Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan viettää juhannuksen rauhallisesti mökillä ilmaan mitään isoa porukkaa.

Vierailija
14.06.2026 |

Toivottavasti mieheni ei ole kutsunut sinne ketään. Siskoni saa tulla mutta muita en  kutsu. Jos muuten vaan rauhassa saisi olla ja sääkin näyttää lupaavalta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en kutsu ketään.

Vierailija
2/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, vaan me halutaan kans tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun puolestani voit olla rauhassa.  En mene kenenkään mökille vaikka käskettäisiin.

Haluaisin olla kotona rauhassa omassa kesäpihassani, mutta naapurit mölisee.

Vierailija
4/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan viettää sen kotona ilman mitään porukkaa.

Vierailija
5/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vietän kerrostalossa, teen jotain hyvää syötävää ja nautin jalkapallosta ja leffoista. eikä tarvitse olla missään ruuhkissa! vettä tulee kuitenkin alas.

Vierailija
6/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että haluat olla rauhassa, mutta sovimme jo Peran, Stögen, Jepen ja Maken kanssa, että tulemme iltapäivästä mökillenne, tuomme laatikollisen viinaa ja saunomme ja ryyppäämme siellä koko yön. Ei se varmaan haittaa? 

Vierailija
7/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei juuri kanssakäymistä ole miehen kanssa, jos et edes tiedä, onko hän kutsunut jonkun...?

Vierailija
8/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että haluat olla rauhassa, mutta sovimme jo Peran, Stögen, Jepen ja Maken kanssa, että tulemme iltapäivästä mökillenne, tuomme laatikollisen viinaa ja saunomme ja ryyppäämme siellä koko yön. Ei se varmaan haittaa? 

Meille voitte tulla! Seura on aina kivaa, varsinkin juhannuksena.

Koordinaatit voin laittaa yv llä.

Vierailija
9/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suskin Bangbus?

Vierailija
10/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei juuri kanssakäymistä ole miehen kanssa, jos et edes tiedä, onko hän kutsunut jonkun...?

Ajattelin ihan samaa että ei voi olla totta, että puoliso voisi kutsua teille ihmisiä ilmoittamatta puolisolleen, tosin eihän tämä totta olekaan? :D

Vierailija
11/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan kommunikointia miehen kanssa. Eikä arvuuttelemaan ketä on tai ei ole kutsuttu.

Vierailija
12/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko myös tulla ? Mies on koko juhannuksen taas töissä. Menee to ip hotelliin ja tulee su ip pois.

Puolisoni on töissä respassa ja ystävä on baarissa. Respa on auki 24/7 ja baari menee kiinni klo 2. Yrittää nukkua jossain vaiheessa, mutta yleensä on ollut 18 h putkeen ylhäällä. Hotellissa ei ole juurikaan yöpyjiä.

Hyvät korvaukset tulee ja mä oon yksin kotona. Tai voin mennä miehen seuraksi respaan

Vierailija
13/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä . Meillä ei käy mökillä muita vieraita ikinä , kun päivällä joku pikaisesti kahvilla. Pienessä mökissä on puolensa. Tietty saunakamariin mahtuisi nukkumaan, mutta vessaan on kulku sen läpi niin ei oikein ole yöpymisvaihtoehto kellekään . Ehkä joku tuttu päivällä taas piipahtaa, kun siinä vaiheessa vielä joku saattaa olla ajokunnossa ja kuskina

Vierailija
14/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun unelmajuhannukselta. Mulle riittää tissuttelu yöttömässä yössä ja aamun koittaessa nukkumaan.

Tietty hyvässä seurassa, laiturilla istuen.

Vierailija
15/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö ette keskustele miehen kanssa näistä(kään) asioista?

Vierailija
16/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko myös tulla ? Mies on koko juhannuksen taas töissä. Menee to ip hotelliin ja tulee su ip pois.

Puolisoni on töissä respassa ja ystävä on baarissa. Respa on auki 24/7 ja baari menee kiinni klo 2. Yrittää nukkua jossain vaiheessa, mutta yleensä on ollut 18 h putkeen ylhäällä. Hotellissa ei ole juurikaan yöpyjiä.

Hyvät korvaukset tulee ja mä oon yksin kotona. Tai voin mennä miehen seuraksi respaan

Juu tervetuloa vaan! Voin pystyttää pihaan juhlateltan, ottakaa oma makuualusta ja makuupussi mukaan.

Vierailija
17/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tulisi sinun, enkä kenenkään muunkaan mökille edes maksusta. Ei ulkotiskejä, palaneita makkaroita, ulkohuussia, hyttysiä, paarmoja, ei mökkielämää ikinä! 

Vierailija
18/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä et voi tietää, onko mies kutsunut mökillenne jotain porukkaa juhannukseksi? Ajaisin menemään sellaiset vieraat, ja ukko saisi häipyä perässä, jos ei tajua, että tällaisista asioista keskustellaan aina etukäteen. Oletko joku hiirulainen vai miten suostut tuollaiseen?

Vierailija
19/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tulisi sinun, enkä kenenkään muunkaan mökille edes maksusta. Ei ulkotiskejä, palaneita makkaroita, ulkohuussia, hyttysiä, paarmoja, ei mökkielämää ikinä! 

Täytyy myöntää, että itsekin nykyään niin mukavuudenhaluinen, että kaikki modernit fasiliteetit pitää olla, että jaksaisi mökille raahautua.

Vierailija
20/21 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään olla mökillä vain oman perheen kanssa, ei kiitos vieraita. Saunotaan miehen kanssa pitkään, uidaan, savustetaan kalaa, juodaan skumppaa. Isot lapset vetäytyvät myöhemmin omaan mökkiinsä katsomaan puhelinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan