Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukia ei saa kohta enää kukaan

Vierailija
16.06.2026 |

Tulee sellainen olo, että kaikki sairaat ja heikot on jätetty heitteille. Kerta kaikkiaan nakattu pellolle tästä yhteiskunnasta. Tulevaisuudessa nähdään kuinka kalliiksi se tulee. Millainen valtio tekee noin? Luulin että Suomi on sivistysvaltio, mutta tämä alkaa olla kohta joku alkeellinen banaanivaltio. Kehitysmaissa sukulaiset pitää huolta, ja niin se on täälläkin pian kun kukaan muu ei auta kuin sukulaiset. Entäs jos ei ole laajaa sukulais ja ystäväperhettä? 

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 20 vuoden kuluttua yli 3 tonnia tienaavia ei juurikaan ole, yli puolet väestöstä on eläkkeellä tai työttömänä ja suurin osa tienaa palkkaa noin tonnin kuussa, yhteiskunta romahtaa väkisinkin. Sitä Kelarahaa ei vain enää ole jaettavaksi. Samaan aikaan pitäisi yrittää pitää puolustusta yllä itänaapurin takia.

Voisitko kertoa miksi johtajistomme sitten nostelee omia verovaroista koostettuja tulojaan jos on raha niin tiukassa?

Nyt kannattaa nostella kun sitä vielä on nostettavissa. Hyvinvointiyhteiskunta nykyisessä muodossaan toimii vielä max 20 vuotta. Sen jälkeen väestöjakauma on sellainen, että pieni porukka joutuu elättämään suurinta osaa väkimäärästä.

Väität siis että kansanedustajat ja ministerit tulee tulevaisuudessa elättämään kansan joten siksi heillä on hyvä syy kiskoa kaikki raha taskuunsa mikä irtoaa?

Vierailija
262/262 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut pudotettiin nyt saatanan yleistukien myötä  kokonaan. Yli viisikymppinen pitkäaikaistyöttömänä tukien ulkopuolelle...

 

Nyt ei saa enää yhtään mitään  ja vielä pudotettiin kaikkien työllistämistoimista ulos.....helvettiin tämä hallitus

Ei huolta, Arkkienkeli Mikael nousee puolustamaan Israelia ja itse Herramme Jeesus Kristus ilmestyy pian Armageddonissa Jerusalemia puolustamaan, joten pian ne meneekin, tämä JA edellinen Ilmestyskirjan Pedon nro.1 plandemian CV19 MOTB jallitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi