Voiko isokokoinen 45-vuotias nainen kokea vielä kuuman kesäromanssin parikymppisen pojun kanssa?
Voiko?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta mitkään möhkäleet
Luuletko että minä katsoisin suomalaisia nirppanokkia?
Voit tilata luoksesi kaksi parikymppistä poikaa, jotka tikkaavat sinua vuorotellen koko yön.
Voi varmaan.
43-vuotias, ylipainoinen tuttavanainen paneskelee 25-vuotiaan miehen kanssa. Miehen kuumuutta en osaa arvioida, mutta ainakin tuon naisen mielestä on kuuma.
Tuttu nainen oli kesäromanssissa 18v:n kanssa ja poikaraukka rakastui renttuun. Renttu kiinnostui sitten naistennaurattajasta itse myöhemmin. Sitä saa mitä tilaa.
Parikymppinen hyvävartaloinen adhd-mies on suhteessa nelikymppisen kanssa. Mies ei osaa kunnolla lukea ja muutenkin tyhmä. Mistä ne oikein puhuu vai puhuuko edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoramamupatja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuttu nainen oli kesäromanssissa 18v:n kanssa ja poikaraukka rakastui renttuun. Renttu kiinnostui sitten naistennaurattajasta itse myöhemmin. Sitä saa mitä tilaa.
Ihanan wokea! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoramamupatja 🤣
Ai jai. Miestä kiukuttaa niin, ettei nahkoihinsa mahdu 😆
Vierailija kirjoitti:
Tein ap:sta rikosilmoituksen.
Mikä rikos tuossa kysymyksessä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rikos tuossa kysymyksessä on?
Pedofilia
Vierailija kirjoitti:
Kai teit myös siitä oksettavasta ukosta jonka aloituksen kustannuksella tämä naureskelee?
No mulle kelpaisi. Tosin asd/adhd/ruma ihmisenä en taida yhdellekään naiselle kelvata.