Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolen korjausleikkauksessa poistetaan oma sukupuoli eikä saada mitään tilalle

Vierailija
15.06.2026 |

Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.

Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen. 

Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia. 

Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.

Kommentit (403)

Vierailija
61/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei rassaa se, että mitä nimeä kukin itsestään käyttää. On aivan sama, onko henkilö Marja tai Martti. Aivan samantekevää on myös, kuinka henkilö pukeutuu. Se minua rassaa, että minut yritetään pakottaa valehtelemaan, että nainen on mies tai mies on nainen. Siihen ei ole kellään oikeutta, että tekee minusta valehtelijan.

Aivan. Mies ei voi synnyttää. 

Vierailija
62/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei rassaa se, että mitä nimeä kukin itsestään käyttää. On aivan sama, onko henkilö Marja tai Martti. Aivan samantekevää on myös, kuinka henkilö pukeutuu. Se minua rassaa, että minut yritetään pakottaa valehtelemaan, että nainen on mies tai mies on nainen. Siihen ei ole kellään oikeutta, että tekee minusta valehtelijan.

Minua kyllä haittaa se, että esim. Helsingin uimahalleihin ei enää voi mennä koska naisten puolelle pääsevät miehet jos ovat vain tehneet muutoksen naiseksi. Siis ihan miehen näköisinä voi mennä. Muuten olen samaa mieltä kuin sinä.

Vierailija
64/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa veronmaksajien harteille on terveyden hoidossa laitettu aivan liikaa, kohta varmaan korvaus vastuu koskee veronmaksajia  myös jos henkilö haluaa itsestään leikkauttaa  hevosen.

Vierailija
65/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap. Ikävää, että sinulle kävi noin. Kävit siis koko prosessin läpi, ja loputulos oli kuvailemasi mukainen kokemus. Harmi. Siinä ei taida olla undo- nappia? Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi. 

Kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitat. 

Etkö osaa puhua faktoilla? 

Ad hominem

Älä sano "kukaan" kun tarkoitat vain itseäsi. No okei. Otetaas pitkä pätkä rautalankaa, ja väänetään siitä. Siis ap tuossa edellä kertoi, minkälainen kokemus oli sukupuolen korjausprosessi. Mistä muustakaan ap pystyy asiasta kirjoittamaan, kuin oman kokemuksensa perusteella? Ja ap kertoi, että vituiksi meni, paska reissu, tulipahan tehtyä. 

Vierailija
66/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä haittaa se, että esim. Helsingin uimahalleihin ei enää voi mennä koska naisten puolelle pääsevät miehet jos ovat vain tehneet muutoksen naiseksi. Siis ihan miehen näköisinä voi mennä. Muuten olen samaa mieltä kuin sinä.

En ole törmännyt tuollaisiin tapauksiin vaikka käyn aktiivisesti uimassa. Mieheni kerran näki transmiehen miesten puolella mutta ei heti tajunnut kun hän oli parrakas ja muutenkin karvainen, istuivat saunassa yhdessä vartin verran. Vasta kun hän nousi eikä penistä ollut mieheni tajusi.

Vierailija
67/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, ap. Ikävää, että sinulle kävi noin. Kävit siis koko prosessin läpi, ja loputulos oli kuvailemasi mukainen kokemus. Harmi. Siinä ei taida olla undo- nappia? Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi. 

Kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitat. 

Etkö osaa puhua faktoilla? 

Ad hominem

Älä sano "kukaan" kun tarkoitat vain itseäsi. No okei. Otetaas pitkä pätkä rautalankaa, ja väänetään siitä. Siis ap tuossa edellä kertoi, minkälainen kokemus oli sukupuolen korjausprosessi. Mistä muustakaan ap pystyy asiasta kirjoittamaan, kuin oman kokemuksensa perusteella? Ja ap kertoi, että vituiksi meni, paska reissu, tulipahan tehtyä. 

Sä myönnät että sukupuolen korjausleikkaus on huono asia ja yrität ilakoida sen takia. Sä olet tyhmä ja ilkeä ihminen. 

Vierailija
68/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen sukupuolen korjausta. Sukupuoli on läpi elämän se, mitä se on ollut syntyessään, se on fakta. 

Perhdypä vähän miten sukupuolikromosomiyhdistelmät  voivat  olla monenlaisia, ei ole vain  kaksi yhdistelmää, mies/ nainen

Ei ole terveellä ihmisellä mitään muita yhdistelmiä. 

Miten määrittelet tässä  asiassa terveen ihmisen ?

Lääkärit sen tekee. 

Terve ihminen saa lapsia.v

🙄🤣😅🤣 Etkö muuta keksinyt ?  Tiedätkö että yksi sukupuolta " vaihtanut"  on synnyttänyt   Suomessa ?

Vierailija
69/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kausi on hyvä asia maailmalle kun woke, lqbt, transnarsistit, feminatsit, vihervasemmiston perseilijät saavat nenilleen Trumpin voiton kautta.

Rehellisyys nousee uuteen arvostukseen, kun asioista saa puhua oikeilla nimillä. Sukupuolia on kaksi, kehopositiivisuus on sairaalloista lihavuutta ja, jos ei tykkää jostain niin sen saa sanoa suoraan eikä tarvitse varoa loukkaantujien loukkaantumista. Paska maa on paskamaa. Eikä se ole rasismia. 

Miehekkyys ei ole toksista maskuliinisuutta. Valhe toksiesta miehisyydestä on feminatsien valhe, jolla he hankkivat vaikutusvaltaa naisten joukossa.

Äiti on äiti eikä mikään mies, joka voi synnyttää.

Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on mielenterveyspotilas ja iso korsto oikeasti raskaaksi tulevien naisten maailmassa.

Vierailija
70/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa veronmaksajien harteille on terveyden hoidossa laitettu aivan liikaa, kohta varmaan korvaus vastuu koskee veronmaksajia  myös jos henkilö haluaa itsestään leikkauttaa  hevosen.

Tuo oli jo naurettava  kommentti, joka ei naurata🙄

Vierailija
71/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen sukupuolen korjausta. Sukupuoli on läpi elämän se, mitä se on ollut syntyessään, se on fakta. 

Perhdypä vähän miten sukupuolikromosomiyhdistelmät  voivat  olla monenlaisia, ei ole vain  kaksi yhdistelmää, mies/ nainen

Ei ole terveellä ihmisellä mitään muita yhdistelmiä. 

Miten määrittelet tässä  asiassa terveen ihmisen ?

Lääkärit sen tekee. 

Terve ihminen saa lapsia.v

🙄🤣😅🤣 Etkö muuta keksinyt ?  Tiedätkö että yksi sukupuolta " vaihtanut"  on synnyttänyt   Suomessa ?

Ei ole vaihtanut sukupuolta. 

Vierailija
72/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!

Ja jos joku tuntee itsensä hevoseksi ja menee transpolille vaatien leikkausta hevoseksi, niin varmaan tulee lähete psykiatriselle polille.

Vierailija
73/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni opettaja aikoinaan antoi kelpo neuvon sellaiselle lapsukaiselle, joka luuli naapurinsa asioiden kuuluvan hänelle. Ohje meni suunnilleen seuraavasti:

Ville Virtasen asioista huolehtii Ville Virtanen, Kalle Miettisen asioista taas huolehtii Kalle Miettinen. Siksi Villen ei tarvitse vaivata päätään Kallen asioilla.

Olisipa kaikilla ollut yhtä viisas opettaja tai edes vanhemmat kotona neuvoneet. Sen sijaan on näköjään yhdessä isin ja äitin kanssa kurkittu verhojen raosta, että mitäs ne naapurit tällä kertaa tekee eri tavalla kuin meillä on tapana...

Vierailija
74/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpin kausi on hyvä asia maailmalle kun woke, lqbt, transnarsistit, feminatsit, vihervasemmiston perseilijät saavat nenilleen Trumpin voiton kautta.

Rehellisyys nousee uuteen arvostukseen, kun asioista saa puhua oikeilla nimillä. Sukupuolia on kaksi, kehopositiivisuus on sairaalloista lihavuutta ja, jos ei tykkää jostain niin sen saa sanoa suoraan eikä tarvitse varoa loukkaantujien loukkaantumista. Paska maa on paskamaa. Eikä se ole rasismia. 

Miehekkyys ei ole toksista maskuliinisuutta. Valhe toksiesta miehisyydestä on feminatsien valhe, jolla he hankkivat vaikutusvaltaa naisten joukossa.

Äiti on äiti eikä mikään mies, joka voi synnyttää.

Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on mielenterveyspotilas ja iso korsto oikeasti raskaaksi tulevien naisten maailmassa.

Trumpin hallinto ja rehellisyyden arvostaminen eivät sovi samaan lauseeseen, vaikka mitä mieltä olisi vihervassariwokefeminassetransuista.

Vierailija
75/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit 6 vuotta sitten sen aloituksen "en ole cis-nainen, vaan nainen" , ja vielä sä jaksat jankata? 

Tämä aloitus poistuu, aivan kuten ne kaikki sun aikaisemmat.

ILMIANNETTU

Vierailija
76/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehille tehdään tuonne alas onkalo, jota pitää dildotella ettei se umpeudu. Samaten naisille tehdään uloke, jonka saa pystyyn pumppaamalla.

Ja näitä pidetään normaaleina? Täysin moraalitonta lääkäreiltä tehdä operaatioita mt ongelmaisille.

Vierailija
77/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tuollaisiin tapauksiin vaikka käyn aktiivisesti uimassa. Mieheni kerran näki transmiehen miesten puolella mutta ei heti tajunnut kun hän oli parrakas ja muutenkin karvainen, istuivat saunassa yhdessä vartin verran. Vasta kun hän nousi eikä penistä ollut mieheni tajusi.

Miehillä ei ole mitään syytä pelätä naista miesten puolella, tuskinpa ahdistelee teinipoikia tai muitakaan siellä. Tykkäisin kyllä käydä uimahallissa, kun en pidä luonnonvesissä uimisesta ja se olisi myös tärkeää terveyssyistä. Jää väliin nyt. Luettuani aiheesta lehtijutun tuli esille myös sellainen, että yksityisyyden takia transihmiset saavat pitää uimapukua kunhan heillä on tietty merkki mukana. En oikein käsitä tätäkään. Miksi he voivat väärän sukupuolen tiloissa pitää uimapukua, jos ovat peniksellisiä henkilöitä, mutta naisilla ei tällaista oikeutta ole. Yhdenvertaista olisi se, että kaikilla on uimapuvut kaikissa tiloissa. Eli alastomuutta ei olisi lainkaan uimahallissa. Mitäpä me naiset emme tekisi sen eteen, että miehet saavat tulla naisten tiloihin, jos heitä sattuisi huvittamaan...  Koko uimahallin idea on pilattu näillä jutuilla.

Vierailija
78/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni opettaja aikoinaan antoi kelpo neuvon sellaiselle lapsukaiselle, joka luuli naapurinsa asioiden kuuluvan hänelle. Ohje meni suunnilleen seuraavasti:

Ville Virtasen asioista huolehtii Ville Virtanen, Kalle Miettisen asioista taas huolehtii Kalle Miettinen. Siksi Villen ei tarvitse vaivata päätään Kallen asioilla.

Olisipa kaikilla ollut yhtä viisas opettaja tai edes vanhemmat kotona neuvoneet. Sen sijaan on näköjään yhdessä isin ja äitin kanssa kurkittu verhojen raosta, että mitäs ne naapurit tällä kertaa tekee eri tavalla kuin meillä on tapana...

Verorahat on yhteisiä asioita.

Verorahat tukee käyttää syöpäsairaiden hoitoon eikä mielisairaiden oikkujen mukaisiin leikkauksiin. 

Vierailija
79/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija  Jade? Pappi Sirkka-liisa?

Kumpikin on tasapainoinen,onnellinen ja menestynyt päästyään peniksestä eroon. 

Vierailija
80/403 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani niiden mielenterveydestä, jotka miettivät tämmöistä marginaaliasiaa maanantaiaamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi