Mies haisi pahalta tinder-treffeillä
Kävin treffeillä, niin mies haisi rasvaisille hiuksille, likaisille vaatteille ja hielle. Ehdotin että mennään ulkoterassille istumaan (koska siinä oli parempi ilmanvaihto niin siinä pystyi paremmin istumaan pahanhajuisen miehen kanssa kuin sisällä). Vaikka ulkona oli aika vilpoista, mutta sisätiloissa ei olisi ollut kiva istua niin pahanhajuisen miehen kanssa. Ja mies oli ihan työssäkäyvä korkeastikoulutettu ihminen, ei siis mikään spurgu kyseessä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli sperman haju
Ei ollut.
Okei kai sinä erotat sen tuoksun muusta hajusta
Vaikka mies haisi, kävin kuitenkin kohteliaasti juomassa kahvit.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtaa sanoa tuntemattomalle ihmiselle jos haisee pahalle, olen sen verran kohtelias.
Tuossa edellä tuli kiitosviesti mieheltä, jolle 2 naista sanoi pahasta hajusta. Ja kertoja: " mä en kestå".
Ja kahvin pystyi vielä juomaan, mutta jos olisi pitänyt syödä jotain, olisi voinut mennä ruokahalu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies haisi, kävin kuitenkin kohteliaasti juomassa kahvit.
On ikävä että tuollaista on, olet kohtelias nainen.
Mun mies haisee hyvälle, jopa työstä hikiset paidat tulee nuuhkittua välillä.
Pahasta hajusta valittaminen on moderni juttu. Itsensä peseminen ei ollut mikään tärkeä juttu tuhansiin vuosiin. Jotain kylpylöitä oli mutta nekin yhtä lailla haisi. Jossain muinaisessa Roomassa ei ollut mitään viemäreitä paitsi keisarilla oli joku oja, jota vedellä huuhdottiin.
Jotkut eläimet ja hyönteiset viehättyvät tuosta mädän hajusta, mikä voi olla esim. hengityksessä. Miksi ihminen ei voisi? Kyse on varmaankin oppimisesta ja etenkin siitä, että annetaan kuitenkin toiselle mahdollisuus.
Tinder-nainen haisi vanhalle sillalle. T. Työmies 45 v.
Tinder-nainen haisi vanhalle silakalle. T. Työmies
Ei tehnyt mieli tutustua sen miehen tykkiin kun varmaan sekin olisi haissut. Vaikka olisi ollut kuinka iso.
Nyt on joku muoti olla pesemättä hiuksia. Olen huomannut nuorilla miehillä likaisia hiuksia. Varmaan jotain kapinointia itsensä puunausta vastaan ja kaikkea laittautumista ja normien mukaan elämistä vastaan.
Greasy hair ja luonnollisuus on nyt in.
Hyi hitto ne rasvaiset hiukset haisee eltaantuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on joku muoti olla pesemättä hiuksia. Olen huomannut nuorilla miehillä likaisia hiuksia. Varmaan jotain kapinointia itsensä puunausta vastaan ja kaikkea laittautumista ja normien mukaan elämistä vastaan.
Minun hiukseni näyttävät paksummilta, jos niitä ei pese muutamaan päivään. Naiset pitävät miehen paksuista hiuksista.
Hormonaalisten erojen takia mies haisee erilaiselta kuin nainen.
Tämähän on aivan perusbiologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hormonaalisten erojen takia mies haisee erilaiselta kuin nainen.
Tämähän on aivan perusbiologiaa.
Mutta se mies oli jotenkin erityisen pahan hajuinen. Kyse ei ole siitä että kaikki miehet haisisivat mun mielestä pahalle. Oon käynyt tinder-treffeillä muidenkin miesten kanssa ja muut treffimiehet ovat haisseet neutraalille tai ei millekään.
Jos treffeille tulee haisuli niin kannattaa lopettaa treffit siihen! Aikuinen ihminen ymmärtää käydä suihkussa ja pukeutua puhtaisiin vaatteisiin ennen treffejä!
M39