Seiska: Nanna Karalahden ökykoti myynnissä – katso kuvat!
No nyt on ökyä kerrakseen. Hulppea lasi-betoni palatsi Westendissä on laitettu myyntiin. Hintapyyntö on vajaat 3 miljoonaa euroa.
Seiskan mukaan Nanna asuu valkoista hohkaavassa luksustalossa vuokralla ja vuokrataso vastaavissa kohteissa alueella on ollut noin 10 000€ kuukaudessa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/nanna-karalahden-okykoti-myynnissa-katso-…
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Nanna Karalahden ökykoti myynnissä – katso kuvat!
Vierailija
MIKSI OTSIKOIT NÄIN!
TUO IHMINEN ASUU VUOKRALLA!
Se on Seiskan otsikko. Ja toisekseen, se on Nannan koti, kun asuu siellä vuokralla. Vuokralaisen koti, kun on lain edessä vuokralaisen koti, vaikka ei sitä omistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taviksella voi olla varaa asua noin kalliilla vuokralla?
Onko nanna tavis?
Ja vastaus taitaa olla jännis jeren huumerahoilla.
Kuka mitenkin taviksen määrittelee. Tunnettuusko?
Minulle hän on tavis, toki olen sitä itsekin.
Kait hän on julkkis ihan virallisestikin. Oli joku fitness-kisaaja ennen Jereä muistaakseni, sitten tehnyt hyvinvointivalmennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Täysin persoonaton lasikuutio. Tää on 2000- lukua, ja nyt eletään jo vuotta 2026.
Eikö vuosi 2026 ole 2000 -lukua?
Toi talo olis hieno valkoisena? Kas kun ei ole tullut rakentajille mieleen. Samoin siihen sopisi hienosti sauna.
Vierailija kirjoitti:
Toi talo olis hieno valkoisena? Kas kun ei ole tullut rakentajille mieleen. Samoin siihen sopisi hienosti sauna.
Onko varmasti riittävästi valkoista laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi tulisi jos kaikki ois noin valkeaa. Vähän eri sävyjä kiitos .
Minusta tuo talo on kanssa umpitylsä. Tosin onhan siellä makkarissa joku kirkkaan vihreä vasu(?). Oikein pomppaa esille valkeuden keskellä.
Umpitylsä on erinomainen määritelmä tällaisille sisustuksille.
Ne eivät kerro asukkaista mitään, silmillä ei ole mitään kiintopistettä ja kaikki mielenkiiintoinen puuttuu.
Hieno talo, tyhjä kanvas. Kalusteet on nyt valkoisia ja muuten liian värittömiä tuohon taloon. Tarvittaisiin väriä, taidetta. Niillä vaihtuisi koko ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi tulisi jos kaikki ois noin valkeaa. Vähän eri sävyjä kiitos .
Minusta tuo talo on kanssa umpitylsä. Tosin onhan siellä makkarissa joku kirkkaan vihreä vasu(?). Oikein pomppaa esille valkeuden keskellä.
Umpitylsä on erinomainen määritelmä tällaisille sisustuksille.
Ne eivät kerro asukkaista mitään, silmillä ei ole mitään kiintopistettä ja kaikki mielenkiiintoinen puuttuu.
Hieno talo, tyhjä kanvas. Kalusteet on nyt valkoisia ja muuten liian värittömiä tuohon taloon. Tarvittaisiin väriä, taidetta. Niillä vaihtuisi koko ilme.
Parempi sisustus, väriä, taidetta, puun sävyjä, lämpöä, isoja mattoja, viherkasveja, verhot jne jne jne.
Kuka mitenkin taviksen määrittelee. Tunnettuusko?
Minulle hän on tavis, toki olen sitä itsekin.