |

olen aina valveilla öisin ja oikeastaan sen takia mua kiinnostaa tietää, että millaiset " markkinat" yötyöläisillä on? onko yötyön saanti helppoa ilman koulutusta: haluaisin sellasien duunin, että mun tarvis vaikka valvoa jotain nappia ja sitten kun se syttyy niin kuittaan painamalla toista nappia. netti kuuluisi etuhin, palkasta ei niin väliä.

toinen unelmaammattini olisi päästä tanskaan legon tehtaalle kokoamaan ja ehkä jopa suunnittelemaan legoja. se voisi olla päivätyötä. ruoka vois olla ilmaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain kyselemään vartiointiliikkeisiin paikallisvartioinnista. Joutuu niissä yleensä kyllä hiljasimmimmisakin paikoissa vähän kierroksia kävelemään. Tai laita mol . fi sivuille hakusanaksi yö tai yötyö ja katso mitä se antaa.

Vierailija
2/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonne Olkiluotoon vartioimaan, jos green peace hyökkää atomivoimalaan =)

Yötyötä, paska palkka, mut eihän se sua haitannutkaan. Siellä on iso majoituskylä tyhjillään, et varmasti saat kämpänkin helposti... Luulisin, et nettiä saa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yötyöläinen ja rakastan sitä, en niin työtäni mutta sitä yöllä työskentelyä. Kun aamulla tulee kotiin on aikaa vaikka mihin, kun nukkuu sen verran kun on aikaa ja voi herätä joskus aikaisemminki jos jonneki meno ja hyvin ehtii. Aamulla aurinko nousee kun palaan töistä ja yleensä en ole väsynyt ennen kuin sängyssä.

Yötyötä tehdään siivousalalla, lentokentillä (useita aloja ja firmoja), sairaaloissa, vartijoina, tehtaissa... tässä esimerkkejä joihin ei välttämättä tarvi koulutusta.

Yötyöläisillä on yleensä vähemmän työtunteja paremman tuntipalkan avulla ja se on mahtavaa!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi