Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa päivittäin seksiä - suuttuu jos ei saa

Vierailija
14.06.2026 |

Olisiko vinkkejä? 

Olemme olleet yhdessä monta vuotta. Lapsia on. Mies haluaa päivittäin seksiä ja jos ei saa niin on todella kireä ja kärttyinen. En ole enää moneen vuoteen kieltäytynyt kun jotenkin pelkään tuota ärtyisyyttänsä. Mies on kuitenkin muuten tosi hyvä, mutta tuo asia on mielestäni selkeä epäkohta, että minun pitää joustaa seksiasioissa aina. 

Olemme keskustelleet tuosta aiheesta. Mies sanoo, että ei voi sille mitään että ärsyyntyy. Oma käsi ei kelpaa. 

Kommentit (214)

Vierailija
21/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkavaimo miehelle.

Vierailija
22/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Jestas! Joka päivä! Ei ole normaalia. Eikä ole normaalia myöskään kiukutella, jos toista ei haluta. Vaatiiko hän seksiä silloinkin, kun olet esim. kipeä? Pistäisin tuollaisen ukon luiskaan. Rajansa kaikella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies haluaa aina seksiä.

Ei naista kiristämällä ja nalkuttamalla.

Vai tosissaan ko miehistä on ihan ok panna vaikka nainen on vastentahtoinen?

Vierailija
24/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä opettelemaan ja kokeilemaan parempia tapoja kuin suuttuminen, jotta saa naisen haluamaan.

Eikö se tolvana käsitä, että ei ainakaan suuttuminen ja ärsyyntyminen haluja lisää vaan päin vastoin.

Vierailija
25/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin kuin aseksuaali mies, vaihtaisin. 

Vierailija
26/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normimies! Miksi noin paljon negatiivisia kommentteja?

Niin, mieshän ajattelee seksiä keskimäärin parikymmentä kertaa päivässä. Sitä taustaa vasten seksin haluaminen vain kerran päivässä ei tunnu paljolta.

Vierailija
27/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asiantunijaneuvoja antavat kipsipillut joiden pillussa ei ole muna käynyt vuosikymmeniin.

Vierailija
28/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosi hyvä mies", jota pelkäät niin, että suostut seksiin, vaikket itse halua. Huh.

Vierailija
29/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mäkin miestäni päivittäin mutta turha siitä suuttua on jos ei onnistu joka päivä. 

Vierailija
30/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päivittäinen haluaminen ei ole epäkohta, naisen/ihmisen päivittäinen haluamattomuus on.

Vierailija
31/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että et pidä miestäsi haluttavana.

Huomattavan iso osa naisista unohtaa seksin, kun ikää on 40 tai lapset on tehty. Myös yhteiskunnan tarjoama heteromalli vaikuttaa. Kansakuntia on rakennettu vetoamalla heteroseksuaalisuuteen, vaikka naiset eivät koskaan ole olleet heteroita samalla tavalla kuin miehet eivätkä näytä pitävän miehistä hirveästi.

Seksin puutetta on helpompi kestää, jos nainen koko ajan kehuisi miten upea ja ihmeellinen mies on ja vaikka pyytäisi alastonkuvia. Naiset nauravat tälle, mutta se ei poista sitä.

Jos miehelle on helpompi saada seksiä (päästä koskettamaan) kuin saada kehuja ja muuta eroottista tunnustusta, seksin merkitys on sitten 100%. Muutoin ollaan vain turhautuneita kämppiksiä siten, että toinen tietää olevansa haluttava ja toinen ei. 

Moni mies on suhteessa, jossa näkee yöllä painajaisen, jossa uskaltautuu kysymään kumppaniltaan "Olenko seksikäs?" tai "Haluaisitko nähdä minut alasti?" ja  naiselle tulee ivallinen tai typerä "deer in the headlights" ilme kuin miehellä olisi kolme päätä. Moni mies diilaa tämän kanssa siten, että välttelee kysymästä ja uskottelee itselleen, että kyllä se nainen minua haluaa, kun suostui seksiin juhannuksena 2019. 

Jos nainen ei suostu seksiin, se illuusio on todella pahoissa vaikeuksissa ja copettaminen ei toimi. 

Vierailija
32/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset seksihalut ovat jo epänormaalia. Kannattaisiko teidän käydä puhumassa jonkun ammattilaisen kanssa. 

Vierailija
33/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos provo niin poistoon, jos totta niin täyslakko ja rikosilmoitus häirinnästä ja r aiskausyrityksistä.

Vierailija
34/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon negatiivisia kommentteja. 

Mies on hyvä mies. Touhuaa paljon lasten kanssa. Tekee minulle palveluksia, kuten aamupala, niskahieronta yms. On välittävä ja kaikkea, mitä olen aina toivonut. Tuo seksi on hänelle asia, josta hän kuulemma saa voimaa ja se kuulemma vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ei touhu vastenmielistä ole, mutta joka päivä en jaksaisi. Jatketaan kuitenkin varmaan samalla kaavalla. Ehkä ikä leikkaa viriiliyttään jossain vaiheessa. 

Vierailija
35/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että et pidä miestäsi haluttavana.

Huomattavan iso osa naisista unohtaa seksin, kun ikää on 40 tai lapset on tehty. Myös yhteiskunnan tarjoama heteromalli vaikuttaa. Kansakuntia on rakennettu vetoamalla heteroseksuaalisuuteen, vaikka naiset eivät koskaan ole olleet heteroita samalla tavalla kuin miehet eivätkä näytä pitävän miehistä hirveästi.

Seksin puutetta on helpompi kestää, jos nainen koko ajan kehuisi miten upea ja ihmeellinen mies on ja vaikka pyytäisi alastonkuvia. Naiset nauravat tälle, mutta se ei poista sitä.

Jos miehelle on helpompi saada seksiä (päästä koskettamaan) kuin saada kehuja ja muuta eroottista tunnustusta, seksin merkitys on sitten 100%. Muutoin ollaan vain turhautuneita kämppiksiä siten, että toinen tietää olevansa haluttava ja toinen ei. 

Moni mies on suhteessa, jossa näkee yöllä painajaisen, jossa uskaltautuu kysymään kumppaniltaan "Olenko seksikäs?" tai "Haluaisitko nähdä minut alasti?" ja  naiselle tulee ivallinen tai typerä "deer in the headlights" ilme kuin miehellä olisi kolme päätä. Moni mies diilaa tämän kanssa siten, että välttelee kysymästä ja uskottelee itselleen, että kyllä se nainen minua haluaa, kun suostui seksiin juhannuksena 2019. 

Jos nainen ei suostu seksiin, se illuusio on todella pahoissa vaikeuksissa ja copettaminen ei toimi. 

Seksi on meemi eikä kenelläkään ole velvollisuutta tulla elämässään r aiskatuksi 10 000 kertaa. Luonnossa naaraat parittelevat tasan niin monta kertaa kun tulevat tiineiksi, eli pari. 

Vapauttakaa itsenne s eksiorjuudesta naiset. Ei kuulu herran aikaan tuollainen touhu.

Vierailija
36/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normimies! Miksi noin paljon negatiivisia kommentteja?

Niin, mieshän ajattelee seksiä keskimäärin parikymmentä kertaa päivässä. Sitä taustaa vasten seksin haluaminen vain kerran päivässä ei tunnu paljolta.

Et sinä kenenkään ajatuksia tiedä. Kunhan toistelet jotain kuulemaasi mantraa. 

Vierailija
37/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen päivittäinen haluaminen ei ole epäkohta, naisen/ihmisen päivittäinen haluamattomuus on.

Mikään ei nosta seksihaluja kuin toisen painostaminen ja jatkuva äkäisyys.

Kai se muistaa vielä lyödä ja haukkua?

Vierailija
38/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvä mies. Touhuaa paljon lasten kanssa. Tekee minulle palveluksia, kuten aamupala, niskahieronta yms. On välittävä ja kaikkea, mitä olen aina toivonut. Tuo seksi on hänelle asia, josta hän kuulemma saa voimaa ja se kuulemma vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ei touhu vastenmielistä ole, mutta joka päivä en jaksaisi. Jatketaan kuitenkin varmaan samalla kaavalla. Ehkä ikä leikkaa viriiliyttään jossain vaiheessa. 

Saa voimaa kun simuloi r aiskaavansa ja siittävänsä naista joka päivä. Saahan sitä varmaan, ihan niinkuin rituaalimurhistakin. Koita itse tunnetko olosi voimaantuneeksi jos r aiskaat miestä puukolla perseeseen ja hän vaan vikisee ja alistuu, ottaa vastaan? Onhan se tavallaan voimaannuttavaa, kun toinen vaan alistuu väkivallallesi päivästä toiseen ja sinä koet olevasi elossa vain sadismin kautta. Sellaisia miehet ovat. Normaali ihminen kokee elämän itsessään, rakkauden ja huolenpidon ihan riittävän "voimaannuttaviksi", ei tarvitse r aiskata ja pahoinpidellä ketään.

Oman hyvinvointisi kannalta suosittelen että lopetat. Jatkuva sperma-altistus on suoranaista myrkkyä kehollesi, mistään steroideista puhumattakaan. Miehen raivokohtaukset eivät ole perusteltu syy pahoinpidellä sinua päivittäin.

Vierailija
39/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvistaako sun puolelta yhteenkuuluvuuden tunnetta seksi, johon suostut, koska pelkäät miehen vihaa, jos et suostu? Jos näin on niin eihän siinä sitten tosiaan mitään ongelmaa, jatkat vain samaan malliin.

Vierailija
40/214 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata kommenteista, että ajat ovat todellakin muuttuneet ja hyvä niin. Ennen naisen piti suostua raiskattavaksi joka päivä meilläkin päin. Nyt saa ja pitää kieltäytyä jos ei itseä kiinnosta eikä huvita. Kuivaan rööriin on paha lykkiä. Inhottavaa painostamista ja henkistä väkivaltaa on seksin vonkaaminen. 

Luojan kiitos on itse jo niin vanha, että nuo ukon viriilit vuodet alkavat olla takana päin. Monta kertaa on itsekin tullut vastentahtoisesti suostuttua seksiin ja teeskenneltyä orgasmia, että äijä tajuaisi lopettaa jyystämisen. Vituttaa vieläkin jokainen kerta. Älkää naiset antako enää alistaa itseänne mihinkään mitä ette itse halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi