Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketkä katuu avioeroa?

Vierailija
13.06.2026 |

Minä kadun  tai ainakin sitä että en ottanut ns. aikalisää vaan suoraan erosin. Pieni erillään asuminen olisi voinut selvittää päätä. Nyt erosta on 5v ja mietin asiaa, en nyt päivittäin mutta usein. 

 

Oltiin niin nuoria kun aloitettiin seurustelu ja kai siinä kasvaessa hävisi se oma itse ja sitten 30 kriisissä ajatteli sen kaiken vian olevan toisessa vaikka varmaan olikin vain omassa itsessä ja minuus hukassa. 

 

Harmittaa..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä varmaan huviksesi eronnut silloin. Aina siihen on jokin syy ollut. Et vaan ehkä muista sitä enää niin kirkkaasti, koska aika kultaa muistot.

Vierailija
2/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä varmaan huviksesi eronnut silloin. Aina siihen on jokin syy ollut. Et vaan ehkä muista sitä enää niin kirkkaasti, koska aika kultaa muistot.

Niinkai sitten.. kyllä edelleen siis huomaan exässä ärsyttäviä asioita, lasten asioissa kun ollaan tekemisissä. Niin kyllä, en huvikseni eronnut. Mutta olisko niistä sit kuitenkin päässyt yli tai selvitettyä.. se ehkä eniten kaduttaa. Ois pitänyt käydä tilannetta paremmin läpi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu yhtään vaikka en aloitteellinen eron suhteen ollutkaan. Yksin on paljon mukavampaa.

Mies isolla...

Vierailija
4/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä kaduttaa? Yksinäisyys? Eikö löytynyt toista tilalle? Jos nyt keskittyisit löytämään oikeaa sisältöä elämään niin mahtaisiko ero enää pyöriä mielessä.

Vierailija
5/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä kaduttaa? Yksinäisyys? Eikö löytynyt toista tilalle? Jos nyt keskittyisit löytämään oikeaa sisältöä elämään niin mahtaisiko ero enää pyöriä mielessä.

Olen parisuhteessa, en yksin. Erosta jo useita vuosia aikaa. 

 

Mikä on mielestäsi oikea sisältö elämälle, mielenkiinnosta kysyn? 

Vierailija
6/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon en tiedä vastausta. 

Isä, lähes kuolinvuoteellaan, tunnusti että häntä kaduttaa se, että jätti äidin ja minut yksin, siis kahdestaan. Vastasin siihen, et älä äijä tuota enää murehdi, ollaan kumipikin elettty elämät. Ei minusta tämän parempaa olisi tullut vaikka olisitte olleet yhdessä.

Isältä vierähti kyynel silmäkulmasta, mieheltä, jonka mukaan miehet eivät koskaan itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu ei kaduta kun että joudun itse maksamaan lumitöiden tekijälle.   🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
8/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu ei kaduta kun että joudun itse maksamaan lumitöiden tekijälle.   🤣🤣🤣🤣🤣

Sul on sit melko hyvin asiat 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katua, pitää opetella elämään tekojensa kanssa

Vierailija
10/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta pätkääkään. Se kaduttaa, että ylipäänsä menin naimisiin kyseisen henkilön kanssa ja että en eronnut jo aiemmin.

 

Kahta lasta, jotka liitossa syntyi, en kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Elämäni olisi 100% varmuudella ankeampaa kuin nyt, mikäli olisin siihen suhteeseen jäänyt.

Vierailija
12/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaduta pätkääkään. Se kaduttaa, että ylipäänsä menin naimisiin kyseisen henkilön kanssa ja että en eronnut jo aiemmin.

 

Kahta lasta, jotka liitossa syntyi, en kadu.

Mua kaduttaa myös naimisiin meno, oon edelleen naimisissa mutta en saa itseäni tästä ahdistavasta liitosta pois kun toinen on niin vässykkä että varmaan tekee itselleen jotain pahaa jos eroaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kaduta, koska eroon oli erittäin hyvät syyt, jotka ei ole muuttuneet mihinkään. Sä olet vain unohtanut ne. Menneisyyttä ei myöskään saa takaisin, tajua se, oli siellä miten tahansa hienoja hetkiä.

Vierailija
14/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä kaduttaa? Yksinäisyys? Eikö löytynyt toista tilalle? Jos nyt keskittyisit löytämään oikeaa sisältöä elämään niin mahtaisiko ero enää pyöriä mielessä.

Olen parisuhteessa, en yksin. Erosta jo useita vuosia aikaa. 

 

Mikä on mielestäsi oikea sisältö elämälle, mielenkiinnosta kysyn? 

Sehän riippuu ihmisestä itsestään. Sulla sitä ei selvästi nyt kuitenkaan ole, uusi parisuhdekaan ei sitten tyydytä. Harmin paikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on ihan kaikilla lottoamista,  Normaali ihminen  kokoajan muuttuu ajatuksiltaan ja tavoittaa niiinkuin maailma muuttuu... 5- 10 vuoden päästä siitä  alkuperäisestä puolisosta ei ole paljon tähteenä.  Se miten kumpikin muttuu henkisesti ym. näyttää kestääkö se alkuperäinen rakkaus.. 🌿🍀🍃🌱

Vierailija
16/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin että sovittiin muuttavamme joksikin aikaa erillemme, ja sitten terapiaan. Heti muuton jälkeen mies ilmoitti, että tämä oli tässä. Oli mulle tosi kova paikka, etenkin kun hän löysi pian jo uuden naisen.

Sitten kun aloin päästä jaloilleni, miehelle iski vähän sama kuin ap:lle. Katui äkkipäätöstään ja koska suostui lopettamaan toisen suhteensa, minä suostuin harkitsemaan yhteen palaamista. Terapian kautta palattiin yhteen ja kannatti.

Vierailija
17/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta. Harmittaa se että olin niin kauan suhteessa väärän henkilön kanssa. Toisaalta ilman tuota kokemusta en olisi se mikä nykyään olen. Minulla on nyt tosi hyvä tutka ihmisten suhteen.

Vierailija
18/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mun päätös. Mutta sillä mustiaisella oli jäsen kuin aasilla... x-piti siitä.

Vierailija
19/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä varmaan huviksesi eronnut silloin. Aina siihen on jokin syy ollut. Et vaan ehkä muista sitä enää niin kirkkaasti, koska aika kultaa muistot.

Ap:n tapauksesta en tiedä, mutta kyllähän nykyään niin monet eroavat, että  varmaan välillä erotaan turhankin helposti, ei jakseta yrittää selvittää ongelmia ja tehdä työtä sen parisuhteen eteen.

Vierailija
20/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä kaduttaa? Yksinäisyys? Eikö löytynyt toista tilalle? Jos nyt keskittyisit löytämään oikeaa sisältöä elämään niin mahtaisiko ero enää pyöriä mielessä.

Olen parisuhteessa, en yksin. Erosta jo useita vuosia aikaa. 

 

Mikä on mielestäsi oikea sisältö elämälle, mielenkiinnosta kysyn? 

Sehän riippuu ihmisestä itsestään. Sulla sitä ei selvästi nyt kuitenkaan ole, uusi parisuhdekaan ei sitten tyydytä. Harmin paikka. 

Nii, mä en ole ajatellutkaan saavani jotain täytettä elämälle parisuhteesta. Kuten kirjoitin jo aloituksessa on kyse eniten minusta ja omasta muutoksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi