En meinaa kelvata edes tavallisille naisille vaikka olen itse hyvä mies.
Olen aidosti tasokas mies enkä silti meinaa saada edes tavallista naista. Olen pitkä ja komea, pidän huolta ulkonäöstäni, käyn salilla, minulla on uusi auto ja hyvä palkka. Teen hyvää työtä, pukeudun tyylikkäästi ja sosiaalinen elämäni on kunnossa. En käytä päihteitä enkä myöskään ole väkivaltainen joten en lyö naisia koska olen myös kiltti. Silti tuntuu, että naiset eivät edes katso minua. En ymmärrä miten edes keskitason nainen ei kelpuuta minua seksiin tai treffeille. En halua ylipainoista tai rumaa naista, mutta olen valmis melkein kaikkeen muuhun. Tämä turhauttaa täysin, tuntuu että teen kaiken oikein ja silti se ei riitä edes keskitasoa oleville naisille. Onko se oikeasti liikaa vaadittu että nainen olisi edes vähintään normaalipainoinen ja sen näköinen että sitä voi katsoa siten ettei himot katoa?
Kommentit (50)
Eihän tuo naisista mitään pahaa sanonut. Sanoi vain että on olemassa läskejä ja rumia naisia, ja ne eivät kelpaa. No onhan niitä olemassa ja v*tusti onkin, varsinkin läskejä, varmaan 2/3 naisista jo tänä päivänä :D V*ttu naiset on naurettavia tekopyhiä paskoja. Itse tasottavat miehiä minkä ehtivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei arvota ihmisiä tasojen mukaan eikä kirjoita naisista tuolla tavalla. Omaa terminologiaasi käyttääkseni: olet pohjasakkaa.
Ei kirjoita naisista millä tavalla? "Ei halua rumaa tai lihavaa naista". Sekö oli se mitä "ei saa kirjoittaa naisista"? Ei helvetti miten idioottimaista. Miksei saa? Tosiasia on että on olemassa lihavia ihmisiä, eikä se ole puoleensavetävää. Tosiasia on että on olemassa rumia naisia. Jos ei olisi rumuutta, ei voisi olla kauneuttakaan. Idiootti. Jos kaikki naiset olisivat "kauniita", ei kukaan olisi kaunis. Jos kaikki naiset olisivat rumia, kukaan ei olisi ruma. Rumuutta ja kauneutta on ihan yhtä paljon naisväestössä. Ei se ole mitenkään niin että "suurin osa on kauniita". Yhtä moni on kaunis, kuin rumakin. Gaussin käyrän mukaisesti. Molemmat on harvinaisia. Lihavuus on sijaan on varsin yleistä tänä päivänä. Eikä urheilullisen ihmisen kannata kelpuuttaa lihavaa, koskaan, ikinä.
Sinun henkinen rumuutesi on niin etovaa ja vastenmielistä, että vaikka naamasi olisi kuin yhdistelmä kreikkalaista jumalaa ja viikinkisoturia niin pillua ei irtoa kuin itsetuhoiselta narkkarilta maksua vastaan siinä vaiheessa kun avast suusi.
Keskitason nainen. Hehehe. Ap on nollatason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei arvota ihmisiä tasojen mukaan eikä kirjoita naisista tuolla tavalla. Omaa terminologiaasi käyttääkseni: olet pohjasakkaa.
Ei kirjoita naisista millä tavalla? "Ei halua rumaa tai lihavaa naista". Sekö oli se mitä "ei saa kirjoittaa naisista"? Ei helvetti miten idioottimaista. Miksei saa? Tosiasia on että on olemassa lihavia ihmisiä, eikä se ole puoleensavetävää. Tosiasia on että on olemassa rumia naisia. Jos ei olisi rumuutta, ei voisi olla kauneuttakaan. Idiootti. Jos kaikki naiset olisivat "kauniita", ei kukaan olisi kaunis. Jos kaikki naiset olisivat rumia, kukaan ei olisi ruma. Rumuutta ja kauneutta on ihan yhtä paljon naisväestössä. Ei se ole mitenkään niin että "suurin osa on kauniita". Yhtä moni on kaunis, kuin rumakin. Gaussin käyrän mukaisesti. Molemmat on harvinaisia. Lihavuus on sijaan on varsin yleistä tänä päivänä. Eikä urheilullisen ihmisen kannata kelpuuttaa lihavaa, koskaan, ikinä.
Pidätkö sinäkin itseäsi liian tasokkaana tavallisille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo naisista mitään pahaa sanonut. Sanoi vain että on olemassa läskejä ja rumia naisia, ja ne eivät kelpaa. No onhan niitä olemassa ja v*tusti onkin, varsinkin läskejä, varmaan 2/3 naisista jo tänä päivänä :D V*ttu naiset on naurettavia tekopyhiä paskoja. Itse tasottavat miehiä minkä ehtivät
Mutta meidän ei tarvitse miettiä, miksei kelvata. Sori nyt miehet kun joudutte näkemään vähän vaivaa tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Luehan otsikko uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisista ei oo mihinkään. Jos niillä ei olisi pillua, ne asuisivat puissa ja miehet metsästäisivät niitä ravinnoksi
Koskee myös äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyys on tyypillisen naisen ehkä keskeisin ominaisuus. Ja ero, verrattuna mieheen
"Vähintään normaalipainoinen"? Mitä tuo tarkoittaa, haluat alipainoisen? Eli sulla määrittää ihmisen vaa'an lukema. Vaikutat todella typerältä muutenkin. Mä ainakin haluan fiksun miehen.
Naisviha on Ranskassa turvallisuusuhka, jota verrataan jo ääri-islamismiin
Ranska onkin vanha sivistysmaa. Peisetti Ranska
Jos ap olisi niin tasokas kuin luulee, hän saisi panna Sara Sieppiä, mutta koska hän on vain ihan tavallinen kokovartalok*rpä, hän ei ansaitse ketään, ja se on hänelle aivan oikein. Kukaan, kukaan ei tarvitse tuollaista aivotonta paskakasaa.
Oletko kalju tai mt-potilas, äänestätkö persuja tai käytkö Thaimaassa prostituoimassa naisia? Joku vikahan sinussa täytyy olla, jos et saa vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyys on tyypillisen naisen ehkä keskeisin ominaisuus. Ja ero, verrattuna mieheen
Kuka tässä on tekopyhä? Ei tasapainoinen eikä terve MIES valita vauvapalstalla ettei häntä arvosteta, vaikka hän on niin hyvä ja tasokas ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kalju tai mt-potilas, äänestätkö persuja tai käytkö Thaimaassa prostituoimassa naisia? Joku vikahan sinussa täytyy olla, jos et saa vaimoa.
Henki haisee ja huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
No, eiköhän se karisman puute ole se ydinongelma, jos naiset eivät pidä miehestä lainkaan. Karismattomuus näkyy usein itsevarmuuden puutteena, joka on taas ilmentymä heikosta itsetunnosta. Mistä heikko itsetunto johtuu? Useinhan itsetunto-ongelmat johtuvat siitä, ettei ihminen ole kehittynyt ihmisenä, vaan on jämähtänyt tietylle, varsin alueelliselle tasolle. Tämä taas on usein seurausta avoimuuden puutteesta, mikä usein johtuu siitä, että ihmisestä on tullut oman mielensä vanki, joka on johtanut mielen sulkeutumisen liian aikaisessa vaiheessa. Avoimuuden puute näkyy käytännössä mm. huumorintajuttomuutena, mikä on epäsuotuisa piirre ihmisessä.
Ei, ne "karismaattiset" on usein todellisuudessa jotain ihan muuta.
Ongelma on se, että haet naista kriteereillä joilla mies hakisi miestä. Autot, palkat, kaikki materia, itsekkyys. Minä olen ihan tavallinen mies, isimahaa on, mutta osaan kuunnella ja lukea toisen mielialoja ja tarpeita ja katson silmiin kun puhun toiselle. Tuon tunteen että seurassani on turvallista olla.
Kiva tietää, perskokkare. Kipitäpäs nyt helvettiin siitä.
Et kelpaa "edes tavallisille naisille"? Ajatteletko olevasi itse parempi kuin "tavalliset naiset"?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että haet naista kriteereillä joilla mies hakisi miestä. Autot, palkat, kaikki materia, itsekkyys. Minä olen ihan tavallinen mies, isimahaa on, mutta osaan kuunnella ja lukea toisen mielialoja ja tarpeita ja katson silmiin kun puhun toiselle. Tuon tunteen että seurassani on turvallista olla.
Kiitos tästä. Tämmöistä miestä naiset toivovat.
Mun mielestä olet liiankin epätoivoinen, jo olet "valmis melkein kaikkeen muuhun". Sun pitää määritellä tarkemmin naisesi. Kuinka pitkät hiukset, minkä väriset? Ikä? Etnisyys? Entä minkälainen värkki? Värkin karvat niinku posliini vai joku muu malli? Siis sulle kelpaisi ihan mikä vaan käytännössä, et sä tuolla lailla epäröimällä mitään saa!
Nyt mietit nuo valmiiksi ja tilaat sen seksinuken niin johan lähtee!