Antti Heikkilä: Kauramaito on myrkkyä yksiselitteisesti
Sen nauttiminen vie elimistön automaattisesti tulehdustilaan.
Lähde: Youtube, Lääkäri Antti Heikkilä paljastaa totuuden canceloinnistaan, Kohta n. 23 min-
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Antti on myrkkyä yksiselitteisesti.
Antin ravinto-ohjeitten avulla on monet sairaat päässeet vaivoistaan tai ainakin saaneet niihin huomattavaa lievitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauramaidon ainesosat: vesi, kaura, merisuola
Mikä noista on myrkyllistä?
Vilkaisepa hiilarilukemia ja vertaa maitoon ja hämmästy. Yleensä kauramaitoa kahviinsa tunkevat ovat sokerikoukussa olevia ihmisiä.
Vilkaisin Barista kauramaito 3,5 g sokeria Valio eila rasvaton maito 3,1 g sokeria.
Ihan yhtä epäterveellisiä kumpikin tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan totta, että kauramaidon sokeri nostaa verensokeria rajusti, koska imeytyy niin nopeasti.
Tulehdustilan poisto lienee tärkeintä?
Miten tulehdustilan voi todeta?
Siihen on markkereita, mm. herkkä crp mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sitä kukaan juomalla juo. Kahviin liru kerran päivässä. Mulle ei sovi lehmänmaito, tulee finnejä ja maha kipeäksi. Ihminenhän ei tarvitse mitäön maitoa mihinkään, paitsi vauvana äidin. Ei minun lapsetkaan ole taaperoiän jäljeen juoneet kuin vettä.
Minä en ole taaperoiän jälkeen juonut muuta kuin viinaa.
Kyllä viina miehen tiellä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ruokakaupoissa paljon tuotteita, joita väitetään terveellisiksi, mutta oikeasti ovat pitkälle prosessoituja. Erilaiset lihankorvikkeet ovat esimerkiksi sellaisia.
Ja niissä on tosi paljon suolaa. Mikä on tosi epäterveellistä.
Ei kaurajuomaa käytetä terveyssyistä. Eihän karkkiakaan syödä terveyden edistämiseen.
Antti Heikkilän jutut kannattaa ohittaa tai ainakin suhtautua niihin hyvin kriittisesti
Vierailija kirjoitti:
persutotuus
Vasentunut haluaa myrkyttää itsensä, koska hähhähhää siitä saitte persut!
Kaurasta ei voi tehdä maitoa, vain lehmästä saa maitoa. Hyvin on ainakin mielikuvamarkkinointi toiminut, kun kaura+öljy+lisäaineseos on saatu myytyä maitona, eli terveellisen elintarvikkeen nimellä ratsastaen. Maitosokeria karies ei voi käyttää ravintonaan, mutta kauralitkua pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Kauramaidon ainesosat: vesi, kaura, merisuola
Mikä noista on myrkyllistä?
Suola
Kauramaito nostaa verensokeria nopeasti. Mitatkaa itse niin näette.
Extra virginit ovat parhaita tyyppejä!