Voisitko seurustella mielisairaalassa olleen kanssa?
Olen itse ollut mielisairaalassa ja aika samanlainen on kuin sairaalan osastot muutenkin.
Kommentit (37)
Tuttavani joutui olemaan pitkiä aikoja osastolla sen jälkeen, kun hänen vanhempansa kuolivat ihan yhtäkkiä auto-onnettomuudessa. Se oli hänelle niin hirvittävä isku, että hän tarvitsi erityistä tukea. Hän sai osastolta tarvittavat voimavarat. Nykyään hän on iloinen, tasapainoinen naimisissa oleva ihminen.
Mielisairaala eli nykytermein psykiatrinen sairaala on vaikeista mielenterveyden häiriöistä tai sairauksista kärsiville tarkoitettu hoitolaitos.
Rikollista, tai muuten narsistista ihmistä en ota, vaikka yritettäisiin pakottaa. M33
Psykiatrisella osastolla hoidossa hoidossa olleen ei ole mitenkään yhtenäistä massaa. Itse pyörähdin teininä osastolla kun kaveriporukassa velloi itsetuhoisuusilmiö. Sen jälkeen olen ollut terveiden kirjoissa. Kaveri sairastui lapsivuodepsykoosiin, ja palasi siitä entiseksi itsekseen.
Ei se, onko ollut osastolla vai ei, kerro kovinkaan paljoa siitä miten kipeää elämää elää pidemmän päälle.
Niuvassakin vain jokin ryssäpsykiatri määrää suupielestä kuolaa valuttavia lääkkeitä.
Eikö kannattaisi ennemmin ajaa Jeesuksen nimessä pahat henget pois kiusaamasta potilaita?
Mitä ihmeellistä on siinä jos joku on ollut töissä mielisairaalassa? Tai käynyt siellä vierailulla?
Vierailija kirjoitti:
Niuvassakin vain jokin ryssäpsykiatri määrää suupielestä kuolaa valuttavia lääkkeitä.
Eikö kannattaisi ennemmin ajaa Jeesuksen nimessä pahat henget pois kiusaamasta potilaita?
Todellakin voisin, koska seksi mielisairaan kanssa on myös tietyllä tapaa mielisairasta. Ei mitään valitettavaa todellakaan.
Mitä hulluja olis tarjolla? Nymfomaani- kleptomaani olis ihan passeli kumppani. Seksiä voisi tulla? Ja ruokakaupan antimia ilmaiseksi? Ja jos on kotona kokkaushomma polttopuupulan tai sähkölaskun johdosta hankalaa, minä kyllä kenttätulet mielelläni lähiseudulla viritän, olen pyromaani.
En halua seurustella mielisairaan kanssa koska mielisairaudet eivät yleensä parane. Yhdestä bipolaarisesta on kokemusta ja se riitti.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaala eli nykytermein psykiatrinen sairaala on vaikeista mielenterveyden häiriöistä tai sairauksista kärsiville tarkoitettu hoitolaitos.
Sinne otetaan kaikki jotka tarvitsevat sillä hetkellä apua, myös vaikkei sairas ihminen olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella mielisairaan kanssa koska mielisairaudet eivät yleensä parane. Yhdestä bipolaarisesta on kokemusta ja se riitti.
Kaikki eivät ole mielisairaita sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Jumala hoida työnsä loppuun asti itse. Aina voi koittaa taipuisiko tahtoomme. Jos taipuu niin pidämme sitä ihmeenä ja ihmeparantumisenakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut pitkä suhde mielenvikaisen kanssa. Ei tarvittu laitoshoitoa mutta kaikkea muuta on kyllä sattunut ja tapahtunut. Ei enää ikinä sellaista ihmistä, seksikin loppuu hyvissä ajoin.
Voisin. Olisin ollut onnellinen, jos mieheni olisi päässyt psykiatriselle kun olimme nuoria. Ihan kauheaa oli ja yritin pitää miestä hengissä. Sai tuolloin lääkityksen, josta osaa syö edelleen 30 v myöhemmin. Hyvä mies ja isä hän on.
No mikä ettei. Vierailin kerran mielisairaalassa ja niiden potilaiden yleistilassa askarteli aika hottis emäntä. En ollut jutuissa, koska olin tapaamassa toista osastolle otettua henkilöä.
Jos rikoksen takia niin en !
Itsetuhoisuuden takia jos ollut niin ehkä...
Nuoruudessa mieli ei välttämättä vielä vahva..
Monelta voi myös aikuisuudessa loppua jossain kohtaa voimat, vaikkapa työpaikkakiusaaminen ja neuroepätyypillisyys voi laukaista juttuja.