Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti siinä imetyksen hullussa ihannoinnissa on???

Vierailija
16.05.2007 |

Itse täysimetän ja välillä aikas tosi pienillä väleillä, vauva nyt 3 kk ja kasvaa hyvin. Koitan jatkaa, mikäli se on järkevää kokonaisuuksien kannalta.

MIKÄ joitakin hulluja vaivaa, kun mukamas imetys menee mielenterveyden ja lapsen liian hitaan kasvun ohikin????????????????? SIIS mikä ihmeen ilmiö, että imetys OLISI NIIIIIIIIN tärkeetä täällä hyvinvointiyhteiskunnassa???? Että oikeasti on urpoja olemassa, jotka ovat juuri niitä " ylitäydellisiä" pikku lähiörouvia, jotka pitävät lapsensakin kotona 3-vuotiaaksi, vaikka masennus vaivaisi eikä energiaa olisi lapsia hoitaa 7/24. Sitten tiuskitaan ja valitellaan uhrautuvuutta, mutta periksi ei anneta. EI! Ettei vain joku luulisi, että ei olekaan täydellinen pikku rouva. Vaikka todellisuudessa juuri onkin täydellinen luuseri, joka yrittää pitää hampain kiinni illuusioistaan ja epärealistisesta minäkuvastaan. Ja kenen ksutannuksella??????????????? Lasten ja miehen. On siinä miehelläkin sitten kestettävää kuulla jatkuvaa naputusta kaikesta. Kun ei itse osaa löysätä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyrää muiden perustarpeiden yli. Kun lukee juttuja, että vanhempikin vauva roikkuu syömässä tunnin välein kuukausikaupalla, niin eikö tule mieleen, että vauvakin saattaa kärsiä unenpuutteesta? Uni on tosi tärkeää lapsen kehitykselle. Ei imetys kaikissa tilanteissa edes ole lapsen parhaaksi.

Vierailija
22/23 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en imettänyt ollenkaan ja osasyynä siihen oli se, että imetyskeskustelujen fanaattisuus saivat minut inhoamaan jo pelkkää ajatustakin imetyksestä, ennen kun vauva oli edas syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en imettänyt ollenkaan ja osasyynä siihen oli se, että imetyskeskustelujen fanaattisuus saivat minut inhoamaan jo pelkkää ajatustakin imetyksestä, ennen kun vauva oli edas syntynyt.

tulee mieleen mun luokkakaveri peruskoulusta, joka ois periaatteessa tykännyt eräästä yhtyeestä, muttei voinut kun sen ällö naapuri diggaili ko. orkesteria :D