70 vuotiaat vanhempani ovat sitä mieltä, että Elon Musk saisi matkustaa sinne Marsiin ja jäädä sinne
Kun yritin kysyä että miksi näin, niin eivät osanneet selittää miksi.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun maailman rikkain mies on myös maailman typerin mies, tilanteesta ei seuraa mitään hyvää.
Mutta aina kun teiltä kysyy, että mikä Muskissa on typerää, teiltä ei tule mitään vastausta, koska teidän "mielipiteet" perustuu propagandaan. Teille on vain kerrottu mediassa, että hän on typerä, joten te uskotte siksi, että hän on typerä. Teillä ei todellisuudessa edes ole omia ajatuksia, teillä on vain ajatuksia joita teille on annettu. Te ette kykene ajattelemaan itse, te vain toistatte sitä mitä te kuulette mediassa.
Sinun omat kommenttisi ovat pelkkää lapsellista jankkausta ja jargonia.
Mutta tosiaan, jatka vaan. Ihan viihdyttävää! 😁
"Sinun omat kommenttisi ovat pelkkää lapsellísta jankkausta ja jargonia.
Mutta tosiaan, jatka vaan. Ihan viihdyttävää! 😁"
Enemmän viihdyttävää on tuo, että että et edes ymmärrä, että todistit juuri sen mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun maailman rikkain mies on myös maailman typerin mies, tilanteesta ei seuraa mitään hyvää.
Mutta aina kun teiltä kysyy, että mikä Muskissa on typerää, teiltä ei tule mitään vastausta, koska teidän "mielipiteet" perustuu propagandaan. Teille on vain kerrottu mediassa, että hän on typerä, joten te uskotte siksi, että hän on typerä. Teillä ei todellisuudessa edes ole omia ajatuksia, teillä on vain ajatuksia joita teille on annettu. Te ette kykene ajattelemaan itse, te vain toistatte sitä mitä te kuulette mediassa.
Itse asiassa median propaganda on ylittänyt häntä huippuälykkääksi. Ei hän minusta tyhmä ole, vaan k.sipää. Naisia vihaava n47si.
Tämä Muskin ihailija täällä on samanlainen tyh*äpää kuin idolinsa Trump. Viimeinen sana pitää aina saada, vaikka mitään sanottavaa ei ole.
Mutta joo, vanhempiesi mielipiteen ap jakavat kaikki fiksut, sydämeltään sivistyneet ihmiset.
Ylen asiantuntija on varmistanut että Elon Musk on nassi, jos lähdetään vaikka siitä.
– Teknisesti se oli natsitervehdys, sanoo Taideyliopistolla työskentelevä dosentti Kimi Kärki Ylelle.
Neuralinkin nimissä tehdään valtavasti eläinkokeita. Veikkaanpa, että niitä ei valvo kukaan, koska puikoissa on musk.
Kaikki moraali ja etiikka loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtamedian uhreja. Suomalaisilla on sokea usko valtamediaansa eikä se tunnista vasuripropagandaa oikeiden uutisten seasta tai niiden rivien välistä.
Kun Suomen valtamedia kertoo, että tätä henkilöä pitää vihata niin Suomalaista viedään kuin pässiä narussa.
Sana 'suomalainen' kirjoitetaan pienellä. 🥱
Älä neuvo. Putinin persuröllit on niin helppo tunnistaa huonosta suomesta ja umpityperistä trollauksista. Esim valtamedian haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa median propaganda on ylittänyt häntä huippuälykkääksi. Ei hän minusta tyhmä ole, vaan k.sipää. Naisia vihaava n47si.
Tehän varmaan näettä natséja teidän unissakin.
Tämäkin oli monen mielestä "natsísmia", kun Musk tervehti yleisöä ja sanoi "Minun sydämeni on kanssanne":
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaavatko he hesaria? Suu auki hämmästelen miten hyönteismäinen yhteislaulu ja hesarin tilaaminen kulkee käsi kädessä. Ihan normaali alle keski-ikäinenkin.
Muistan ajat kun melkein mikä tahansa täky sai oranssimiespahamies-ohjelmoidut lukijamassat suuttumaan.
On se hyvä että te trumpputinistit olette tyhmiä. Olisitte vaarallisia jos teillä olisi aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se uskalla.
Lähettää muut kärsimään Marsiin, jää itse tänne täyttämään maan vauvoilla.Sadan vuoden päästä 50% maapallon lapsista on Muskin dna:ta?
Höpö höpö. Muskin DNA päättyy hänen poikiinsa, jotka korjaavat sukupuolensa naisiksi.
Tuota Muskin tervehdystä voisi verrata Aatun juutalaisille osoittamaan lauseeseen 'me olemme yhtä'.
Kun ei ole sydäntä, miten siitä voi edes puhua? :D
Vierailija kirjoitti:
Musk on vain maailman rikkain mies ja kohta historiallisesti kaikista rikkain koskaan. Myös sellaisia pieniä ansioita kuten avaruusrakettien ja aluksien kehityksen kiihdyttäjä, sähköautojen yleistymisen mahdollistaja, maapallon kattavan satelliittinettiverkoston rakentaja, käytännössä PayPal palvelun luoja , robotiikan suunnannäyttäjä.
Mitähän arvostelijat ovat saaneet elämässään aikaisksi? Eivät oikeastaan mitään, joten ymmärrettävää purkaa sitä kiukkua itseään parempiin ihmisiin kun muutakaan ei voi.
Me arvostelijat olemme tuhonneet planeettaa paljon vähemmän kuin Musk ja kykenemme ihmissuhteisiin.
Kai tajuat että hän vuokraa kohtuja homoseksuaalisuutensa ja mielenterveysongelmansa takia?
Kumpikin periytyy, ei tosin tarkkaan tiedetä, miten, mutta ainakin yksi lapsi jo korjasi sukupuolensa ja loput eivät halua nähdä isäänsä.
Niin että miksi sinä livot hänen persettään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaavatko he hesaria? Suu auki hämmästelen miten hyönteismäinen yhteislaulu ja hesarin tilaaminen kulkee käsi kädessä. Ihan normaali alle keski-ikäinenkin.
Miten olisi oikeinkirjoituksen opettelu? 😄
Kittos nostosta. Sinun ja kaltaistesi pikkusieluisuudella reagoivien nostajien takia sisällytän AINA pienen tahallisen kirjoitusvirheen soopaani.
Tyhmyytesi on tahdostasi riippumatonta.
Minäpä tiedän, helsingin sanomissa on lukenut niin.
Vanhempasi saavat kaikki tietonsa hesarista, ja ylen uutisista, ja muodostavat mielipiteensä niitten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tiedän, helsingin sanomissa on lukenut niin.
Vanhempasi saavat kaikki tietonsa hesarista, ja ylen uutisista, ja muodostavat mielipiteensä niitten perusteella.
Etkö oikeasti muuta keksinyt? 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musk on ruuansulatuskanavansa ympärille rakennettu kokovartalokyrpä, joka ei kykene edes siittämään vaan runkkaa kuppiin.
Ja joutuu maksamaan siitä että joku viitsii kantaa hänen lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vanhempiesi kanssa samaa mieltä. Eikä haittaa, vaikka raketti eksyisi reitiltä tai tuhoutuisi ennen määränpäähän pääsemistä.
Osaatko yhtään perustella.
Starlink ei toimi Venäjällä.
Ainut hyvä asia minkä Musk on tehnyt.
Ukrainallahan on linkkidrooneja, jotka välittävät dataa räjähdedrooneille, mutta Pietarissa ja Moskovassa ei rahvaalla netti toimi.
Niinpä tämä venäläinen paska tulee kotimaasta, mikä varmasti kiinnostaa Suojelupoliusia.
Aloituksen tarina on paras todistus siitä, että ihmiset jotka ei tiedä asiasta mitään saa silkalla systemaattisella hokemisella uskomaan ihan mitä tahansa.
Kuten göbbelskin aikanaan todisti käytännössä omalta osaltaan. Ja moni muu, mm. suomivasemmisto sen jälkeen soveltaa samaa oppia.
Drain the swamp🙄