Luin katuvien vanhempien tarinoita arjestaan ja yllätyin...
Eli juttuja, regretfulparents-yhteisöstä, joka on maailman suurin yhteisö katuville vanhemmille, jossa he voivat jakaa vertaiskokemuksia toisten katuvien vanhempien kanssa.
Yllättävintä on se että tosi monelle tulee yllätyksenä joku asia. "Kukaan ei kertonut mulle" -asenne välittyy. Se on jotenkin uskomatonta, kun vanhemmuuteen liittyvää tietoa on netti täynnä ilmaiseksi. Lisäksi jokainen voi "kokeilla" miltä vanhemmuus voi tuntua tarjoutumalla esim sukulaislapsen hoitajaksi kuukauden ajaksi veloituksetta. Lisäksi voi kysyä muilta lapsiperheiltä, millaista se arki oikeasti on.
On eri asia haluta vauva, kuin olla vanhempi...🙄🤨
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua se rankkuus estä lasta tekemästä vaan se todellisuus missä 95 prosenttia miehistä heittäytyy lapseksi lasten joukkoon.
Mun mielestäni se rankkuus tarkoittaa nimenomaan tuota. Että mies heittäytyy tilanteessa vapaamatkustajaksi.
No jos on niitä katuvien vanhempien tarinoita lukenut niin puolison laiskuus on vain murto-osa ilmiöstä. Yleisesti väsytään arkeen, oman ajan ja identiteetin menettämiseen, lapsen kiukutteluun jne.
Ja ne katuvat on nimenomaan naisia siellä?
Estrangedparents on vielä hauskempi. Siellä maalaillaan hallusinaatioita omasta täydellisyydestä vanhempana, koskaan mikään ei ole oma vika ja rajat asettanut lapsi on kiittämätön, kauhea, ja puolisonsa tossun alla tietenkin. Ja lastenlasten perään itkeminen on taattua myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua se rankkuus estä lasta tekemästä vaan se todellisuus missä 95 prosenttia miehistä heittäytyy lapseksi lasten joukkoon.
Pitää tehdä lapsi naisen kanssa, jos paremmin maittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja…
Niinpä, tää jankkaaja jaksaa jankuttaa, reppana.
Kerro lisää?
Suomenkielisen väestönosan syntyvyys laskuun keinolla millä hyvänsä.
Pitääkö kaikki ketjut sotkea salaliittohörhöilyillä. Nämä joka ketjuun tulevat kajahtaneet voisivat vaikka hakea niitä töitä...
Jos lukijat suomenkielisinä noudattavat aloittajan toivetta niin mitä siitä on seurauksena? Ei tähän mitään salaliittoteoretisointia tarvita kun 1+1=2.
Mikä on aloittajan toive?
Miksi aloittajalla pitäisi olla mitään toivetta? Nythän keskustellaan oikeasta ilmiöstä, joka ei ole mikään marginaaliasia. Salaliittoilijat voivat mennä muualle jauhamaan.
Tiedän sen, siksi kysyinkin tuolta yhdeltä että mitä hän kuvittelee ap:n toivovan.
No jos on niitä katuvien vanhempien tarinoita lukenut niin puolison laiskuus on vain murto-osa ilmiöstä. Yleisesti väsytään arkeen, oman ajan ja identiteetin menettämiseen, lapsen kiukutteluun jne.