Tiedättekö, mikä on miehessä todella puoleensavetävää?
Jos hänestä aistii, että hän olisi todella hyvä isä. Huh miten kuumaa, oikeasti
Kommentit (30)
Kaupassa kun tulee vastaan sellainen tosi mies, joka tuoksuu tupakalle ja vanhalle viinalle. Olen myyty heti. En tiedä mikä siinä kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa kun tulee vastaan sellainen tosi mies, joka tuoksuu tupakalle ja vanhalle viinalle. Olen myyty heti. En tiedä mikä siinä kiihottaa.
Tupakalle ja vanhalle viinalle? Omg
Vierailija kirjoitti:
Komeasti pullottava etumus.
Ei homoudessa mitään pahaa ole, Pasi. Kaikki miehet on homoja.
Vierailija kirjoitti:
T, Keijo
Iso maha josta näkee että talous on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeasti pullottava etumus.
Komeasti pullottava takatasku eli paksu lompakko.
Miehessä ei ole tärkeintä paljonko hän nostaa penkistä, vaan paljonko hän nostaa pankista.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies on hyvä isä?
Mies joka ottaa vastuuta. Oma kumppani viettää vapaa-aikansa lasten kanssa. Toki perheenä tehdään asioita, mutta kyllä mies touhuilee koko aika jotain. Nyt poika ja isä on tallissa hitsaamassa jotain. Mies on sellainen McGyver. Rakensi talon meille jne. Viikko sitten sanoin, että tonne grillin viereen olisi kiva saada kunnon kukkapenkki. Sitten sirkkeli lähti käyntiin ja nyt mulla on kukkapenkki. JA se on kunnon penkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en kyllä lapsia halua.
Haluat kovaa meisseliä perseeseen vain.
PERSE ON PASKANTAMISTA VARTEN.
Ja silti on miehiä jotka kinuaa persettä naisilta. Jep, se on p*skantamista varten, exit only.
Mitä miehet tykkäävät, jos heille kertoo, että olisivat hyviä isiä? Sanoin niin eräälle miehelle, jonka uskoisin olevan sellainen. Mietin, ilahtuiko vai ei..