Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä anopille 50-v lahjaksi kun ei penniikään rahaa

Vierailija
16.05.2007 |

tilillä :( ? Valkovuokkaja aattelin mennä keräämään mutta oisko mitään ideoita mitä esim. askarrella lasten kanssa vaikka valokuvista tms.?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikoon mies lahjan äidilleen. Voisitko kuvitella, että sinun miehesi stressaisi sinun äitisi lahjasta. Lopeta se kynnysmattona oleminen,

Vierailija
2/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan kyttäsin mitä muut anto..tiedän vähän mitä saan perinnöks =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle anopilleni leipoisin, mutta hän onkin jo aika lailla iäkkäämpi. Olen itse melkein viisikymppinen ja ilahtuisin esimerkiksi ikkunanpesutarjouksesta tai lupauksesta tehdä kaikki pienet ompelutyöt jotka ovat jääneet rästiin. Tai avusta vintin siivouksessa.

Vierailija
4/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee " lahjakortti" jossa lupaat vaikka pestä anopin ikkunat tai tehdä kevätsiivouksen tms. ja sitten todellakin pidät lupauksesi.

Vierailija
5/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat cd:lle lempimusiikkia tai vaikka lasten laulua.

Vierailija
6/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle oikeestaan kuin kaveri ja tullaan hyvin juttuun joten ois kiva sille jotain viedä. miehelläkin rahat nollissa joten ei ole lahjaa hankkinut... Tuosta siivouksesta tuskin tulisi mitään kun anoppi on ihan älytön siivousfriikki joten ikkunat yms. eivät koskaan kaipaa pesua tai jos kaipaa niin haluaa itse pestä ikkunansa pikkutarkasti :) Tein itse omalle äidille valokuvakirja netin kautta ja ihasteli sitä, siksi aattelin et jos jotain noista lasten valokuvista keksis :) ap

Vierailija
7/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kerrot kuin se on sulle tärkeä. Ja olkaa iloisella mielellä kun syntäreille menette.

terv. 50v. täyttänyt. eikä siitä vieläkään toipunut.

Vierailija
8/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh miten niin muka erottu ? ei kyl olla.. ihan saman katon alla asutaan koko perhe.. ap

Vierailija
9/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa on mun mielestä ihan hyvä. varsinkin jos teillä on joku iso ylimääräinen kehys johon voitte valokuvista tehdö kivan taulun. tai laita lapset maalaamaan taulut, riippuu tietenki et minkä ikäsiä.... mut esim: otat ison paperin A3, teippaat sen maalarin teipillä pöytään niin et teippiä tulee tasaisesti paperin reunan oäälle n. 1cm, annat laselle lyijykynän, sanot esim. et piirrä iso kukka, sit lapsi maalaa kukan ja taustan. kun hieman kuivunut, poistat varovasti teipit. saat hienion valkuisen kehyksen maalaukselle.....

Vierailija
10/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjasta. Vastenmielistä, kuinka naiset antavat pompotella itseään.

Vierailija
11/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omasta tahdosta olisi kiva tehdä mukavalle anopille jotain kivaa lahjaksi. 13- tuo taulu idea olis aika hyvä ja taitaa meillä olla sormiväritkin joten vois lasten kädenjäljet vaikka ikuistaa :) lapset 3,5v ja 6kk ap

Vierailija
12/15 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsilleen.

Vierailija
13/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miniät voivat IHAN OIKEASTI pitää anopistaan ja haluta antaa tälle lahjan. mies osti omalle äidilleen kirjan äitienpäiväksi ja minä ostin anopille sen lisäksi ruusun koska halusin antaa sen hänelle.

Vierailija
14/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ostakaa joku edullinen kirja tmv. jostain halvasta kirjakaupasta (esim. runokirja/värssykirja) tai halpahallista edullinen (mutta SIISTI) maljakko/tuikkulyhty.

Sitten se kauniisti sellofaaniin, paketin lahjanaruun voi kiinnittää vaikka pienen (muovi)kukan, jos sellaisen satuu jostakin (kotoa) löytämään.

(Muovikukalla tarkoitan siis sellaista KAUNISTA tekokukkaa, jollaisen voi irrottaa kimpusta, jokainen varmaan ymmärtää idean, usein häälahjoissa käyteään näitä... )

Ja jos todella ei yhtään raha, niin olisiko kotona palatuspulloja...?;)

Vierailija
15/15 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nurkissa on jotkut ylimääräiset taulun kehykset pyörimässä, miel isot, niin kerää kuvia lapsista eri paikoissa ja vuoden aikoina ja myös teistä. Sit tee pahvista paspatuuri eri kokoisien aukkoja leikkaamalla ja liimaa kuvat taakse. Sit lapset voi vaikka liimata tarroja tai painaa kädenjäljen johonkin kohtaan, tai kirjoittaa pienen runon eri väriselle paperille mummustaan (vaikka tyyliin: meidän mummu on paras mummu!)

Sit maalaat jollain askartelumaalilla kehykset ja koristelette ne lasten kanssa yhdessä, liimamalla niihin vaikka simpukoita, hiekkaa, köyttä, tarroja, kimalteita, helmiä, tekokukkia, pikkukiviä mitä vain ikinä keksitte... niin että koristeet, värit ja kuvien sävyt ja tapahtumat sopivat yhteen!

Esim. kesäisiä kuvia, rannalta ym. eri vuosilta ja sit pieniä meriaiheisia tarroja yms paspaan, sinisen viivat kuvien aukkojen ympärille tai köydet, valkoiset/harmahtavat kehykset, joihin liimaa ja päälle ripottele hiekkaa ja liimaa vaikka pari simpukkaa kulmiin ja pätkä köyttä mutkittelemaan.

Aivan mahtava, persoonallinen ja varmasti mieluisa lahja tulee! meillä perheessä on ollut tapana tehdä häihin siskosta/veljestä puolisolle kuvakooste eri vuosista. Aivan ihania ovat, minä kuopksena sain jo niin ison, että ei löydy sopivaa seinää sille.... Mutta anoppisi taulusta ei voi tulla liian iso, koska kuvissa on useita niin rakkaita henkilöitä!

Terv. Askarteluhullu