Sofia Virran lähtölaskenta on alkanut, Vihreiden sisäpiiri täysin kyllästynyt!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09f87585-151f-4171-a0ef-02ae8fbc8…
Vihreät on täysin menettänyt uskottavuutensa, kun valitsevat kerta toisensa jälkeen näitä kiilusilmäisiä fanaatikko feministejä puheenjohtajakseen, sisäpiiristä kerrotaan.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen puolue syyttää omista mokistaan persuja. Naurattaa:D
Taidan tämän takia äänestää persuja ensi vaaleissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistiset persumiehet dominoivat tätä palstaa ja ovat tällä kertaa ottaneet nuoren kauniin Sofian
hampaihinsa. Heille hänen sukupuolensa on kuin punainen vaate, joka saa heidät raivon valtaan ja
hänen nuoruutensa saa heidät halveksimaan häntä.Sofia voisi muuten olla ok, mutta en pidä omaneduntavoittelijoista. Kyllä hänen olisi pitänyt tietää, ettei voi nostaa kansanedustajan palkkioita ja olla tositv-ohjelman vuoksi pois töistä. Eli kritiikki tulee ihan aiheesta.
Samoin, jos olet vihreä luonnonsuojelija ja puhut kiihkoten yksityisautoilua vastaan, niin et sinä silloin tee avohakkuuta ja ajele dieselautolla Euroopan halki. Eikä näin tee sinun miehesikään. Sen verran pitää poliitikon pystyä seisomaan omien sanojensa takana. Tai sitten vaihdat puoluetta Kepuun, jos yksityisautoilu on sinusta ok ja ajattelet, että uusiutuvia luonnovaroja ja Suomen metsiä on hyvä käyttää.
Kritiikki Sofialle on tullut ihan aiheesta. Jos vaatii muilta tietynlaista toimintaa, niin ei silloin voi valita, että minä nyt saankin tehdä avohakkuun ja saan autoilla miten tykkään. Pitää olla sanojensa mittainen.
T. Nainen
Avohakkuujupakassa selvisi, ettei Virta edes tiedä, mitä avohakkuu tarkoittaa. Samalla paljastui, ettei hän tiedä mitään myöskään metsänhoidosta. Hän on kuitenkin luonnonsuojelijapuolueen puoluejohtaja, ja ensimmäisenä kritisoimassa nykyisiä metsänhoitokäytäntöjä. Sellainen ei ole kovin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virran takia minusta on tullut Vihreiden kannattaja. Hän puhuu asiaa. Hän ei väheksy tai halveksi toisia, vaikka väittää vastaan asioissa, joissa on eri mieltä. Esim se pienen persumiehen asenne on Mielestäni ylimielisen halveksiva hyvin usein.
En ole koskaan kuulut Virran puhuvan asiaa. Hän joko jankkaa aina samaa virttä lapsista, tai sitten kinaa muita puolueita vastaan argumentoimalla suoranaisia valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita rikollisia.
Demarit johtavat vakavissa rikoksissa.
Ai? Mitäs ne persujen puolison tapot ovat? Aseiden kanssa riehumiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virran takia minusta on tullut Vihreiden kannattaja. Hän puhuu asiaa. Hän ei väheksy tai halveksi toisia, vaikka väittää vastaan asioissa, joissa on eri mieltä. Esim se pienen persumiehen asenne on Mielestäni ylimielisen halveksiva hyvin usein.
En ole koskaan kuulut Virran puhuvan asiaa. Hän joko jankkaa aina samaa virttä lapsista, tai sitten kinaa muita puolueita vastaan argumentoimalla suoranaisia valheita.
Joo, persut ei valehtele... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen puolue syyttää omista mokistaan persuja. Naurattaa:D
Taidan tämän takia äänestää persuja ensi vaaleissa
Minä en ikinä!
Erikoisjoukot on hyvä ohjelma. Jos johonkin poliitikon on pakko mennä, ainakin arvostan että menee tuollaiseen missä oikeasti joutuu tekemään jotakin palkkansa eteen. Siinähän voi myös mokata itsensä 300 000 ihmisen edessä, jos putoaa alussa kuten Henna Virkkunen joka putosi eka kauden 4. jaksossa. Eli siinä on Sofialla panoksiakin, voi parantaa tai heikentää mainettaan, riippuen miten suoriutuu
Mun mielestä kaikille poliitikoille tekisi hyvää tuollainen leiri, saisivat vähän kurjuuden makua elämään, josta suuri osa kansastakin nyt kärsii. Ei ehkä työajalla, mutta pakollisena lisäkoulutuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kannattajieen kuuluvat psykiatriseen pakkohoitoon lukkojen taakse
Kyllä uuni olisi oikeampi osoite.
Hienoa, että tunnustit olevasi fasisti.
Olen ehdoton rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin!
Hienoa että muistat vielä siteerata Valtakunnanjohtaja Siitointa!
Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistiset persumiehet dominoivat tätä palstaa ja ovat tällä kertaa ottaneet nuoren kauniin Sofian
hampaihinsa. Heille hänen sukupuolensa on kuin punainen vaate, joka saa heidät raivon valtaan ja
hänen nuoruutensa saa heidät halveksimaan häntä.Sofia voisi muuten olla ok, mutta en pidä omaneduntavoittelijoista. Kyllä hänen olisi pitänyt tietää, ettei voi nostaa kansanedustajan palkkioita ja olla tositv-ohjelman vuoksi pois töistä. Eli kritiikki tulee ihan aiheesta.
Samoin, jos olet vihreä luonnonsuojelija ja puhut kiihkoten yksityisautoilua vastaan, niin et sinä silloin tee avohakkuuta ja ajele dieselautolla Euroopan halki. Eikä näin tee sinun miehesikään. Sen verran pitää poliitikon pystyä seisomaan omien sanojensa takana. Tai sitten vaihdat puoluetta Kepuun, jos yksityisautoilu on sinusta ok ja ajattelet, että uusiutuvia luonnovaroja ja Suomen metsiä on hyvä käyttää.
Kritiikki Sofialle on tullut ihan aiheesta. Jos vaatii muilta tietynlaista toimintaa, niin ei silloin voi valita, että minä nyt saankin tehdä avohakkuun ja saan autoilla miten tykkään. Pitää olla sanojensa mittainen.
T. Nainen
Avohakkuujupakassa selvisi, ettei Virta edes tiedä, mitä avohakkuu tarkoittaa. Samalla paljastui, ettei hän tiedä mitään myöskään metsänhoidosta. Hän on kuitenkin luonnonsuojelijapuolueen puoluejohtaja, ja ensimmäisenä kritisoimassa nykyisiä metsänhoitokäytäntöjä. Sellainen ei ole kovin uskottavaa.
Pentti Linkola oli Suomen viimeinen TODELLINEN luonnonsuojelija ja hän eli niinkuin opetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kannattajieen kuuluvat psykiatriseen pakkohoitoon lukkojen taakse
Kyllä uuni olisi oikeampi osoite.
Hienoa, että tunnustit olevasi fasisti.
Hienoa että muistat vielä siteerata Valtakunnanjohtaja Siitointa!
Arvostan!
Nauttii kuten psykopaatti....Ja kuten Hitler
Mä en tiedä onko tuo sellainen asia, että pitää mediaan edessä selittää ohjelmaan osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko tuo sellainen asia, että pitää mediaan edessä selittää ohjelmaan osallistumista.
Se sinun mediaa on tehnyt tästä suuren numeron samoin te vouhkaajat täällä!
Jos rehellisiä ollaan, en tiedä miksi Sofia Virta on vihreissä. Miten vihreät arvot ovat osa hänen henkilökohtaista arkeansa? Orpo mainitsi eduskuntavaalien jälkeen, että pitää elää niin kuin saarnaa. No, Petterin kohdalla tämä vaikuttaa tarkoittavan avointa veljeilyä rasistien kanssa ja Sofian kohdalla astronomista hiilijalanjälkeä vailla huolta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta kuvittelee olevansa isompikin pamppu... hönöilee kansanedustajana ja siviilissä ja sitten järjestää valtakunnantason tiedotustilaisuuden jossa kertoo, että kansa on tyhmä eikä ymmärrä. Ei se nyt niin paljon meitä kiinnosta - ei sen enempää kuin jos Hjallis pitäisi tiedotustilaisuuden, jossa pahoittelisi ajaneensa ylinopeutta.
Mutta joo, Vihreiden kannatus on pohjamudissa ja puheenjohtaja huolehtii toiminnallaan hienosti siitä että siellä myös pysyy :D
"Mutta joo, Vihreiden kannatus on pohjamudissa ja puheenjohtaja huolehtii toiminnallaan hienosti siitä että siellä myös pysyy"
Puolueitten ainoa oikea seuraava kannatusmittaus tapahtuu 18.4.2027.
Parturoivat monta hehtaaria metsää aivan tasaiseksi. Se oli hirveetä luettavaa, kyllä siinä itku tuli.
Sofia sitten selitti suu vaahdossa asiaa
Sofia Virta on Upea Nainen. Ei hänen tarvitse kuunnella mitään kritiikkiä, keneltäkään.
Olkaa tyhm ä t nais v i haa jat hiljaa!!
Vähänkö on vahingoniloista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa virheiden selitykset ja persukiima🤣
Sofiakin on sen persukansanedustajan kyljessä kiinni koko ajan.
No mutta se persumies näyttääkin sellaiselta jämerältä mieheltä, joka kestäisi Sofian läimimiset ihan vain Rakkauden osoituksina, ryhtymättä rasittamaan niillä maamme oikeuslaitosta. Juuri sellaisen tosi miehen Sofia ansaitsisi! 💕💕💕
Se olisi niiin ihana työpaikka romanssi kun he myöntäisivät suhteensa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta kuvittelee olevansa isompikin pamppu... hönöilee kansanedustajana ja siviilissä ja sitten järjestää valtakunnantason tiedotustilaisuuden jossa kertoo, että kansa on tyhmä eikä ymmärrä. Ei se nyt niin paljon meitä kiinnosta - ei sen enempää kuin jos Hjallis pitäisi tiedotustilaisuuden, jossa pahoittelisi ajaneensa ylinopeutta.
Mutta joo, Vihreiden kannatus on pohjamudissa ja puheenjohtaja huolehtii toiminnallaan hienosti siitä että siellä myös pysyy :D
"Mutta joo, Vihreiden kannatus on pohjamudissa ja puheenjohtaja huolehtii toiminnallaan hienosti siitä että siellä myös pysyy"
Puolueitten ainoa oikea seuraava kannatusmittaus tapahtuu 18.4.2027.
No persujen ainakin ja näkyy tällä palstallakin…