Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nuoria aikuisia jotka rakastavat mökkeilyä?

Vierailija
15.06.2026 |

Olen 34v ja ostin oman mökin 4v sitten. Se on ollut elämäni paras ostos. 

Täydellinen vastapaino toimistotöille kun saa hoitaa pihaa, tehdä halkoja, kalastaa, lämmittää rauntasaunaa, uida, veneillä, nauttia luonnosta. Nyt tuntuu, että minulle pitäisi maksaa siitä, että lähtisin johonkin paahteiseen maahan lentämällä alumiinipötköllä 10km korkeudessa.

Muita nuoria/nuorehkoja jotka ovat rakastuneet mökkeilyyn? Se on niin upea osa suomalaista kulttuuria, että pakakahdun<3

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pitänyt mökkeilystä vaasan saaristossa. kummallakin puolella homovastaisia kiusaajia. ilkeää huutelua sai kuulla suomenkieliseltä ja ruotsinkieliseltä. en käy tuossa sukumökissä enää. 

Vierailija
42/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdettiin just eilen takaisin kaupunkiin. Koira masentui nyt oikein kunnolla kun paimenkoira vietiin pois sopivasta elinympäristöstä. Tuossa se mököttää apeana mä arvasin että koira masentuu :( silti mentiin ostamaan junaliput takaisin kaupunkiin vaikka se olisi onnellisempi maaseudulla, siellä se nukkui keinun alla ja kaivoi puutarhassa kuoppia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mökki. Tää on 50 neliöinen ja mulle sopiva. Koko ajan olen mökillä myöhään syksyyn asti. Täällä on hyvät kalavedet ja kalastan ahventa ja myyn sitä kokonaisena tai ruodottomana fileenä. Saan siitä hiukan tuloja.

Kun ostin tämän niin piha oli aivan kamala. Piti hommata kaivinkone kaivamaan puskat ja kivet pois rannasta. Tein tästä tasaisen rannan josta pääsee uimaan. Laituriakaan ei ollut silloin 12 v sitten. Pikkuhiljaa remppasin mökkiä ja nyt täällä vaan oleskellaan.

Hei, inspiroivaa! Missä olet opetellut kalastamaan ja miten kalastat? Entä mitenolet oppinut perkaamaan kalat oikein?

T.Haaveissa myös Saimaan mökki tai koti ja ruuhkasuomi jäisi taakse oravanpyörineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi