Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella mielisairaalassa olleen kanssa?

Vierailija
12.06.2026 |

Olen itse ollut mielisairaalassa ja aika samanlainen on kuin sairaalan osastot muutenkin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rikoksen takia niin en !

Itsetuhoisuuden takia jos ollut niin ehkä...

Nuoruudessa mieli ei välttämättä vielä vahva..

Monelta voi myös aikuisuudessa loppua jossain kohtaa voimat, vaikkapa työpaikkakiusaaminen ja neuroepätyypillisyys voi laukaista juttuja. 

Vierailija
22/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani joutui olemaan pitkiä aikoja osastolla sen jälkeen, kun hänen vanhempansa kuolivat ihan yhtäkkiä auto-onnettomuudessa. Se oli hänelle niin hirvittävä isku, että hän tarvitsi erityistä tukea. Hän sai osastolta tarvittavat voimavarat. Nykyään hän on iloinen, tasapainoinen naimisissa oleva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaala eli nykytermein psykiatrinen sairaala on vaikeista mielenterveyden häiriöistä tai sairauksista kärsiville tarkoitettu hoitolaitos.

Vierailija
24/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista, tai muuten narsistista ihmistä en ota, vaikka yritettäisiin pakottaa. M33

Vierailija
25/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisella osastolla hoidossa hoidossa olleen ei ole mitenkään yhtenäistä massaa. Itse pyörähdin teininä osastolla kun kaveriporukassa velloi itsetuhoisuusilmiö. Sen jälkeen olen ollut terveiden kirjoissa. Kaveri sairastui lapsivuodepsykoosiin, ja palasi siitä entiseksi itsekseen.

Ei se, onko ollut osastolla vai ei, kerro kovinkaan paljoa siitä miten kipeää elämää elää pidemmän päälle.

Vierailija
26/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuvassakin vain jokin ryssäpsykiatri määrää suupielestä kuolaa valuttavia lääkkeitä.

Eikö kannattaisi ennemmin ajaa Jeesuksen nimessä pahat henget pois kiusaamasta potilaita?

Vierailija
27/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on siinä jos joku on ollut töissä mielisairaalassa? Tai käynyt siellä vierailulla?

Vierailija
28/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niuvassakin vain jokin ryssäpsykiatri määrää suupielestä kuolaa valuttavia lääkkeitä.

Eikö kannattaisi ennemmin ajaa Jeesuksen nimessä pahat henget pois kiusaamasta potilaita?

Vierailija
29/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin, koska seksi mielisairaan kanssa on myös tietyllä tapaa mielisairasta. Ei mitään valitettavaa todellakaan. 

Vierailija
30/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hulluja olis tarjolla? Nymfomaani- kleptomaani olis ihan passeli kumppani. Seksiä voisi tulla? Ja ruokakaupan antimia ilmaiseksi? Ja jos on kotona kokkaushomma polttopuupulan tai sähkölaskun johdosta hankalaa, minä kyllä kenttätulet mielelläni lähiseudulla viritän, olen pyromaani. 

Vierailija
31/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella mielisairaan kanssa koska mielisairaudet eivät yleensä parane. Yhdestä bipolaarisesta on kokemusta ja se riitti. 

Vierailija
32/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaala eli nykytermein psykiatrinen sairaala on vaikeista mielenterveyden häiriöistä tai sairauksista kärsiville tarkoitettu hoitolaitos.

Sinne otetaan kaikki jotka tarvitsevat sillä hetkellä apua, myös vaikkei sairas ihminen olisikaan.

Vierailija
33/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella mielisairaan kanssa koska mielisairaudet eivät yleensä parane. Yhdestä bipolaarisesta on kokemusta ja se riitti. 

Kaikki eivät ole mielisairaita sielläkään.

Vierailija
34/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jumala hoida työnsä loppuun asti itse. Aina voi koittaa taipuisiko tahtoomme. Jos taipuu niin pidämme sitä ihmeenä ja ihmeparantumisenakin joskus.

Vierailija
35/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut pitkä suhde mielenvikaisen kanssa. Ei tarvittu laitoshoitoa mutta kaikkea muuta on kyllä sattunut ja tapahtunut. Ei enää ikinä sellaista ihmistä, seksikin loppuu hyvissä ajoin.

Vierailija
36/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olisin ollut onnellinen, jos mieheni olisi päässyt psykiatriselle kun olimme nuoria.  Ihan kauheaa oli ja yritin pitää miestä hengissä.  Sai tuolloin lääkityksen,  josta osaa syö edelleen 30 v myöhemmin. Hyvä mies ja isä hän on.

Vierailija
37/37 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei. Vierailin kerran mielisairaalassa ja niiden potilaiden yleistilassa askarteli aika hottis emäntä. En ollut jutuissa, koska olin tapaamassa toista osastolle otettua henkilöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi