Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani ovat olleet yhdessä kohta 60 v ja ärsyttää miten äitini edelleen jumaloi isääni ikään kuin tässä ei koskaan olisi mitään virheitä

Vierailija
14.06.2026 |

Me lapset kuitenkin tunnetaan hänet eri tavalla. Hän käytti kuritusväkivaltaa, oli sovinistinen tyttöjä kohtaan ym. Ja äitini ei jotenkin hyväksy ettemme me lapset palvo tätä niin kuin hän. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummatkin vanhemmat ovat/olivat väkivaltaisia mua kohtaan usein. Isäni on kuollut, äiti elää vielä, se on jopa pari vuotta isää vanhempi............viimeksi tämä tuli ilmi, kun äiti ja mun isosiskoani, jota ne kumpikin todellakin jumaloivat, myös heidän (siskon ja miehensä) 3:a poikaa, kaikki jo aikuisia, kun ne siis kävivät jokin aika sitten ostamassa jostakin alesta jonkun ihmeen NS tuolin mun huoneeseeni äidin luona, ja me aukaisimme sen muovista, ja eiköhän äidillä ollut kädessään aika iso keittiö veitsi, jolla se Sohi ympäriinsä, melkein muhun osuen. Ja muutenkin. Eniten kuitenkin heidän ilkeät sanansa aina satuttavat paljon. 

Vierailija
22/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta eihän nainen saa rakastaa miestään. Ap kuulostaa kammottavalta lapselta ja mulkulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mukavampaa, jos äitisi soittelisi sinulle pari kertaa viikossa ja haukkuisi isääsi?

Kaksi sairasta ääripäätä. Normaaleleita suhteitakin on.

Vierailija
24/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusjpiän näet peilistäsi.

Vierailija
25/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei uskalla eikä halua nähdä totuutta. Hänellä on oltava joku näennäisesti vahva hahmo elämässään, joku joka määrää ja tietää kaiken, ei tarvitse näin kasvaa aikuiseksi vaan saa olla kuin vanhemmastaan täysin riippuvainen pikkulapsi. Ei tule ikinä muuttumaan.

Vierailija
26/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei uskalla eikä halua nähdä totuutta. Hänellä on oltava joku näennäisesti vahva hahmo elämässään, joku joka määrää ja tietää kaiken, ei tarvitse näin kasvaa aikuiseksi vaan saa olla kuin vanhemmastaan täysin riippuvainen pikkulapsi. Ei tule ikinä muuttumaan.

Hyvä analyysi

Vierailija
27/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että kaikesta päätellen sinäkin olet jo sen verran iältäsi, että ei tarvitsisi tuollaisia paheksua. Anna toisten elää ja elä itsekin omaa elämääsi.

Vierailija
28/28 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jutellut tästä äitisi kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi