Sofia Virta pimitti poissaolonsa syyn
Hän merkitsi syyksi ”henkilökohtainen syy”, vaikka tositelevisio-ohjelmaan osallistumista ei voi mitenkään laskea sellaiseksi. Kyseeaaä oli pelkkä ”poissaolo”, josta poissaolija on itse vastuussa. - Tämä oli se rikos, ei se, että kyseeaaä oli tv-ohjelmaan osallist7minen. Pimitys on petos, ja tästä on kyse.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin persu oli kansanedustaja-aikoinaan Erikoisjoukoissa.
Packalén epäili 2014, ettei Venäjän joukkoja ole Ukrainassa. Hän on myös ihmetellyt, miksi Venäjää on syytetty malesialaisen matkustajakoneen alasampumisesta tai Salisburyn myrkkyiskusta.
Mutta valehteliko poissaolonsa syyn? Siitä tässä on kyse, valehtelusta.
Eikö iltalehdissä lukenut että poutala ei ollut ministeri vielä silloin kuvauksien aikana vaan vasta juuri niiden päätyttyä
Röyhkeä tapa millä hän toimi todistetusti - tämähän on käytännössä törkeä petos. Ihmettelen jos syyttäjä ei törkeää lähde ajamaan.
Siis huh huh.
HUH!
-lakituntija
Sofia Virta on tehnyt epäedullisia mokia jo niin paljon, että olisikohan aika jättää politiikka sivuun vaikka vain ensi kaudeksi ja pysähtyä miettimään elämänhallintaansa. Tulla sitten takaisin politiikkaan uutena ja parempana versiona itsestään. Sofialla ei taida olla kaikki hyvin.
Oikeasti Sofia oli panettamassa itseään jossakin.
Jo on taas Iltasanomat tehnyt naurettavan jutun. Hoh hoijaa.
Mitä nyt seuraillut omalla työpaikalla vasta eronneiden puuhailuja, niin työnantajalle usein paska homma tuo parisuhteesta eroaminen.
Voi tapahtua ihan mitä vaan jännää, vaikka olisi ollut luotettava ihminen sitä ennen.
Eduskunta kestää tuommoisen, mutta pienempi firma voi olla helisemässä, jos avainhenkilö kyseessä.
Virta vaikuttaa henkilöltä joka vaatii muilta paljon , kommentoi ikävästi muita ihmisiä ja heidän tekemisiään , mutta ei sitten itseltäään vaadi edes totuudessa pysymistä.
Vaikuttaa tosi itsekeskeiseltä ihmiseltä.
Suvi Linden teki aikanaan kiireessä virheen ja joutui sitten eroamaan. Tuolloin jo ajattelin että suuri yleisö oikein odottaa kenet pääsisi teurastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton ihminen valehtelee silloinkin kun ei tarvitse.
Mihin tuo mahdoton moottoriturpa on mennyt?
Työt ei kiinnostele ja valehteli vielä
Onko Sofialla joku vassukaveri kirjoittelemassa
Tyypillinen vihreä. Minä minä minä. Toivottavasti putoaa heti. Vai onko maksettu tarpeeksi, että pitävät sitä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vihreä. Minä minä minä. Toivottavasti putoaa heti. Vai onko maksettu tarpeeksi, että pitävät sitä mukana?
Toivottavasti siihen asti, että nähdään nännit
Ällöttävä bimbo ja kaiken lisäksi valehtelija
Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Suvi Linden teki aikanaan kiireessä virheen ja joutui sitten eroamaan. Tuolloin jo ajattelin että suuri yleisö oikein odottaa kenet pääsisi teurastamaan.
Miten Linden tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofialla joku vassukaveri kirjoittelemassa
Se on tuo copy-paste-tapaus, joka ilmaantuu esiin aina kun esillä on vihervasemmiston töppäykset.
Tulee jotenkin niin huomionkipeä Sannuli mieleen. Taitaa Virtakin bailata jauhojengissä.
Onko Eduskunnassa yhtään kansanedustajaa, joka ei koskaan valehtele? Varmaan jokainen on joskus selitellyt asioita omaksi edukseen eli puhunut muunneltua totuutta eli kaunistellut sanomisiaan ja tekemisiään. Suoraan suomeksi sanottuna valehdellut.
eduskunnasta ei voi ottaa palkatonta vapaata. mutta nuo on jo vaaliohjelmia eli tulee ulos vaalien alla.