Elon Muskista historian ensimmäinen biljonääri
Hänen omaisuutensa ylitti juuri 1 000 000 000 000 dollarin rajan.
Kommentit (126)
Niinhän ne sanoo että rikkailla ei ole muuta tekemistä elämässä kuin kerätä lisää rahaa ja kisata sillä kenellä sitä on eniten.
SpaceX:n pörssikurssista suli yhdessä yössä yli 16%, eli 400miljardia dollaria. Kupla puhkes ennen kuin ehti syntyäkään. Muskikin sitten entinen triljonääri.
Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinällään hassua kun Elonin yrityksistä yksikään ei tee mitenkään merkittävässä määrin voitollista tulosta. Käytännössä koko markkina-arvo perustuu tulevaisuuden toiveisiin.
Pelkkää markkinakuplaa joka tulee puhkeamaan sijoittajasopulien silmille.
Se kupla puhkes jo. 16% lähti että heilahti. Ilmaa pörssikurssissa on vieläkin rutosti.
Vierailija kirjoitti:
Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.
Niinpä. Teillä persuilla se kovin kateus ulottuu eläkkeisiin, toimeentulotukiin ja työttömyyskorvauksiin. Pelkona on että niillä köyhä rikastuisi. Siihenhän sitten riikka: ”se ei meille käy!”
Vierailija kirjoitti:
Sosialistisessa Suomessa ei moinen vaurastuminen onnistuisi mitenkään päin. Täällä kateus voittaa kiimankin.
No on suomessakin miljardöörejä. Niiden firmat ovat tuottaneet ihan hyödyllisiä tuotteita, ei mitään jonninjoutavaa skeidaa kuten raketteja marsin lennoille ja kertakäyttösähköautoja.
Pelkkää markkinakuplaa joka tulee puhkeamaan sijoittajasopulien silmille.