Antti Heikkilä: Kauramaito on myrkkyä yksiselitteisesti
Sen nauttiminen vie elimistön automaattisesti tulehdustilaan.
Lähde: Youtube, Lääkäri Antti Heikkilä paljastaa totuuden canceloinnistaan, Kohta n. 23 min-
Kommentit (222)
Koetteko kauramaidon uhkana vai miksi puhutte niin paljon siitä?
Kaurajuomahan se nykyisin on, mutta tietämättömät ap:sta lukien täällä länkyttää.
Hei creepyt, EI OLE OLEMASSA KAURAMAITOA. Ainoastaan jotain vedellä laimennettua kaurajuomaa.🙂
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan ihmeissäni, kun järjestettiin urheiluseuran bileitä. Naiset sanoi, että kahvin kanssa pitää olla myös kauramaitoa. Jotkut kuulemma juo vain sitä.
Mutta auta armias, jos joku sanoo haluavansa kermaa! Hänet lynkataan oitis. Vain korvikeruoka kelpaa.
Kyseessä on Heikkilän oma näkemys. Suomessa ei voi eikä saa myydä myrkylliseksi tieteellisesti osoitettuja ruokia eikä juomia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, harmaata litkua. En laittaisi suuhuni enkä muuhun kuin roskiin.
Jos se on harmaata, se on pilaantunutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on Heikkilän oma näkemys. Suomessa ei voi eikä saa myydä myrkylliseksi tieteellisesti osoitettuja ruokia eikä juomia.
Kyllähän täällä korvasieniäkin myydään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista on ap:n vinkkaaman kanava kuuntelijakunta eli kommentti kyseiseen videoon:
Covid kehitettiin USA:n armeijan laboratorioissa Barak Obaman käskystä ja kehitystyötä johti Antonio Fauzi. Alunperin se oli biologisen sodankäynnin ase. Kun Trump ykköskaudella keskeytti sen rahoituksen niin Bill Gates ja Fauzi yhdessä tekivät diilin kiinalaisten kanssa ja lopun kait jokainen pystyy arvaamaan. Kaikki valtamedian uutisointi koronasta on täyttä valhetta ja ne RNA piikkiproteiinit alkaa muuttamaan soluja.
Mummo on löytänyt tekoälyn! Hyvä 👏👏
Ei tarvitse Hannu O:n kommentin lukemiseen tekoälyä.
tai tähän :DDDD'
Osui you tulessa eteen video jossa kokeiltiin rypsiöljyn tehoa hyttyskarkotteena puiden taimien istutus työmaalla jossa oli hyttysiä hitokseen.. Tehosi erittäin hyvin, hyttyset kun tuli niin ne lähti saman tien ......ja teho kesti koko päivän. Eli hyttynenkään ei ole niin tyhmä että nauttisi tavaraa jota käytetään koneiden voiteluun ja dieselmoottorin polttoaineena, ihmiset saa sen sijaan käyttämään tuota hokemalla että se on terveellistä
Alan käyttää rypsiöljyä hyttyskarkotukseen offin sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuomahan se nykyisin on, mutta tietämättömät ap:sta lukien täällä länkyttää.
Suomeksi KAURAVETTÄ.!!! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sitä kukaan juomalla juo. Kahviin liru kerran päivässä. Mulle ei sovi lehmänmaito, tulee finnejä ja maha kipeäksi. Ihminenhän ei tarvitse mitäön maitoa mihinkään, paitsi vauvana äidin. Ei minun lapsetkaan ole taaperoiän jäljeen juoneet kuin vettä.
Luut murenee kuin näkkileipä tuolla pelillä. Vain ajan kysymys.
Kauramaitoa tehdään vain sen takia, koska osa kieltäytyy juomasta maitoa. Siksi on tarvittu maidon korvike, joka on vitaminoitu maitoa muistuttavaksi. Siitä tiedetään, että maito ravintoaineineen on tarpeellista. Se on niin oleellinen osa ruokavaliota, että jos ei suostu sitä käyttämään, on käytettävä korviketta, joka muistuttaa maitoa.
Ei keho välitä siitä, tuleeko kalsium maidosta vai jostain muusta.
Luiden hyvinvoinnin vuoksi pitäisi käyttää K2-vitamiinia yhdessä D-vitamiinin kanssa, silloin kalkki ei kerry verisuonten seinämiin vaan kulkeutuu luihin. Maidon juonti ei vahvista luita.
Vierailija kirjoitti:
Koetteko kauramaidon uhkana vai miksi puhutte niin paljon siitä?
En koe, mutta se aiheuttaa kakkostyypin diabetesta. Käyttää kuka käyttää, mutta turha kitistä kahvila myyjälle jos sitä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Kauramaidon ainesosat: vesi, kaura, merisuola
Mikä noista on myrkyllistä?
Olet tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOva lausunto se on lääkäriltä silti väittää, että kauramaito on myrkkyä.
No sehän nyt on tyypillistä suomalaista liioittelua sanoa jotain myrkyksi mutta kun aina löytyy joku kielipoliisi joka takertuu sanan merkitykseen. Ei se kauramaito ketään heti tapa mutta kyllä se verensokeriin ja insuliiniresistenssiin vaikuttaa haitallisesti. Kyllä hän oikeasti osaa neuvoa vhh ja ketodieettien toimivuudesta. Mitään venäjämielistä en ole nähnyt eikä se minua kiinnostaisikaan, minua kiinnostaa vain ruokavalio ja hänen kokemuksensa siitä on vahva. Olen siitä elävä esimerkki, lääkkeetön diabeetikko.
Vain 2-tyypin diabeetikko voi olla lääkkeetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tollo.
Kerro toki, mikä noista on myrkyllistä.
Ihmeellistä vihaa täällä tuota kaurajuomaa kohtaan. Mitä se on teiltä pois jos joku ventovieras sitä haluaa kahviinsa laittaa maidon sijaan? Mun käyttämässä kaurajuomassa on rasvaa 2,8 g ja sokeria 3,5 g per 100 ml ja käytän sitä vain kahviin, pari lorausta päivässä. En ole huolissani mistään terveysvaikutuksista eikä maalaisjärjellä ajatellen pitäisikään olla. Terveempänä mun suolisto näin pysyy, kun se ei kestä laktoosia.
Sit porukka sanoo täällä että kaurajuoma maistuu hirveältä, no minusta maito maistuu hirveältä kahvissa, mieluummin juon mustana. Nämä on myös makuasioita jos joku ei tajua.
Se että maitotuotteita pitäisi nauttia kalsiumin takia, on ihan potaskaa. Kasviperäisiä kalsiumin lähteitä löytyy aivan riittävästi, esim tummanvihreät lehtivihannekset joiden syönti ei varmaan kenellekään ole pahasta.
Onko kukaan täällä suu vaahdossa maitoa puolustava muuten koskaan käynyt navetassa? Mä olen maalta kotoisin joten tuttu paikka, ja mulle on myös tarjoiltu lämmintä maitoa suoraan sieltä utareesta. Sanon vaan, että tämä voisi olla aika silmiä avaava kokemus. Mulle kävi niin, että aika konkreettisesti sisäistin että ei tämä ole minun evästä, vaan vasikoiden. Tämä nyt vaan yhtenä näkökulmana asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sitä kukaan juomalla juo. Kahviin liru kerran päivässä. Mulle ei sovi lehmänmaito, tulee finnejä ja maha kipeäksi. Ihminenhän ei tarvitse mitäön maitoa mihinkään, paitsi vauvana äidin. Ei minun lapsetkaan ole taaperoiän jäljeen juoneet kuin vettä.
Kauramaitoa tehdään vain sen takia, koska osa kieltäytyy juomasta maitoa. Siksi on tarvittu maidon korvike, joka on vitaminoitu maitoa muistuttavaksi. Siitä tiedetään, että maito ravintoaineineen on tarpeellista. Se on niin oleellinen osa ruokavaliota, että jos ei suostu sitä käyttämään, on käytettävä korviketta, joka muistuttaa maitoa.
Luiden hyvinvoinnin vuoksi pitäisi käyttää K2-vitamiinia yhdessä D-vitamiinin kanssa, silloin kalkki ei kerry verisuonten seinämiin vaan kulkeutuu luihin. Maidon juonti ei vahvista luita.
Suomessa paljon maidonjuontia ja yhtä paljon osteoporoosia verrattuna muihin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa paljon maidonjuontia ja yhtä paljon osteoporoosia verrattuna muihin maihin.
Suomessa juodaan rasvatonta litkua, se ei ole maitoa.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti tuo merisuola, koska sisältää mikromuovia, joten sitä siirtyy käyttäjänkin elimistöön. Itse käytän merisuolaa vain jalkakylvyissä, mutta sitä on kuitenkin lisätty moniin elintarvikkeisiin ja sisällöstä tietämättömänä uskon saavani haitallista merisuolaa myös elimistööni. Surullista, mutta näin tapahtuu tahtomattamme meille jokaiselle. 😖
Näitä äärihörhöjä netissä riittää. Ja heidän seuraajiaan.
tai tähän :DDDD'
Osui you tulessa eteen video jossa kokeiltiin rypsiöljyn tehoa hyttyskarkotteena puiden taimien istutus työmaalla jossa oli hyttysiä hitokseen.. Tehosi erittäin hyvin, hyttyset kun tuli niin ne lähti saman tien ......ja teho kesti koko päivän. Eli hyttynenkään ei ole niin tyhmä että nauttisi tavaraa jota käytetään koneiden voiteluun ja dieselmoottorin polttoaineena, ihmiset saa sen sijaan käyttämään tuota hokemalla että se on terveellistä