Susanna Penttilä saapuu seksibussilla keskelle Helsinkiä
Näillä vaatimuksilla pääsee kyytiin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/91510d77-463b-4b3a-80c4-3433cf…
Kommentit (620)
Ihanaa voimaantumista. Go Suski GO!
Uuu jea! Hyvä Susanna!
N36 joka ei ole niuho vaan seksuaalisesti latautunut.
Vierailija kirjoitti:
Wau
Ei, kyllä tämä on sexiwau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun varoitit🤢🤢🤢
M45
Älä pelkää, ei tuollaista pappaa kukaan enää halua.
Kuka tollasta kumista mummoo pystyy paneen?
😅 Vinkki: silmät eivät ole heillä siniset. -eri
Bussin kylkien kuvissa oleva nainen kyllä kiinnostaisi. Irl S. ei kyllä ole ihan sama.
Koostuuko tämä lähes lynkkausjoukko miehistä vai naisista? Kiinnostaisi tietää. Kerro:
Yläpeukku = S.P. inhottaa ja olen nainen
Alapeukku = S.P.. inhottaa ja olen mies
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, vanha ja kurttuinen ämmänlänkyrä jota jotkut sokeat hypettää ja jopa maksaa vielä siitä ilosta, käsittämätöntä.
Hyväksytäänkö tuo tilaus toimeentulotuessa menona?
Tähän naiseen ei näköjään vaikuta mitkään ivailut millään keskustelupalstoilla. Pääasia että rahaa virtaa omalle tilille hölmöjen nuorien miehien pienistä rahoista.
Jos ei lukupää riitä lääkikseen kannattaa nuoren naisen seurata Susannan esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän naiseen ei näköjään vaikuta mitkään ivailut millään keskustelupalstoilla. Pääasia että rahaa virtaa omalle tilille hölmöjen nuorien miehien pienistä rahoista.
Näyttää pojalleen esimerkkiä mihin vähät taskurahat saa kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lukupää riitä lääkikseen kannattaa nuoren naisen seurata Susannan esimerkkiä.
Maksavia tilaajia ei taida riittää kaikille halukkaille. Netti on täynnä ilmaisia videoita.
Jos vastaavasti joku sexy mies tekisi samoin, ei varmasti olisi naisia jonoksi asti bussiin tunkemassa. Kertoo jotain älykkyydestä sukupuolien välillä.
Toisko buustia puolustusministeri Häkkäsen presidentti haaveisiin Susanna Penttilä vetämässä sträppärillä perseeseen livenä?
Vierailija kirjoitti:
Suski vie ja miehet vikisee 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaavasti joku sexy mies tekisi samoin, ei varmasti olisi naisia jonoksi asti bussiin tunkemassa. Kertoo jotain älykkyydestä sukupuolien välillä.
Of-tilin omistavia naisia on pilvin pimein. Tässä voisi olla jollekin miespuoliselle markkinarako yhtälailla. Dannyn tai Frederikin bang bus :D naiset 20v tervetuloa jonoon .
Vierailija kirjoitti:
Koostuuko tämä lähes lynkkausjoukko miehistä vai naisista? Kiinnostaisi tietää. Kerro:
Yläpeukku = S.P. inhottaa ja olen nainen
Alapeukku = S.P.. inhottaa ja olen mies
Teitä on aika paljon täällä, miksi ette halua kertoa sukupuoltanne? Itse pidän miestä, jolle asia käy niin paljon tunteisiin, että vaivautuu tänne kirjoittamaan todella alatyylisiä kommetteja tyyliin "syyläinen...." vähän outona. Jotenkin ehkä ymmärrän naisten inhoreaktiota paremmin🤔.
Olen kyllä oikeasti järkyttynyt. Tuolla naisella ei ole kaikki hyvin.
Rahaa pitää muijan koittaa kiskoa jostakin.
Rumat on rinnat!