Tukia ei saa kohta enää kukaan
Tulee sellainen olo, että kaikki sairaat ja heikot on jätetty heitteille. Kerta kaikkiaan nakattu pellolle tästä yhteiskunnasta. Tulevaisuudessa nähdään kuinka kalliiksi se tulee. Millainen valtio tekee noin? Luulin että Suomi on sivistysvaltio, mutta tämä alkaa olla kohta joku alkeellinen banaanivaltio. Kehitysmaissa sukulaiset pitää huolta, ja niin se on täälläkin pian kun kukaan muu ei auta kuin sukulaiset. Entäs jos ei ole laajaa sukulais ja ystäväperhettä?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Minut pudotettiin nyt saatanan yleistukien myötä kokonaan. Yli viisikymppinen pitkäaikaistyöttömänä tukien ulkopuolelle...
Nyt ei saa enää yhtään mitään ja vielä pudotettiin kaikkien työllistämistoimista ulos.....helvettiin tämä hallitus
Ei huolta, Arkkienkeli Mikael nousee puolustamaan Israelia ja itse Herramme Jeesus Kristus ilmestyy pian Armageddonissa Jerusalemia puolustamaan, joten pian ne meneekin, tämä JA edellinen Ilmestyskirjan Pedon nro.1 plandemian CV19 MOTB jallitus.
Väität siis että kansanedustajat ja ministerit tulee tulevaisuudessa elättämään kansan joten siksi heillä on hyvä syy kiskoa kaikki raha taskuunsa mikä irtoaa?