Aiottko viettää juhannuksen vauva palstalla?
Minä aion ainakin. Pitää säästää rahaa joten en voi juhlia tai tehdä mitään. Kotona vaan ja katselen palstaa ja jalkapalloa iltaisin.
Kommentit (23)
Tottakai koska ei ole muuta tekemistä.
En, tulee ystäväperhe juhannuksen viettoon.
Kyllä, vassarihaahkojen huudatus ei katso pyhäpäiviä.
Kyllä vaan ja se on ihan parasta. Grillataan, saunotaan, ehkä käydään uimassa. Välillä on kiva rentoutua vauva-palstalla. Alkoa en käytä, aihe vapaa on mun rentoutumiskeino.
En paljoa ehdi. Olen töissä, eikä näillä leveysasteilla muutenkaan noteerata koko viikonloppua.
Menen äidille saunomaan. Käymme ravintolassa ja sitten laitamme eukayptys öljyä kiukaalle ja nautiskelemme raikkaita juomia. Mansikkajuustokakkua laittaa kans.
Täällähän sitä ollaan. Kymmenen juhannusta putkeen palstalla.
Toivottavasti keksin parempaa. Palstalla tuskin on juuri ketään, eikä palstailemalla nauti juhannuksestakaan, jos täällä roikkuu.
Suurin osa ihmisistä on vähintäänkin omalla pihalla grillaamassa tm. juhannusiltana, ellei ole lähtenyt kotoaan kokonaan pois. Juhannusaatto taitaakin olla niitä ainoita harvoja päiviä, kun useimmat ei notku jossain ruudulla.
Sitten se yksi tulee kysymään "mitä lasissa" 😀
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin jo ekana etten todellakaan aio. Mutta toisin kuin te hullut luulette täällä ei vastaile ja kirjoittele vain yksi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava haluaa tehdä juhannuksen musa-ketjun.
Sen jälkeen kysytään mitä se syötte.
🥱🥱🥱
onneksi on elämä ja lähden mökille mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava haluaa tehdä juhannuksen musa-ketjun.
Sen jälkeen kysytään mitä se syötte.
🥱🥱🥱
Voitte myös kysyä kuka syö silakkamoussea ja oliko se Juhannuksen hitti.
Vierailija kirjoitti:
onko vähän katkeraa porukkaa...
Seura tekee kaltaisekseen 🤷
En tod! Missään nimessä en!