Lue keskustelun säännöt.
Minäpä kerron, miksi ihmiset voi nykyään niin huonosti:
13.06.2026 |
sipsejä, suklaata, karkkia, pizzaa, jäätelöä, kaljaa, olutta, siideriä, leivosta, pullaa, burgeria, ranskalaisia, granolaa, juustoa ja muuta mässyä vedetään päivästä toiseen, ja vältetään omin voimin liikkumista ihan viimeiseen asti: joka paikkaan mennään skuutilla, sähköpolkupyörällä, autolla tai vähintään bussilla. Ja sohvalla olla löllötetään ja löhötään, ja taas ahmitaan, mässäillään, syödään.... yömyöhälle....
Ei ihme, että suomalaiset voi niin huonosti.
Kommentit (62)
Monella on varmaan stressi, koska nykyään jos menettää työpaikan ei saa tukia, jos on omaisuutta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisin sanoen primitiivistä hedonismia, jossa välittömät nautinnon lähteet korvaavat pitkäkestoisen nautinnon. Ahdetaan hiilihyraattiöverit, tuijotetaan älyvapaita sosiaalisen median alustoja ja Netflixiä, vedetään kaljaa ja siideriä... kaikki pitää saada heti ja nyt... harva pystyy vastustamaan kurinalaisuudella.