Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut raskaana olevat naiset näyttävät tosi hehkeiltä, terveiltä ja elinvoimaisilta.

Vierailija
16.05.2007 |

Toiset sitten.. herättävät mussa tunteen, että voi miksi tuo on raskaana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yhtä tuttua joka on samoilla viikoilla raskaana kuin itse olen (rv 31) , hänestä ei päällepäin voinut edes huomata olevan raskaana, kun vatsa oli vain sellainen ihramakkara vyötäröllä, samoin hänellä oli edellisellä kerrallakin. Itselläni on iso pyöreä vauvamasu, raskaus ei todellakaan jää epäselväksi, näin oli edellisellä kerrallakin

Vierailija
2/5 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni kunnossa, vaikka kuopuksen saadessa jo 40v!

Ei paino-ongelmia, noussut n.5-8kg! Imetysaikana hoikistunut vielä entistä hoikemmaksi.

Kaikkina muina aikoina saankin katsoa tarkkaan mitä syö, ettei paino nouse! Ihanaa ollut olla raskaana, ihan ikävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapset toivottuja ja innolla olen heitä odottanut mutta se pahoinvointi vei kyllä mehut. Sairaalassakin olin tiputuksessa ja silloin kun en ollut niin kilsa tuntui ylivoimaiselta kävelymatkalta.

Vierailija
4/5 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua säteileväksi...miehet vislasi kadulla ja neuvolan lääkäri kehui, että harvoin näkee noin kaunista raskaana olevaa naista....sanoi jälkitarkastuksessakin, että sinullahan on paikatkin säilyneet hienoina.....naislääkäri muuten. Itse kyllä välillä tunsin itseni norsuksi, kun maha oli niin suuri.....arpia ei onneksi silti tullut, vaikka minulla kuulemma poikeuksellisen paljon lapsivettäkin ja vauva reilusti yli 4 kg. Rasvaa ja öljyä kului masua paijaillessa. Hauska muistella kesää 2003.

Vierailija
5/5 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa raskaanaollessa näin kauhistuneita katseita varsinkin nuoremmilta miehiltä ulkomuodostani. Olen oikeasti ihan nätti ja hoikkakin, mutta järkky turvotus teki molemmilla kerroilla tehtävänsä ja näytin valaalta. Viime kesä oli pahin, kun jouduin käyttämään pelkkiä rantasandaaleita, kun nilkatkin oli kunnon tukit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä