Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älytön nälkä koko ajan :(

Vierailija
15.06.2026 |

Söin aamupalaksi kaksi palaa paahtoleipää juustolla ja kasviksilla, banaanin, satsuman ja kourallisen manteleita. Kaksi kuppia kahvia kauramaidolla. Nyt kello ei ole kymmentä ja olen nälkäkuoleman partaalla, maha kurnii ja heikottaa. Lounas vasta aikaisintaan 11.30. :(

Ja olen keski-ikäinen, jonka pitäisi vähän laihtua. Teen kevyttä toimistotyötä mutta kävelin kuitenkin töihin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko edes isänmaallinen olo? 

Vierailija
22/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin lautasellisen kaurapuuroa ja mukillisen kahvia, ei ole nälkä. Onko ap diabeteksen mahdollisuutta tutkittu? 

Mulla pelkkä kaurapuuro ei kyllä nälkää pidä. Heitän sekaan marjoja, raejuustoa ja hunajaa - sillä pärjää lounaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kupin kahvia, eikä vieläkään ole nälkä.

Vierailija
24/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhiaa, NÄLKÄ. 

Vierailija
25/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos saan tulla tähän neuvomaan :D niin minä söin rasvattoman rahkan marjoilla ja 3 näkkileipää ilman päällisiä. Kohta pinaattikeitto ja kaksi isoa kananmunaa ja pari ruisnäkkäriä. Ensinnäkin; syö iso aamiainen ja iso lounas. Se pitää iltanälän poissa. Toiseksi; syö proteiinia, syö lähinnä proteiinia, jos haluat laihtua. Lihaa kaikissa muodoissaan, samoin kalaa, lisäksi rasvaton rahka joka päivä. Itse laihdun näin. Voimia :)

N56

Vierailija
26/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yleensä syö aamulla puuroa tai leipää, hiilihydraattimäärä aiheuttaa näläntunnetta pian.   Saatan paistaa tomaatteja, sipulia ja kananmunan. Toisinaan banaani ja toinen hedelmä huoneenlämpöisen vesilitran kanssa riittää.   Muistatko juoda tarpeeksi, näläntunne voikin olla tosiasiassa nestehukkaa. 

Vierailija
27/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan kun syöt tosi vähän, et tunne enää nälkää. 

Vierailija
28/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on hyvä merkki.

Sehän tarkoittaa, ettet ole syönyt liikaa.

Minäkin vaihtaisin paahtoleivän ruisleipään ja/tai puuroon.

Kun muutaman päivän kestät aamupäivänälkää, vatsasi tottuu ja rauhoittuu.

Vierailija
29/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vanhemmat aloittavat päivän tuollaisella hötöllä ja tietenkin joka aterialla on riisiä, perunaa tai pastaa. Vähän kuidutonta ja ravintoköyhää jäävuorisalaattia, kurkkua ja tomaattia kylkeen. Rasvaton maitokin maistuu. On se kyllä jännä että molemmilla ylipainoa.

Vierailija
30/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala pitää syödä, se on päivän tärkein ateria ja laittaa aineenvaihdunnan käyntiin. Juustossa on kai proteiinia? Paahtoleipähän on klassikko aamupala? Ja hedelmät terveellisiä. Eikai kukaan syö pihviä aamulla? :D

Ja nälkää voi sietää, mutta musta tuntuu että pyörryn. Diabetiikko en ole. Ap

Hih hih, mä syön " pihiviä" kun mun aamupala on klo 11.

Vierailija
31/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista vuosia sitten, siihen aikaan karppaaminen oli in ja sitä kun kokeilin, niin toimikin hyvin, rasvainen ja proteiinia sisältävä aamiainen oli pelastus aamupäiviin. Kun aloin taas syödä enemmän hiilaria niin aamupalan jälkeen oli kamalimmat olot. Lakkasin sitten syömästä koko aamiaista ja join vaan kahvin. Todella hyvä muutos! Se kamala olo oli verensokerin nopean nousun ja laskun satoa, loppui kun nopea nousu jäi pois. Edelleen todella tuhti rasvan ja proteiinin aamiainen pitää kyllä nälkää, mutta ihan yhtä hyvin sitä pitää totaalinen syömättämyys. Lounaalla sitten kunnon ruoka ja pitkälle jaksaa. Ihmisen elimistölle tekee paasto hyvää muutenkin, jopa tällainen lyhyt. Kokeile! Tai ota vaikka yksi kananmuna jos tuntuu että liian radikaalia.

Vierailija
32/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista leivät ja hedelmät, jätä munat, kasvikset ja mantelit aamupalaan niin menee iltapäivään ilman nälkää.

Vierailija
33/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen naisen ei kannata laihduttaa lihaksiaan. Yhdistä proteiinipitoinen ruokavalio voimaharjoitteluun, jotta painonpudotus on nimenomaan rasvan palamista, ei lihasten surkastumista. Täytä puolet lautasesta kasviksilla (kuitu) ja toinen puoli proteiinilla. Kasvikset tuovat vatsaan täytettävyyttä ja volyymia lähes ilman kaloreita. Äläkä unohda hyviä rasvoja ja vettä. 

Vierailija
34/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen ei kannata laihduttaa lihaksiaan. Yhdistä proteiinipitoinen ruokavalio voimaharjoitteluun, jotta painonpudotus on nimenomaan rasvan palamista, ei lihasten surkastumista. Täytä puolet lautasesta kasviksilla (kuitu) ja toinen puoli proteiinilla. Kasvikset tuovat vatsaan täytettävyyttä ja volyymia lähes ilman kaloreita. Äläkä unohda hyviä rasvoja ja vettä. 

Matalan GI:n ruoat pitävät nälän loitolla pidempään ja auttavat välttämään väsymystä aiheuttavia verensokerin heilahteluja.

Vierailija
35/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku vitsi? :D

Vierailija
36/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi järkyttävä nälkä heti, jos söisin kuin ap. Kaksi palaa paahtoleipää on liian vähän.

Syön kupillisen kauramuroja (puuro ei itselläni toimi) banaanilla, kreikkalaisella jugulla ja marjakeitolla. Lisäksi sämpylää kinkulla, juustolla tai avokadolla.

Terv. toimistotyötä tekevä normaalipainoinen nainen.

Vierailija
37/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta sekoaa jos syöt liian vähän. Paino voi jopa nousta.

Vierailija
38/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu annos voissa paistettua munakokkelia aamiaiseksi ja pärjää koko päivän!

Paistettua pekonia tietenkin myös.

Ja paahtoleivän päälle kunnon kinkkusiivu.

Vierailija
39/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi järkyttävä nälkä heti, jos söisin kuin ap. Kaksi palaa paahtoleipää on liian vähän.

Syön kupillisen kauramuroja (puuro ei itselläni toimi) banaanilla, kreikkalaisella jugulla ja marjakeitolla. Lisäksi sämpylää kinkulla, juustolla tai avokadolla.

Terv. toimistotyötä tekevä normaalipainoinen nainen.

Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun. 

Vierailija
40/53 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista leivät ja hedelmät, jätä munat, kasvikset ja mantelit aamupalaan niin menee iltapäivään ilman nälkää.

Miksi ihmeessä aamupalalla pitäisi pärjätä iltapäivään saakka? Itse käyn vuorotyössä ja tarvitsen kyllä energiaa kesken työpäivänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän