Jumala vai sattumaa? Mielipiteitä!
Olen ateisti,tai nykyisin agnostikko..
Tämä tapahtui viime vuonna. Olin veloissa ja riitelin paljon mieheni kanssa. Eräänä päivänä tulin töistä bussilla ja mietin asioita ja yritin saada yhteyttä velkaneuvojaan,onnistumatta,kukaan ei vastannut puhelimeen. Ajattelin uskontoa ja miten uskovaisilla on helppoa kun aina on jokun turva ja voima mihin uskoa. Puhuin mielessäni jumalalle,pyysin saada jonkun merkin että hän kuulee. Sanoin: jos olet olemassa niin näytä miten edsessä istuva nainen nostaa kätensä tai liikuttaa kätta,nainen nukkui..ja kohta hän nosti kätensä ja raapi niskaa. Yllätyin,huh! Pyysin toista merkkiä,että näkisin tyhjällä taivaalla linnun,ja kohta lokki lensi korkealla taivaalla.
Tästä asti olen miettinyt asiaa. Kirkkoon minua ei saa,mutta joskus rukoilen yksin. Nyt minulla menee paremmin,sain velat järjestettyä ja mieskin on ihmeen hyvätuulinen.
Selittäkää asia uskovaiset ja ateistit!
Kommentit (22)
vaikka joutuisi minkälaisiin vaikeuksiin, niin Jumala ei koskaan hylkää.
Yleensä Jumala ei toimi niin, että antaisi merkkejä ihmiselle tämän niitä pyytäessä, mutta joskus Jumala tekee niinkin ihan vain herättääkseen/havahduttaakseen ihmistä.
Lue Raamattua, se on ihmeellinen kirja ja saat vastauksia kysymyksiisi. Jumala on todellinen ja hänellä on jokaista ihmistä varten suunnitelma. Jeesus Kristus on tie Jumalan luo, hän on sovittanut ristinkuolemallaan jokaisen syntimme.
http: // www. fathersloveletter. com/fllpreviewfinnish. swf
Minäkin luulin olevani, silloin olisin voinut kuvitella rukoilevani Jumalalta merkkiä. Nykyään kun olen ihan aikuisten oikeasti ateisti, ei tulis mieleenikään.