Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos huomaisit deittailemasi naisen kirjoittaneen somessa näin, mitä ajattelisit?

Vierailija
16.06.2026 |

"Ajattelin, että fwb tyyppinen ratkaisu ei ole ollenkaan mun juttu, kun toiveissa on kumppani. Vielä vähemmän ajattelin että mulle sopii kuvio jossa toinen on monisuhteinen. Nyt olen kuitenkin sellaisessa kuviossa ollut melkein puoli vuotta ja haluaisin jakaa asiaan liittyviä havaintojani.

Koska tämä ei ole se suhdemuoto jota lähtökohtaisesti toivon, pelkäsin että tämä tuntuisi tyytymiseltä, tai että alan toivomaan toiselta osapuolelta enemmän. Ei tunnu enkä toivo. Ollaan alusta asti puhuttu tosi avoimesti ja molemmat tietää ns reunaehdot. Hän tietää, että mä deittailen ja että toiveenani on parisuhde. Mä tiedän että hänellä on jo pääsuhde johon hän on hyvin tyytyväinen.

Tämän tietäen mä valitsin antaa tälle mahdollisuuden ja katsoa millaista tällainen voi olla. En kadu hetkeäkään. Olen huomannut että voin samanaikaisesti toivoa parisuhdetta, hyväksyä että tämän henkilön kanssa se ei tule toteutumaan ja olla tyytyväinen tähän suhteeseen. Kuulostaa ristiriitaiselta, mutta ei tunnu ristiriitaiselta."

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan