Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette varastaneet työpaikalta?

Vierailija
14.06.2026 |

Itse olen ottanut ruokia, klemmareita ja liimaa. Muuta nyt ei äkkiseltään tule mieleen 

Kommentit (40)

Vierailija
21/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken. No, se oli mun oma firma jonka lopetin ja kaikenlaistahan sitä sitten jäi. Toki sain ne kalleimmat vehkeet myytyä muualle.

Vierailija
22/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rahaa. Olin yksin töissä jäätelökioskilla. Jos vaihtorahat loppui, minun piti mennä jonnekin vaihtamaan rahaa. Jos halusin tauolle, vessaan, syömään, niin piti toivoa pilvistä hetkeä, jolloin pystyi laittamaan kiskan kiinni hetkeksi. Joskus en päässyt kuuteen tuntiin mihinkään. Hoidin kassan laskemiset ja otin joka päivä itselleni ruokarahat sieltä. Varsin kohtuullista minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Miksi varastaisin?

Säästö, jännitys, huvi, kosto työnantajalle. Onhan noita syitä. Eräänlainen palkanlisä.

Minulle riittää ihan sieltä saatava palkka. Jos en pidä työpaikasta, vaihdan työpaikkaa. Turha sinne on jäädä pihisemään kiukusta ja varastelemaan kostoksi klemmareita ja kyniä.

Vierailija
24/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ravintolassa ei työsuhde-etuihin kuulunut syömistä tai juomista. Silti tuli salaattia tai muuta tehdessä maisteltua muutama kerta ylimääräistä että on varmasti tuoretta ja kelvollista. Huutoa tuli jos pomo näki. Jos pystyin niin otin myös asiakkaille varattua jäävettä kannusta, että pysyn tolpillani.  Hanavesi siellä ei ollut tarpeeksi kylmää. Joskus söin asiakkaisen ruoanjämiä, jos olin tiskissä. 

Aivan hirveä työpaikka.

Koko ikäni olen ravintola-alalla ollut. Tuo oli.... 

Vierailija
25/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetta hanasta juomapulloon. Join loput kotona. Oliko varkaus?

Oli

Vierailija
26/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.

En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei. 

En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.

Tuo pyyhejuttu itseänikin vähän mietityttää. Lakanat vois mennäkin. Olenhan itsekin sairaalassa ollessani maannut niissä lakanoissa.

Luulisi olevan noloa, kun naapurit näkevät sairaalasta varastetut lakanat kuivamassa.

Vierailija
27/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaan, siellä pantiin olutta ja minä sihteeriä .Kukaan ei huomannut ja eurot valuu  edelleenkin tililleni ja sihteeri on polvillaan tuolla pöydän alla ,sammutanko sikarini `?

Vierailija
28/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöauton mainoksen

Vierailija
29/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisikohan sellainen että ottaisi sairaalassa potilaslakanoita ja pyyhkeitä kotiin ettei tarvitsisi ostaa omia tai varsinkaan pyykätä niitä. Toisi likaiset töihin ja ottaisi uudet puhtaat kierrokseen.

En kyllä ottaisi potilaslakanoita 🤢 vaikka onkin pestyjä. Jo pelkkä mielikuva. Ei ei. 

En ole varastanut mitään. Joskus joku kynä on unohtunut taskuun, mutta senkin olen palauttanut seuraavana työpäivänä.

Tuo pyyhejuttu itseänikin vähän mietityttää. Lakanat vois mennäkin. Olenhan itsekin sairaalassa ollessani maannut niissä lakanoissa.

Luulisi olevan noloa, kun naapurit näkevät sairaalasta varastetut lakanat kuivamassa.

Ne näyttävät ihan normi lakanoille. Ei kukaan voi huomata, että ovat just sairaalasta alunperin

Vierailija
30/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssin ja poliisiauton tosin olen jo palauttanut ne hyvässä kunnossa.

Vierailija
31/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin varastanut  omalta yritykseltäni, kun en muualtakaan varasta ?

Vierailija
32/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekyniä

Vierailija
33/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden alaiseni, 17-vuotiaan kesätyöntekijätytön, neitsyyden tässä taannoin vein. Oli kivaa. M42

Vierailija
34/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikös niissä ole sairaalan nimet?

Vierailija
35/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetta hanasta juomapulloon. Join loput kotona. Oliko varkaus?

Oli

Kuritushuonetta vähintään kymmenen minuutti kuin noin törkän rikoksen teit.

Vierailija
36/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden alaiseni, 17-vuotiaan kesätyöntekijätytön, neitsyyden tässä taannoin vein. Oli kivaa. M42

Höpö höpö

Vierailija
37/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän olen varastanut nyt kaduttaa , koitan korja sen mitä pystyn.

Vierailija
38/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. Tai en ole sitä kotiin vienyt, vaan syönyt siellä töissä. En pidä tätä vakavana rikoksena, koska muuten ne ruuat menisi roskiin. 

Vierailija
39/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin pyykkäämiseltä säästyminen, eli likaiset töihin ja uudet puhtaat tilalle. Ei ollut tarkoituskaan alkaa pyykätä niitä.

Vierailija
40/39 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pientä sehän kuuluu selviytymiseen jotakin mitä voi tarvita jotakin mitä voi käyttää heti en mitään arvokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi