Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elon Muskista historian ensimmäinen biljonääri

Vierailija
12.06.2026 |

Hänen omaisuutensa ylitti juuri 1 000 000 000 000 dollarin rajan.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012076403.html

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään hassua kun Elonin yrityksistä yksikään ei tee mitenkään merkittävässä määrin voitollista tulosta. Käytännössä koko markkina-arvo perustuu tulevaisuuden toiveisiin.

Pelkkää markkinakuplaa joka tulee puhkeamaan sijoittajasopulien silmille.

Vierailija
122/126 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne sanoo että rikkailla ei ole muuta tekemistä elämässä kuin kerätä lisää rahaa ja kisata sillä kenellä sitä on eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SpaceX:n pörssikurssista suli yhdessä yössä yli 16%, eli 400miljardia dollaria. Kupla puhkes ennen kuin ehti syntyäkään. Muskikin sitten entinen triljonääri.

Vierailija
124/126 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.

Vierailija
125/126 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinällään hassua kun Elonin yrityksistä yksikään ei tee mitenkään merkittävässä määrin voitollista tulosta. Käytännössä koko markkina-arvo perustuu tulevaisuuden toiveisiin.

Pelkkää markkinakuplaa joka tulee puhkeamaan sijoittajasopulien silmille.

Se kupla puhkes jo. 16% lähti että heilahti. Ilmaa pörssikurssissa on vieläkin rutosti.

Vierailija
126/126 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.

 Niinpä. Teillä persuilla se kovin kateus ulottuu eläkkeisiin, toimeentulotukiin ja työttömyyskorvauksiin. Pelkona on että niillä köyhä rikastuisi. Siihenhän sitten riikka: ”se ei meille käy!”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/126 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.

No on suomessakin miljardöörejä. Niiden firmat ovat tuottaneet ihan hyödyllisiä tuotteita, ei mitään jonninjoutavaa skeidaa kuten raketteja marsin lennoille ja kertakäyttösähköautoja.