Mitä olette varastaneet työpaikalta?
Itse olen ottanut ruokia, klemmareita ja liimaa. Muuta nyt ei äkkiseltään tule mieleen
Kommentit (40)
Makitan akkukoneita. Sirkkeliä. Kompuraa. Monenlaista pienkonetta ja yhden ison timanttihiomakoneen.
Ovat jo täällä Tallinnassa hyvässä käytössä.
Otin nenäliinaksi kertakäyttöliinan, kun lähettyvillä ei ollut mitään wc- tai käsipaperia.
T: siivooja
Vetta hanasta juomapulloon. Join loput kotona. Oliko varkaus?
Hmm.. en vielä mitään. Vasta 9kk tässä firmassa hommissa. Kyllä sekin päivä tulee kun "lainaan" tavaroita kotiin
Olen varastanut aikaa. Ei vaan jaksa tehdä töitä ja saikku olisi palkatonta.
Pari kiloa pienoaahtimon kahvipapuja, arvokkaan mikrofonin, Ethernet/usb/virtajohtoja, latureita ja atk-tarvikkeita. Suklaapatukoita aivan helvetisti sekä paperia.
Varastin itse työpaikan. Kuljetutin sen koko rakennuksen omalle tontilleni. Nyt työmatka on aamulla lyhyempi.
Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia aikavarkaita suuri osa noista kännykän räplääjistä töissään on. Yhdelle olen onnistunut saamaan potkut ja lisää on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.
En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei.
En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia aikavarkaita suuri osa noista kännykän räplääjistä töissään on. Yhdelle olen onnistunut saamaan potkut ja lisää on tulossa.
Ihan sama vaikka saisin potkut. Mulla on muutenkin ihan muita suunnitelmia tulevaisuudelle. Toki riitauttaisin potkut ja vaatisin korvauksia.
Olen ollut vain sellaisissa työpaikoissa viime aikoina, että ei ole yhtään mitään varastettavaa. Ainoa mitä sieltä voisin saada on jotain puolikuivia tusseja tai paketin klemmareita. Ei kiitos. En halua täyttää kotiani sellaisella roinalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei.
En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.
Tuo pyyhejuttu itseänikin vähän mietityttää. Lakanat vois mennäkin. Olenhan itsekin sairaalassa ollessani maannut niissä lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi varastaisin?
Säästö, jännitys, huvi, kosto työnantajalle. Onhan noita syitä. Eräänlainen palkanlisä.
Miljoona euroa ja nakukalenterin runk runk.
Vasun👴🏻👍🏻