P E R S K U T A R A L L A A ! Että osaa harmittaa on prideä ja erikoijoukkoja, mutta ketään ei kiinnosta miten minulla menee?
Olen kuitenki mailman top 10 älykkäimmän joukossa Jussi on top 1 ja viel isämmaallinen sankari ja ketään ei kiinnosta!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap menee ensimmäisessä junassa leirille.
Onko paikkalippu pakollinen?
Punalippu riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap menee ensimmäisessä junassa leirille.
Onko paikkalippu pakollinen?
Punalippu riittää!
Entä punalappu tuotteet?
Eikö ennää harmita vai hakiko piipaa auto?
Idiootti olet jos täällä köyhässä suomessa vielä majailet.Jos olet köyhä, tyhmä ja kipeä niin tiedät mikä on elämäntuska sitä ei pääse pakoon kuin itsemur,,,,
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Siltä, joka jollekin toiselle on tärkeä (läheinen, ystävä, rakas ihminen) kysytään, miten hän voi, ja ollaan huolissaan jos hänestä ei kuulu.
Jos et ole keneenkään voinut tai viitsinyt pitää yhteyttä, et kenellekään soitellut, et ketään kutsunut kahville tai oluelle, et ketään onnitellut mistään koskaan, et edes korttia lähettänyt tai tekstiviestiä, ei kukaan tietenkään tule sinulta kysyneeksi, miten menee.
Niin työkyvytön, niin yksinäinen, niin keski-ikäinen tai niin vaemmistolainen ei KUKAAN voi olla, ettei näitä asioita ymmärrä. Älä viitsi valittaa!
Yksinkertaiset henkilöt käyttää tuota typerää hokemaa.