VOIKUKKA pois goretex-vaatteesta???
Elikkäs, neuvokaa kuinka saisin voikukkatahrat pois takin rinnuksilta? Onko peli jo menetetty? En päässyt pesemään tahraa tuoreeltaan ja nyt jälkikäteen kun pesin fairyllä ja normaalisti koneessa, niin eipä tahra inahtanutkaan. Vieläkö olis joku keino saada takki puhtaaksi?
Kommentit (9)
...käytitkö nestemäistä sappisaippuaa vai palana? Liekö mitään eroa? Mistäköhän pääkaupunkiseudulta vois ostaa tuota sappisaippuaa?
Mulla oli palasaippua,mutta en tiedä onko mitään eroa nestemäiseen.
Ostin saippuan Tampereelta Ruohonjuuri-kaupasta, samainen liike näyttäis olevan myös Helsingissä.
apteekeista ja esim luontaistuotekaupoista ja muistaakseni myös stockalta. Ilman en enää pärjäis on se vaan niin yliveto tahranpostaja. Itse tykkään enemmän palasta kuin nesteestä, mutta molempia multa löytyy.
meilläkin Reimatec housut ja takki ovat saaneet voikukanmaito kuorrutuksen *huoh*. Mäkin menin jo pöljänä pesemään ne koneessa ilman tahranpoistoainetta...
Eli ei kai muuta kuin Vanish kaupoille.
Meilläkin oli takki voikukassa eikä lähteny sappisaippualla. Pitänee kokeilla Vanishia. Ärsyttäviä nuo voikukat!!!
mutta meillä ei auttanut vanish eikä sappisaippua. ärsyttäviä tosiaan nuo voikukat...
JEP...hermo menee. Ei lähhtenyt voikukka sappisaippualla täälläkään. En haluaisi tuota vanishia kokeillakaan... Vai onko teillä tietoa, meneekö vedenpitävyys ominaisuudet sen siliäntien :) AAARGH!!!
voikukkatahrat vaaleanpunaisista kosteudenpitävistä välikausivaatteista ainakin meillä. Olin pessyt jo kertaalleen ilman tahranpoistajaa huonolla menestyksellä.
En tosin tiedä, miten kävi vedenpitävyydelle, mutta hyvältä ainakin näyttävät...
Gore-tex vaatteista en tiedä, mutta Reiman haalarista sain sappisaippualla..