Jos tutullasi olisi kuuolaava bernhardinkoira niin olisiko se tervetullut teille?
Kommentit (33)
Olisi tervetullut. Meillä on koirankestävä koti.
Vierailija kirjoitti:
En ota meille lapsia. Ne kuolaavat, haisevat, kirkuvat, juoksevat, sotkevat ja rikkovat. Tämän olen kertonut kavereilleni ja päätös pitää. Heidän koiransa saavat tulla. Ne osaavat käyttäytyä. Lapset eivät koskaan.
Ahhh… pakollinen twisti ällöttävistä koirista lapsiin. Tällä saadaan taas virtaa hiipuvaan provoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota meille lapsia. Ne kuolaavat, haisevat, kirkuvat, juoksevat, sotkevat ja rikkovat. Tämän olen kertonut kavereilleni ja päätös pitää. Heidän koiransa saavat tulla. Ne osaavat käyttäytyä. Lapset eivät koskaan.
Ahhh… pakollinen twisti ällöttävistä koirista lapsiin. Tällä saadaan taas virtaa hiipuvaan provoon.
Kiitos selvennyksestä, kapteeni Ilmeinen.
Ei olisi. En halua kuolaa tai karvoja kotiini. Lisäksi olen allerginen.
Kai se saisi tulla. Mutta poistaisin kyllä jotain tekstiilejä ja tavaroita sen vierailun ajaksi. Ja siivoaisin vierailun jälkeen. Aika rasittavaksi siis tulisi yhden koiran vierailu.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa koira rotuja , jotka soveltuvat myös allergisille! Ja eivätkä haise! Otappa asiasta selvää tarkemmin!
Ei ole. Kaikista koirista lähtee hilsettä. Ja tosiaan ihan kaikki koirat haisee, omistajat eivät sitä itse toki haista.
Meille saa tulla kylään kuka vaan. Lapset, koirat ja kissat ja mitkä tahansa lemmikit, ei minua haittaa
Karvat ja kuolat siivotaan sitten pois ja kaikki lasten aiheuttamat sotkut myös.
Yhden ystäväni mies oli kauhea alkoholisti ennen, rypi milloin missäkin ojissa ja kotiin ilmestyi paskat housuissa jne. Sitten valaistui ja raitistui, mikä tietysti oli hyvä asia, mutta siitä tuli niin kauhea nipottaja sen jälkeen, että ei olisi ikinä uskonut.
Kun olisin mennyt näyttämään niille uutta koiranpentuani, sitä ei saanut edes pihalle päästää, ettei se vaan tee mitään. 8-viikkoinen koiranpentu! Koskeakaan siihen ei voinut.
Jos se olisi asianmukaisesti opetettu ja omistajansa hallinassa, niin kyllä mutta tätä nykyä kaikki koirat on melko hazardeja. Se ei sinääsä ole sen koiran vika, vaan sen apinan, jolla on talutin kädessä, joten ei. Sama pätee kakaroihin. Yleensä pösilö koiran omistaja omistaa myös pösilöitä kakaroita.
En ota omaa koiraani kylään mukaan, enkä ota koiravieraita kotiini.
Että inhoan koirankarvaa! Nytkin tuossa lapsen koira, kun on yökylässä, karvoittaa paikkoja!
Vierailija kirjoitti:
On olemassa koira rotuja , jotka soveltuvat myös allergisille! Ja eivätkä haise! Otappa asiasta selvää tarkemmin!
Kaikki ne haisee.
Joskus vuosia sitten oli täällä ketju jotenkin näin että "Koirat ja kissa istuu paljaalla pyllynreijällään matolla" tms.