Kerro parhaat rahansäästövinkkisi!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sijoita joka kuukausi, edes muutama satanen.
Älä muuta yhteen naisen kanssa.
Älä hanki perhettä.
Älä osta autoa omaksi.
Näillä vinkeillä pitäisi varallisuuden kertyä ihan mukavasti, jos palkka on edes keskitasoa.
Hyvä, jos asut miehen kanssa.
Pareilla rahaa kertyy.
Asuminen ei saa viedä liikaa tuloista.
Ei tupakkaa ja muita tupakkatuotteita ja hyvin kohtuullinen alkoholinkäyttö. Eikä missään olosuhteissa muita huumaavia aineita. Nautintoaineiden käyttö lisää myös muuta holtitonta rahankäyttöä.
Kohtuuhintaiset harrastukset.
Ei luksus- ja ylellisyystuotteita, merkkituotteissa maksaa merkki.
Ruokailut pääsääntöisesti kotona ja ruoka tehdään itse.
Ei autoa velaksi jos auto pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta mitään! Ruokaa ja polttoainetta vaan. Monilla kaapit täynnä tavaraa, vaatteita ja kenkiä. Miksi pitäisi ostaa lisää?
Tämä.Tää vuosia yrittänyt noin,tietysti laskut pitää maksaa.Ostaa vaan tarvittava.Käy kaupassa kun tarvitaan.Ruokaostoissakin voi säästää.Lenkkarit jalkaan tai filllaroimaan saa niin itselle hyvän olon ,tämä vieroitti itsensä joka päiväsestä ostoholikista tuolleen ,vaikeeta oli kun oli tottunut joka päivä jonnekin menee.kyllä sitä vaan säästää,kesäaikaan mm.sähköö menee vähempi.Ruoka ei kauheesti helteel maistu.Vaatteet yms.tartteeko aina uutta?ei tällä hurjasti vaatteita kaikkee hamstrattu sillonko edullisemmin saa.Tarjoukset nykyään täyttä huijausta,muutaman sentin ale,ei oo tarjous.Tai joku klöntti hinta kana mm.eikö se sama hinta oo..mitään alee oo.Tää yrittää pysyy kesän pois kaupoista,ruokakauppaan pakko mennä, muuten ulkoillaan ,nukuttaa,,nautitaan kesästä,satoi tai paistoi.
Älä osta mitään! Ruokaa ja polttoainetta vaan. Monilla kaapit täynnä tavaraa, vaatteita ja kenkiä. Miksi pitäisi ostaa lisää?