Sunnuntai aamu otatteko alkoa
Olen juonut kolme siidriä lapseton miehellä taidan avata viini tongkan nyt
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kiva juoppo.fi tää palsta.
Enemmän täällä on omaa sädekehäänsä kiillottavia ja muita moittivia uskovaisia ja muita raittiina raivoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ALKOA ottanut. Joskus kyllä sidukan, lonkun tai saunaoluen, mutt en ees tiiä mikä juoma on alko, sen nimisen puodin kyllä tunnistan.
Voi sinua pientä hiustenhalkojaa. Kaikki alkoholipitoiset juotavat ovat alkoa, alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ALKOA ottanut. Joskus kyllä sidukan, lonkun tai saunaoluen, mutt en ees tiiä mikä juoma on alko, sen nimisen puodin kyllä tunnistan.
Olet väärässä keskustelussa. Tämä on niin viinan hajuinen ketju, että kommentitkin saattaa mennä päähän.
- ap
Älkää tuomitko minä otan nyt pakardin ei se teitä paremmaksi tee
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olet oikeassa seurassa. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Niin kutsutaanko ruuan syömistä lidlin ottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
antakaa anteeksi kirjoitus virheet olen juovukssa
Suljetulla osastolla sinä löyhäpää olet.
Vierailija kirjoitti:
Perhe odottaa että keitän puuroa, mutta olen sohvalla ja juon kolmatta siideriä.
Keittäkööt puuronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
antakaa anteeksi kirjoitus virheet olen juovukssa
Suljetulla osastolla sinä löyhäpää olet.
Älä soimaa ketään. Suljetulle on vaikeaa päästä.
Juon nyt kahvia. En juo ollenkaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä keskustelussa. Tämä on niin viinan hajuinen ketju, että kommentitkin saattaa mennä päähän.
- ap
Anteeksi. Luulin olevani omassa aloituksessani.
En ole. Eilen join yhden dry martinin ja kaksi lasia viiniä illallisella. Enempää ei tehnyt mieli.
Aamuisin en nauti alkoholia, paitsi lomilla joskus jotain kuoharia tai mimosaa lasillisen. Kroatiassa oli hotellissa tarjolla jotain paikallista hedelmäviinaa ja ihan kiva oli nauttia sitä aamiaisen jälkeen pikkuriikkinen lasillinen. Mutta ei minusta oikein aamuhömpsyt kuulu arkeen.
Tänä aamuna ei kukaan tarjoillut sampanja-aamiaista.