Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä kerron, miksi ihmiset voi nykyään niin huonosti:

Vierailija
13.06.2026 |

sipsejä, suklaata, karkkia, pizzaa, jäätelöä, kaljaa, olutta, siideriä, leivosta, pullaa, burgeria, ranskalaisia, granolaa, juustoa ja muuta mässyä vedetään päivästä toiseen, ja vältetään omin voimin liikkumista ihan viimeiseen asti: joka paikkaan mennään skuutilla, sähköpolkupyörällä, autolla tai vähintään bussilla. Ja sohvalla olla löllötetään ja löhötään, ja taas ahmitaan, mässäillään, syödään....  yömyöhälle....

Ei ihme, että suomalaiset voi niin huonosti.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen primitiivistä hedonismia, jossa välittömät nautinnon lähteet korvaavat pitkäkestoisen nautinnon.  Ahdetaan hiilihyraattiöverit, tuijotetaan älyvapaita sosiaalisen median alustoja ja Netflixiä, vedetään kaljaa ja siideriä... kaikki pitää saada heti ja nyt... harva pystyy vastustamaan kurinalaisuudella. 

Vierailija
62/62 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on varmaan stressi, koska nykyään jos menettää työpaikan ei saa tukia, jos on omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän