Nainen, voisitko olla suhteessa jossa saisit joka kerta oman tahtosi läpi?
Mies olisi aina vain että "miten vain sinä haluat". Mies ei siis ilmaisisi omia halujaan/tarpeitaan eikä kykenesi tekemään itse päätöksiä tai suunnitelmia.
Kommentit (26)
Jos minä toivon, että mies keksisi meille jotain yhteistä tekemistä, ja mies sanoo: "Tehdään mitä vain, mitä sinä haluat." En saanut tahtoani läpi.
Vierailija kirjoitti:
No niin ä m m ä t. Naama umpeen nyt ja keittiöön tiskaamaan siitä.
Minulla ei ole mitään asiaa keittiöön, kun mieheni kokkaa. Minä laitan likaiset astiat tiskikoneeseen sitten, kun olemme syöneet mieheni kokkaaman ruoan.
Miehelle ei kuulu antaa mitään ja hänen ei tule saada toiveitaan läpi, mutta sellainen mies, joka osaisi organisoida asioita sen sijaan, että jättäisi kaiken vastuun naiselle, on väärin myös. Mies ei ole muuten ansainnut mitään.
Minulle on miehessä tärkeää, että hän tekee päätökset ja ottaa ohjat niissä asioissa, mitkä on minulle vaikeita ja hankalia. Esimerkkinä vaikka auton osto, en ymmärrä niistä mitään ja tulisin vain hönäyteksi kaupoilla. Arvostan myös sitä, että sanotaan suoraan, jos joku asia ärsyttää tai ei ole omaan mieleen.
Minulla on ystävänä mies, jolle kaikki sopii ja ’ihan sama’ ja pidän tätä ominaisuutta välillä aika raskaana.
Mitä tilanteita tässä nyt oikein tarkoitetaan? Ei ainakaan minun parisuhteissani ole ollut mitään tahtojen taistelua, enkä haluaisikaan sellaista, että jatkuvasti pitäisi vääntää jostain, että kumpi saa tahtonsa läpi. Missä asioissa siis? En aidosti hahmota, että mitä nämä tilanteet edes voisivat olla?
No niin ä m m ä t. Naama umpeen nyt ja keittiöön tiskaamaan siitä.