Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump saa rauhan lähi-itään ja Trump saa hormuzinsalmen auki.

Vierailija
14.06.2026 |

Miksi Trumpin positiivisia asioita ei uutisoida, Trump saa rauhan lähi-itään ja maailman talous on ollut kriisissä kun terr o risti valtio iran pisti hormuzinsalmen kiinni.

Iran ja Hamas aloitti sodan lähi-idässä. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump pistää maamapallon pahuuden valtiot kuriin ja vassarit ulisee kuinka trump on surkea. 

Vierailija
2/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump aloitti sodan ja aiheutti salmen sulkemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, salmi oli auki ennen sotaa joten palataan samaan tilanteeseen mitä sitä ennen. Paitsi että siellä on vielä miinoja. Uraania ei saatu Iranilta pois ja Iran pääsee talouspakotteista sekä saa jäädytetyt varat takaisin. Minusta tuo on valtava epäonnistuminen. Iranin laivasto ja ilmavoimat on tuhottu, mutta mitä sitten? Kukaan ei tuonne halua hyökätä kun sen miehittäminen on lähes mahdotonta valtavan väestön takia. Eli mitään todellista uhkaa maata kohtaan ei voida asettaa muuten kuin talouspakotteiden ja johdon eliminoinnin osalta joilla ei tunnu olevan hallinnolle merkitystä.

Vierailija
4/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump pistää maamapallon pahuuden valtiot kuriin ja vassarit ulisee kuinka trump on surkea. 

Ulisisi jos tämä pitäisi paikkansa. No katsotaan miten Kuuban operaatio menee.

Vierailija
5/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rauhan sodalle jonka itse aloitti. 

Vierailija
6/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamas ja Iran aiheutti sodan ja salmen sulkemisen. 

Muistat kai kun Hamas ja Iran hyökkäsi Israeliin ja Iran sulki Hormuzinsalmen? 

Usa ja Israel puolustaa länsimaisia arvoja tuolla. 

Trump ja Netanjahu on hyviä ihmisiä.

Ihan sama mutta tuloksena on valtava rahanmeno, globaali nälänhätä syksyyn mennessä, maailmantalouden ajaminen taantumaan ja USA:n sotilaallisen pelotteen romahtaminen. Ei mennyt nyt putkeen.

Vierailija
7/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmi oli auki jo ennen ku Trumputti alko sekoilee siellä

Vierailija
8/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina taas ohjukset lentää.

Vierailija
9/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamas ja Iran aiheutti sodan ja salmen sulkemisen. 

Muistat kai kun Hamas ja Iran hyökkäsi Israeliin ja Iran sulki Hormuzinsalmen? 

Usa ja Israel puolustaa länsimaisia arvoja tuolla. 

Trump ja Netanjahu on hyviä ihmisiä.

Ihan sama mutta tuloksena on valtava rahanmeno, globaali nälänhätä syksyyn mennessä, maailmantalouden ajaminen taantumaan ja USA:n sotilaallisen pelotteen romahtaminen. Ei mennyt nyt putkeen.

Miten sinä voit kannattaa irania,hamasia ja venäjää? 

Minä en kannata yhtäkään noista. Sinä sen sijaan olet pikkulapsen tasolla henkisesti jos tuollaista menet väittämään. Minä katson maailmaa sellaisena kuin se on ja jos suoraan sanotaan niin olen enemmän oikealla kuin Trump poliittisesti. Tosiasia on että tämä on USA:n pahin fiasko sataan vuoteen ja sen tarjoili meille Donald J. Trump ja Pete W, Hegseth.

Vierailija
10/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edelliseen että Trump on hyökännyt toistuvasti omia liittolaisiaan vastaan, veljeillyt venäjän kanssa ja yrittänyt kiristää Ukrainan antautumaan venäjälle vaikka se ei ole tappiolla koko sodassa. Ensimmäinen ja toinen kausi Trumpilla on kuin yö ja päivä.

Vierailija
11/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:lla on maailman paras ja parhaiten rahoitettu armeja, ilmavoimat ja varsinkin merivoimat. Erittäin hyvin koulutettu ja ammattimainen, mutta kun johto on tätä poliittisesti niin ei mahda mitään.

Vierailija
12/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin piti ratkaista Ukrainan sota päivässä. Unohti vaan kertoa mikä ajanlaskutapa kyseessä.

Vierailija
13/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormuzinsalmi oli aiemmin auki ennen kuin Trump aloitti sekoilunsa alueella. Eli paluuta entiseen. Trump ei ole saavuttanut mitään.

Vierailija
14/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpin piti ratkaista Ukrainan sota päivässä. Unohti vaan kertoa mikä ajanlaskutapa kyseessä.

Sama kuin Putinin kolmen päivän sodassa.

Vierailija
15/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko kerta tämä nyt oli kun Trump "avaa" sen salmen jonka ihan itse sulki helmikuussa?

Joku media laski että tämä viimeisin olisi jo 40. julistus.

Vierailija
16/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko kerta tämä nyt oli kun Trump "avaa" sen salmen jonka ihan itse sulki helmikuussa?

Trump ei sitä salmea sulkenut vaan sen salmen sulki iran/hamas/venäjä.

Vierailija
17/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitens mones kerta

Vierailija
18/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö FIFA:n myöntää nyt Trumpille 40 rauhanpalkintoa kun Trump on omien sanojensa mukaan lopettanut jo 40 kertaa sen sodan jonka itse aloitti.

Lieventävänä asianhaarana voi pitää sitä ettei Trump tai USA:n senaatti päätä USA:n sotavoimien käytöstä. Netanjaahuhan nämä päätökset tekee.

Vierailija
19/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olisi heti maksanut Iranille ne nyt sotakorvauksina maksamansa dollarit niin välit olisivat varmasti paremmat kuin tarpeettoman sodan jälkeen. Maailmasta mitään ymmärtämättömän tolvanan tarpeeton seikkailu.

Vierailija
20/29 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump ei sitä salmea sulkenut vaan sen salmen sulki iran/hamas/venäjä.

Hamas ei toimi Hormuzilla eikä venäjä. Koeta nyt saada edes jotain tolkkua noihin kommentteihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä