Myydäänkö "värivoidetta" vielä?
Siis värillistä kosteusvoidetta.
Sitä oli joskus viime vuosituhannella.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen humalassa, piti kirjoittaa ”välivoidetta”
Ap
Ei ollut ap. Oikea ap on ollut humalassa viimeksi noin 20 vuotta sitten. Oikea ap
Juomattomuudesta huolimatta kirjoittelet älyvapaita aivan kuin olisit tukevan kännin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Värivoide ja sävyttävä kosteusvoide ovat kaksi täysin erilaista tuotetta. Mitään kosteusvoidetta ei ikinä ole sanottu värivoiteeksi, on se sitten ollut tavallista tai sävyttävää.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikka hakea niitä saa, koska suurin osa on jotain peittävää ja mattaa meikkivoidetta.
Mattameikkivoidetta on vaikea löytää, koska suurin osa tuotteista on jotain "glow"-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ollut ap. Oikea ap on ollut humalassa viimeksi noin 20 vuotta sitten. Oikea ap
Juomattomuudesta huolimatta kirjoittelet älyvapaita aivan kuin olisit tukevan kännin puolella.
Minulle esiteltiin sävyttävä päivävoide värivoiteena, ja samaa sanoi joku tässä ketjussakin. Ap
Tarkoitatkoneekerivoidetta eli itseruskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulle esiteltiin sävyttävä päivävoide värivoiteena, ja samaa sanoi joku tässä ketjussakin. Ap
Luuletko, että nämä meikkiesittelijät olisivat joitakin älyn jättiläisiä? Taitavat olla ennemmin peruskoulupudokkaita, jotka tuskin osaavat edes kääntää englanninkielistä sanaa suomeksi tai edes lukea paketista oikeaa suomenkielistä nimikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei nuoret ihmiset tiedä mitä värivoide on tarkoittanut joskus 80-luvulla. Ei tuollaista sanaa käytä nykyään kukaan, joten helposti voi ajatella sen tarkoittavan värillistä kosteusvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Välilihaan?
Jasmine kertoo .